EC BLOGSPOT MARZEC 2015




Dzisiaj kolejna relacja z EC BLOGSPOT.
Gościem specjalnym był  Lucjan Wosiek, właściciel  Lucjan's Barber Shop.
Powiem Wam, że poszłam z nastawieniem, że nie usłyszę nic ciekawego, bo
Lucjan to głównie golibroda. Teraz z czystym sumieniem mogę napisać, że było to najciekawsze spotkanie.  Jak on opowiadał? Zobaczycie na fotkach, z jakim skupieniem słuchaliśmy  historii, anegdot i ciekawostek. Opowiadał, jak teraz wygląda jego królestwo i jak chciałby, żeby wyglądało w przyszłości. No mówię Wam, żałowałam, że nie jestem brodatym facetem.
Oto jak mówił o sobie:
"Z pasji do fryzjerstwa powstał Lucjan`s Barbershop, nabardziej męski salon w mieście. Pracuję na najlepszych na rynku kosmetykach przeznaczonych właśnie dla mężczyzn. Wyróżnia mnie pro aktywne nastawienie do klienta oraz nowatorskie podejście do sztuki jaką jest fryzjerstwo. Zamiłowanie do zawodu i chęć doskonalenia swoich umiejętności pozwoliły na stworzenie szerokiej gamy usług przeznaczonych dla najbardziej wymagających mężczyzn, począwszy od strzyżenia przez koloryzację, a skończywszy na kompletnej pielęgnacji włosów. Świadczę usługi na najwyższym poziomie… na takim , na jakim sam chciałbym być obsługiwany.

Był tez pokaz jego możliwości. Lucjan był w swoim żywiole.
Po pokazie pozwolił mi nawet dotknąć swojego grzebienia.






















CONVERSATION

10 komentarze:

  1. Ale fajne frędzle masz na sobie:) Świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też mi się podobają:)
      Pozdrawiam cieplutko ;):):)

      Usuń
  2. Soniu pięknie wyglądasz jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne spotkanie! widzę, że Sonia króluje! ;)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam króluje. Lucjan króluje :)
      Pozdrawiam cieplutko ;):):)

      Usuń
  4. Soniu, gratuluję zmian w prowadzeniu bloga - Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się podoba :)
      Pozdrawiam cieplutko ;):):)

      Usuń
  5. Szalałaś tam Soniu i frędzlowałaś:)))
    Musiało być fajnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubie frędzle podobnie jak Ty i wreszcie udało mi się znaleźć coś dla mnie.
      Pozdrawiam cieplutko ;):):)

      Usuń
  6. Hi! I am not robot. I just voted you! I found similar content that readers might be interested in: HOTMAIL LOGIN

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenia mojego bloga. Jeżeli spodobało Ci się u mnie, zapraszam do obserwowania. Dziękuję za komentarz:)
Jeżeli masz ochotę napisz do mnie na sdziech@op.pl, na pewno odpiszę :)