FUN IN DESIGN



Dzisiaj o jednej z dwóch miłości kobiet.  Co mam na myśli? Oczywiście chodzi o torebki i buty. Zgodzicie się ze mną, że są to nasze miłości? 
Zarówno torebek jak i butów jest na rynku ogromny wybór. Zatem każda z nas powinna znaleźć coś dla siebie. Jednak zdarza się, że szukamy  danego modelu, fasonu czy koloru i  nie ma tego, co byśmy chciały. O ile sukienkę, czy płaszcz możemy sobie uszyć; same lub z pomocą krawcowej, to jeżeli chodzi o buty, to sprawa nie jest już taka prosta. 

 Mam dla Was dobra wiadomość; od niedawna każda z nas może sama zaprojektować swoje buty.
Pomoże nam w tym FUN IN DESIGN.
Możliwe jest to dzięki  aplikacji on line. Do wyboru jest 10 modeli; w każdym możecie wybrać wygląd pięty, palców, wysokość obcasa, rodzaj materiału i oczywiście kolor. 
Wszystkie buty szyte są ze skór naturalnych; kozich i bydlęcych. Do wyboru jest kilka faktur; lico, lakier, pół lakier, zamsz, przecierka.  No i oczywiście kolor. Do wyboru  cała tęcza kolorów.
Możecie zaprojektować buty w jednym kolorze oraz jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne, wymyślone przez was  - kolorowe. Każda część buta może być  inna!
Jak się zapewne domyślacie ja mam już swoja parę takich cudeniek.
Jak myślicie? Jaki kolor wybrałam?
Przyznam, że widząc paletę kolorów dałam się ponieść emocjom.

FUN IN DESIGN oprócz strony internetowej ma jeszcze dwa sklepy stacjonarne. Mam to szczęście, że jeden z nich mieści się w Gliwicach. 
Post ten powstał przy współpracy ze sklepem w Gliwicach, który mieści się na ul. Bytomskiej 12.




























PŁASZCZ - BUTIK / SPODNIE - CAMAIEU / TUNIKA - RIVER ISLAND /  LORDSY -  F&F / FOTO - JUNIOR

CONVERSATION

25 komentarze:

  1. Ja cię kręcę, jakie cudne wybrałaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo, poniosło mnie:) Początkowo miały być biało-czarne.
      Pozdrawiam cieplutko :):):)

      Usuń
  2. Fajna sprawa, buty prześliczne:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna fajna. Jak ktoś lubi kolory to może poszaleć.
      Pozdrawiam cieplutko :):):)

      Usuń
  3. Super sprawa :) Która kobieta nie kocha butów no która :P

    OdpowiedzUsuń
  4. No powiem Ci kochana, że zaszalałaś! Po kim jak po kim, ale po Tobie spodziewałam się stonowanych kolorów (czyt. czerń lub biel) :P.
    Bardzo pozytywne zaskoczenie, idealny wybór! Czerwień w tym wydaniu stawia do Twoich stylizacji po prostu kropkę nad "i", czekam na kolejne modowe odsłony. :)

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) Mam wiele pomysłów na stylizacje z głównym udziałem tych cudeniek. Na razie szkoda mi w nich chodzić :)
      Pozdrawiam cieplutko :):):)

      Usuń
    2. Może zobaczę Cię w nich w czwartek? :P do zobaczenia!

      Usuń
  5. Soniu, to jakie sobie w końcu kupiłaś? a te szpilki ? to byś zadała szyku ;D ale butki cudne! chociaż buty na obcasach są Twoimi sprzymierzeńcami :) Soniu, mam jedną radę: nie noś za długich spodni z wąskimi nogawkami ;) poza tym jest cudnie :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne buty :) Ja tez bym wybrała czerwone :)) Pozdrawiam cieplutko Soniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja myślę, że dziś wyjątkowo wybrałas te czarno-czerwone. Pzdr. Soniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym chyba nie była w stanie zdecydować się na jedne :P Bardzo fajny pomysł, nawet na prezent, gdzie ja uważam, że w ciemno nie należy komuś kupować ubrań ani butów. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Łooo, ale niepodzianka!!! Też bym Cię podejrzewała, że zakupisz biało - czarne oksfordy rodem z lat 20', a tu czerwieńńńń!!! Wyglądają super!! (Tu szpilki w wyglądzie też urzekające, ale znając życie oksfordy sprawdzą się na co dzień lepiej ;) )

    OdpowiedzUsuń
  10. Szalejesz kochana !!!! Cudne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to poszalałaś :) Te z serduszkowym przodem bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam,
    Oglądam Pani wpisy i nie mogę wyjść z podziwu ile ciekawych butików ma Pani okazję odwiedzić!
    Zajmuje się Pani zawodowo modą?
    A te buty po prostu cudo! Dobrze wiedzieć, że tak blisko mnie znajduje się taki wspaniały sklep!
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne byty Soniu, zwłaszcza szpilki...Wesołych Świąt...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście zaszalałaś Soniu. Spodziewałam się biało-czarnych, a tu czerwone. Te z serduszkami z przodu bardzo mi się spodobały. Pozdrawiam serdecznie.
    balakier-style.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi się podobają, że szkoda mi ich założyć. Codziennie wyciągam je z pudełka i podziwiam :)
      Pozdrawiam cieplutko :):):)

      Usuń
  15. Bardzo ciekawie napisane. Super wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenia mojego bloga. Jeżeli spodobało Ci się u mnie, zapraszam do obserwowania. Dziękuję za komentarz:)
Jeżeli masz ochotę napisz do mnie na sdziech@op.pl, na pewno odpiszę :)