2 LATA !!!!!!






Dzisiaj mija drugi rok, odkąd opublikowałam pierwszego posta.  Zaczynałam niekonwencjonalnie. Pewnego dnia powiedziałam sobie " zakładam   bloga modowego". Nigdy wcześniej nie byłam na żadnym innym blogu;  ani modowym ani żadnym innym.  Dopiero po moim pierwszym wpisie, zaczęłam szukać w sieci, jak to robią inni. W pierwszej kolejności szukałam  blogerek 40+. Wtedy nie podejrzewałam nawet, że są tez blogerki 50+, 60+.  Dzisiaj wiem, że jest nas sporo.  Oczywiście  zaglądam też na blogi młodszych koleżanek. 
Na pierwsze posty patrzę z sentymentem. Nie usuwam ich, bo pokazują drogę, jaką pokonałam. Dzisiaj mogę powiedzieć, że jestem zadowolona z wyglądu  bloga, zdjęć, ze swojego też :)  Ci z Was, którzy są ze mną od dawna, może nawet od początku, zapewne zauważyli te zmiany. 
Blog jest moja pasją, moja przyjemnością, odskocznią od problemów.  Mogę śmiało napisać, że odmienił moje życie.  Poznałam mnóstwo wspaniałych osób.  Spotykamy się na łamach naszych blogów ale też  osobiście. Wiele z tych osób stało mi się bardzo bliskimi. 
Blog pokazał mi drogę. Drogę mam nadzieje, kariery. W wieku 43 lat podjęłam naukę. Chcę być stylistką.  Muszę tu wspomnieć o znanej nam wszystkim wspaniałej Krysi, która pokazała mi, że w każdym wieku można zmienić swoje życie i że po odchowaniu dzieci można  poświęcić się pasji a nie siedzieć na bujanym fotelu i  pilnować wnuków.  Pokazała mi, że nie jest za późno i mogę  robić  coś ciekawego.  Mam co prawda jeszcze trochę czasu zanim dzieci się usamodzielnią ( córka studiuje, syn w gimnazjum ) ale teraz  już wiem, co chciałabym robić. 
Piszę trochę chaotycznie ale jestem wzruszona, że to już dwa lata.
Początkowo miał to być zabawa, nawet nie podejrzewałam, jak wpłynie na moje życie. 



Chciałabym podziękować wszystkim, którzy do mnie zaglądają. Tym, którzy są za mną od początku i tym, którzy dopiero mnie odnaleźli. Tym, którzy  śledzą każdego posta i tym, którzy tylko czasami sobie o mnie przypomną. Tym, którzy komentują i tym, którzy tylko zaglądają a także tym, którzy piszą maile.  
Jak wiecie, nie bawię się w "obs za obs" i każdy Obserwujący jest dla mnie bardzo ważny i cenny.
Wszystkich Was  cieplutko pozdrawiam.






CONVERSATION

29 komentarze:

  1. To już dwa lata Soniu i u mnie za chwile też tyle stuknie :) Ciesze się razem z Tobą i życzę dalszych wspanialych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zaczynałyśmy podobnie:)
      Pozdrawiam cieplutko :):):)

      Usuń
  2. Soniu przede wszystkim gratuluję Ci drugich urodzin bloga. Dziękuję Ci za miłe słowa. Jestem wzruszona, że również dzięki mnie uwierzyłaś w swoje możliwości i rozwijasz swoją pasję. Uważam, że nigdy nie jest na to za późno. Trzymam kciuki za Twój rozwój i życzę dużo samozaparcia i zdrowia. Ściskam Cie serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Krysiu, jeżeli mi się uda, w co mocno wierzę, to będziesz matka chrzestna mojego sukcesu :)
      Pozdrawiam cieplutko ;):):)

      Usuń
  3. Gratulację :) Jak tak czytam i patrzę ile dobrego przyniósł Ci blog to wiem po co to robimy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę wytrwałości w nauce i samych sukcesów!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/03/oko-z-bh-cosmetics-88-cool-matte.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Soniu, moje gratulacje z okazji Drugiego Roczku! To jest naprawdę powód do dumy. W dodatku, że fantastycznie rozwija się Twój blog, a tym samym Ty trafiasz do wielu, wielu z nas. Najpierw jest to zabawa a potem staje się to miłym przyzwyczajeniem.
    Życzę Tobie samych sukcesów i nowych wiernych czytelników Twojego bloga. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Krysiu, bardzo dziekuję Ci za te miłe słowa. Wiadomo, że życie nas nie oszczędza ale takie chwile, takie miłe słowa dają kopa do działania. Powodują, że mamy chęć do działania.
      Pozdrawiam cieplutko :):):)

      Usuń
  6. Soniu! Oczywiście gratulacje wytrwałości w prowadzeniu bloga i ciągłego rozwoju! I to nie tylko bloga, ale i własnego! Pozostaje mi życzyć wielu nowych, czytelników, no i owocnej współpracy z branżą odzieżową, nie tylko na blogu, ale i poza nim.
    Pozwolę sobie tu na małe szaleństwo ;). Kiedyś był popularny "Koncert życzeń", zatem ja z okazji 2. rocznicy prowadzenia bloga dedykuję Ci:

    https://www.youtube.com/watch?v=hG2EnsItOZ8

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, Pati :) Nie spodziewałam się prezentów! Dziękuję !!!! Wzruszyłaś mnie.
      Pozdrawiam cieplutko :):):)

      Usuń
  7. tylko 2 lata!!! mam wrazenie ze znam Cie cale zycie, powodzenia kochana dalej buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo i ciągle mam nadzieje na spotkanie w realu.
      Pozdrawiam cieplutko :):):)

      Usuń
  8. Gratuluję i życzę dalszego rozwoju na blogu i przede wszystkim spełniania marzeń na które właśnie blog Ci pozwolił :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. soniu gratuluję, wiem jak to wciąga i widzę ewoluwoanie nie tylko u siebie. Podziwiam Cię za wytrwałość w dwu kolorowych zestawach, jak widać można. Odwiedzam regularnie, choć przyznaję się bez bicia nie zawsze zostawiam komentarz, nie chce powielać tych co są, lub nie chce być lizusem, rozumiesz mnie co chcę powiedzieć. Jeszcze raz wielkie gratki

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem u Ciebie prawie od samego początku, bo od 4 posta. Zmiany są widoczne, na blogu i na Tobie ale trudno, żeby przez 2 lata nic się nie zmieniło. Brawo. Życzę powodzenia, realizuj to co lubisz, gratuluje rocznicy i życzę wielu wspaniałych pomysłów na dalsze stylizacje...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. Jesteś jedną z osób, które powitałam z ogromną radością i nadzieją. Podziwiam Cię, bo Ty masz sporo większy staż. Dziękuję, że wciąż zaglądasz do mnie :)
      Pozdrawiam cieplutko :):):)

      Usuń
  11. Soniu ogromne gratulacje!!!! I stu następnych blogowych lat!!!!
    Jesteś wyjątkowa!!! Jedyna i niepowtarzalna!
    Pamiętam jak pierwszy raz do Ciebie wpadłam i jak się zdziwiłam... Tylko dwa kolory?! Czasem trzy?!
    Przyznam się, że myślałam iż kiedyś się złamiesz i ubierzesz się np. na żółto:))))
    A tu proszę! Konsekwentna non stop!
    A co najważniejsze Twoje stylizacje nie są nudne! Wciąż zaskakujesz!

    Niechaj Ci się wszystko spełni!!!!
    Buziole!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje , choć rożnie bywało , prawda ?!
    Może nie od samego początku , ale ja zwykle i na początki zerkalm wiec tak ... Mogę Ci powiedzieć ,ze zmiany bardzo korzystne, twoja otwartość na uwagi i krytykę spowodowała ,że wybierasz fasony bardziej pasujące do ciebie i plus nowa fryzura - to o dobre 10 lat odmłodnialas . Teraz jest dynamiczna i świadoma siebie kobieta , wcześniej nieco przyciezkawa pani w średnim wieku . A co cenie w tobie najbardziej - ze mimo to pozostałas wierna sobie - nadal B&W, a to ogromna sztuka nie dać sie tej modzie i trendom przerobić !!!
    Ogromne za to brawa i szacun !
    Pozdrawiam i zaglądaj od niedzieli ;) bedą właśnie moje B&W zestawy , których jak sie okazało całkiem sporo było

    OdpowiedzUsuń
  13. Soniu, jestem pod wrażeniem, z jaką klasą przygotowałaś ten jubileuszowy post !
    Gratuluję Ci tego co osiągnęłaś i życzę dalszej radości z tego co robisz .Pozdrawiam.Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. Dołączam do tych wszystkich gratulacji:) I życzę Ci kochana wytrwałości w dążeniu do celu:) Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Soniu i ja się podpiszę pod wszystkimi, wielkie gratulacje dla Ciebie posyłam i uściski, Zawsze będę miała do Ciebie sentyment bo Ty pierwsza powitałaś mnie na moim blogu, gdzie równie jak Ty byłam pełna obaw. Wyraźnie widać jak się zmieniałaś, na pozytywnie, że warto było poświęcić czas na blogu. Jesteś wspaniałą, ciepłą osobą i nie podlizuję się ;))) taka jest prawda :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję Soniu! - Nie wiem dlaczego, ale mnie się wydaje, że już więcej niż dwa lata tu jesteś.
    Dziewczyna dwóch kolorów, o których mówią, że to nie kolory. Systematycznie zaglądam, nie komentuje tak często jak kiedys, ale z przyzwyczajenia wpadam. Moim marzeniem jest ujrzeć na Tobie wszystkie kolory świata, było by fajnie.
    Dowiaduję się, że będziesz stylistką - czy też czarno-białą??? - ale napewno zobaczę, jak to dalej się potoczy u Ciebie.
    Zyczę powodzenia i wytrwałości w tym co robisz i w tym co jeszcze zamierzasz robić.
    Bądź taką stylistką jak Krysia.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję tej rocznicy:) Życzę jeszcze wielu wielu lat miłego, inspirującego, pozytywnego blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Soniu, jak widzisz wszystkie Cię kochamy i życzymy dalszych sukcesów! te dwa lata rzeczywiście wprowadziło dużo zmian u Ciebie i czuję, że to jeszcze nie koniec ;) Pozdrawiam i zapraszam do Wrocławia :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę i cieszy mnie to ogromnie. Teraz wiem, że żadne problemy nie odwiodą mnie od bloga. Czuję się tu świetnie i Was uwielbiam :) Spotkanie z Tobą to moje marzenie :) Daj znać, kiedy mogłabyś się spotkać i jadę! :)
      Pozdrawiam cieplutko :):):)

      Usuń
  19. Kochana moje jak ja się cieszę,że robisz to co kochasz i jesteś stale z nami! Życzę Ci samych sukcesów i kreatywnych wyzwań. :-* :-* A resztę to przekaże Ci osobiście. :-p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenia mojego bloga. Jeżeli spodobało Ci się u mnie, zapraszam do obserwowania. Dziękuję za komentarz:)
Jeżeli masz ochotę napisz do mnie na sdziech@op.pl, na pewno odpiszę :)