SPELL YOUR SHAPE




W poprzednią sobotę  dostałam zaproszenie na inaugurację pewnego nowego przedsięwzięcia.
Pomysłodawczynie; Marta i Tatiana, stylistki z 10-letnim doświadczeniem stworzyły miejsce w sieci, dzięki któremu moda nabierze kształtów.

"To, że wiemy, jaki mamy rozmiar ubrań i co nam się podoba, nie zawsze wystarczy, żeby nasze zakupy były udane. Dużo większe znaczenie ma wiedza, jakim typem sylwetki jesteśmy. 

SPELL YOUR SHAPE to pierwsza w Polsce platforma, która pomoże nie tylko zdiagnozować sylwetkę, ale również dobrze się ubrać."


Inauguracja miała miejsce w butiku  Furell, który jest sklepem patronackim współpracującym ze SPELL YOUR SHAPE. Na miejscu można rozwiązać TEST YOUR SHAPE diagnozujący kobiece sylwetki a na wieszakach odnaleźć metki z podpowiedziami, które fasony dla jakiej sylwetki są najodpowiedniejsze.























Dziękuje za zaproszenie :)

foto Justyna Typek i Junior

CONVERSATION

22 komentarze:

  1. swietne zdjęcia z tego eventu, lubię takie relacje!

    www.agabierko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu fotografów.
      Pozdrawiam cieplutko :):):)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia i pięknie wyglądacie na nich :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieje ze te czerwoną sukienkę kupiłaś :)
    A może żółte dodatki ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, podobała mi się bardzo ale to bardzo drogi butik. Nie, nie, żółte nie przejdą :)
      Pozdrawiam cieplutko :):):)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jak już pisałam, to bardzo drogi butik. Niestety nic nie kupiłam.
      Pozdrawiam cieplutko :):):)

      Usuń
  5. Moim zdaniem żadna aplikacja, czy program nie zastąpi fachowca. No chyba, że są tam fasony pasujące na każdą sylwetkę. Dobrze, że te Panie są stylistkami, bo pomoc klientkom i tak będzie potrzebna.Pozdrawiam Cię serdecznie Soniu.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, Krysiu, masz rację. Jednak jest to fajna forma doradzania klientkom.
      Pozdrawiam cieplutko :):):)

      Usuń
    2. Oczywiście można to potraktować jako zabawę. A propos ta Twoja sukienka nie jest najlepiej dobrana. Ale to moje bardzo subiektywne zdanie.

      Usuń
    3. Czy masz na myśli długość? Bo mam zamiar ja skrócić, wg mnie jest za długa. Czy coś innego?

      Usuń
    4. Moim zdaniem nie powinnaś jej skracać tylko nieco zwęzić. A w ogóle ten fason i kolor poszerza Cię. Jeśli już to wybrałabym czerwoną i zwęziłabym ją.

      Usuń
  6. Świetnie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja sukienka jest super, zarąbiście wyglądasz:) Zazdroszczę Ci udziału w takich imprezach:) Też bym się przeszła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Było mi bardzo miło, że zostałam zaproszona. Lubie takie spotkania, bo pozwalają poznać fajnych, ciekawych ludzi z branży modowej. Jak masz możliwość przyjechać do Gliwic, to zapraszam na nasze comiesięczne spotkania blogerów. jak będziesz chętna, daj znać, wyślę zaproszenie.
      Pozdrawiam cieplutko :):):)

      Usuń
  8. Na czerwoną kieckę się skusiłaś?! Szałowo byś w niej wyglądała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, Edytko, za droga...
      Pozdrawiam cieplutko :):):)

      Usuń
  9. Każda z nas powinna wiedzieć jaką ma sylwetkę i co nosić a co nie, możemy dzięki temu unikać błędów w doborze ubrań....świetne zdjęcia i wiele miłych dziewczyn...pozdrawiam Soniu...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenia mojego bloga. Jeżeli spodobało Ci się u mnie, zapraszam do obserwowania. Dziękuję za komentarz:)
Jeżeli masz ochotę napisz do mnie na sdziech@op.pl, na pewno odpiszę :)