Good Bye Winter




Tym postem żegnam zimę na dobre. Popatrzcie  sobie ostatni raz na śnieg i wyciągajcie  lżejsze  płaszczyki, sweterki, sukienki i lżejsze obuwie. Od poniedziałku  będzie wiosna !
Dzisiaj pokażę Wam mój look na narty. Jeżdżę na nartach od dziecka ale rekreacyjnie i dla przyjemności. Pokonałam w życiu kilka stromych szczytów, jednak teraz wolę mniejsze górki.  Ostatnio mąż przypomniał sobie o super miejscu. To Dolomity.  Te polskie, koło Bytomia. 30 minut samochodem i jesteśmy na miejscu. Górka mała, naśnieżona, wieczorami oświetlona. Dla mnie super!
W tym roku udało mi się wreszcie upolować taka kurtkę, jaką sobie wymarzyłam. Oczywiście musiała być biało-czarna. Nie chciałam jednak takiej typowej, ze wstawkami, czy paskami.  Moja musiała być inna.  Gdy zobaczyłam  czarne i szare kwiaty na białym tle od razu widziałam, że to ta.
Spodnie typowo narciarskie, szerokie, ocieplane.  Buty, genialne trekingi, ocieplane, nawet 20 stopni mrozu to dla nich nic. Kasku nie mam, bo oddałam synowi, poza tym mała górka, więc nie był konieczny.


























KURTKA - BONPRIX / SPODNIE - NN / RĘKAWICZKI - BRUGI / NARTY - ELAN / FOTO - JUNIOR

CONVERSATION

16 komentarze:

  1. I taka szyja gola ?!?!

    Kupić kombi bialo- Czarmy to wyczyn . Na niektórych stokach w Francji musiałaby ubrać kamizelkę kolorową , dla bezpieczeństwa .. Na stoku :):)
    Ale surer Ci , i to potwierdza moje podejrzenie , ze w szerokich spodniach albo choć z szersza na dole nogawka będzie Ci dobrze !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było bardzo ciepło:) Nawet w t-shirtach jeździli. Wiem, wiem, szerokie spodnie, pracuję nad sobą :)
      Buziaczki :):):)

      Usuń
  2. DSD Sucha Góra - tez czam czasem bywam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super! Na następny wypad umawiamy się razem :)
      Pozdrawiam cieplutko :):):)

      Usuń
  3. DSD Sucha Góra - tez czam czasem bywam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie się prezentujesz na sportowo , piękne fotki !
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Soniu i dobrze zrobiłaś żegnając zimę.Nie lubię tej pory roku
    Ale ładnie pożegnałaś na sportowo
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna pogoda i narty.....uwielbiam)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Żegnaj zimko, żegnaj :) Soniu! Z okazji Dnia Kobiet samych wspaniałości życzę, stale nie przemijającego uśmiechu ;-)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurtka po prostu świetna. A śnieg, aż razi po oczach, oby już nie spadł:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kurtka! Wyglądasz świetnie :) Aż mi się zamarzyło, aby się wybrać na stok :)

    Zapraszam też do mnie, dopiero zaczynam, więc potrzebuję wsparcia:
    http://mariatruewoman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. No wiesz górka mała ale upadki bywają paskudne, lepiej zawsze w kasku...chociaż co ja mówię to Tylko my prasowacze stoków na dechach jeżdzimy w kaskach, narciarze są bardziej "dostojni" ;) Kurtka bombowa!!! Moje ciuchy na snowa wołają o pomstę do nieba zwłaszcza kurtka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurtka całkiem do chodzenia po mieście! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przejrzałaś mnie :) Co zima, to mamy mniej śniegu, dlatego kurtka nie tylko na narty.
      Pozdrawiam cieplutko :):):)

      Usuń
  12. Śliczna kurtka Soniu. We Wrocławiu już prawdziwa wiosna /22st i słońce/. Mam też takie buty. Są idealne na mróz i na błoto. Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenia mojego bloga. Jeżeli spodobało Ci się u mnie, zapraszam do obserwowania. Dziękuję za komentarz:)
Jeżeli masz ochotę napisz do mnie na sdziech@op.pl, na pewno odpiszę :)