Motorcycle Boots


Dzisiaj chciałam pokazać Wam buty, które ostatnio kupiłam na allegro. Gdzieś zobaczyłam buty całe 
naćwiekowane i bardzo mi się spodobały. To były buty w stylu:






Niestety nie mogę chodzić na wysokościach, wiec wybrałam takie:



Choć marzec dobiega końca, pogoda jest okropna :( Temperatura bliska zeru i wieje okropny wiatr. Miałam na dzisiaj przygotowany inny zestaw, ale nie odważyłam się wyjść w skórzanej marynarce. Musiałam ubrać zimowy, mój ulubiony zresztą płaszczyk. Kupiłam go początkiem zimy i całą w nim przechodziłam. Jest bardzo ciepły. Często zmieniam coś w zakupionym ciuchu, żeby nie był pospolity; tym razem doszyłam wielki kawał lisa, który został mi z kurtki do kaptura.




















buty - allegro
torebka - jakiś butik jakiś czas temu
płaszczyk - jakiś butik
sweterek - jakiś włoski butik
spodnie eco skóra - "H&M"
                                                             

CONVERSATION

2 komentarze:

  1. Te na wysokościach mi się podobają....wiadomość doszła, odpisze wieczorem, pozdrawiam...i jeszcze prosba, wyłącz weryfikację obrazkową dla komentarzy, bo to bardzo utrudnia ich dodawanie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Such a cute look!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenia mojego bloga. Jeżeli spodobało Ci się u mnie, zapraszam do obserwowania. Dziękuję za komentarz:)
Jeżeli masz ochotę napisz do mnie na sdziech@op.pl, na pewno odpiszę :)