Przedświątecznie


Wczoraj wybrałam się na zakupy przedświąteczne. 
Założyłam bluzkę w jednym z moich ukochanych wzorów, w pepitkę. Żeby rozweselić zimową pogodę za oknem  wybrałam  wesołe, czerwone dodatki.
Oprócz części spożywczej musiałam odwiedzić mój ulubiony dział "F&F"









Nie wiem, czy takie buty są jeszcze modne, ale te są ze skóry, są bardzo wygodne i bardzo je lubię












bluzka  Allegro
spodnie "H&M"
torebka "Primark"
buty Lasocki
korale i bransoletka  budka z pamiątkami 
pasek "House"

CONVERSATION

4 komentarze:

  1. Pepitka i czerwone dodatki to bardzo dobre zestawienie.
    Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych i Pogodnych Świąt, Grażynko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pepitkę uwielbiam, świetne czerwone dodatki...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy buty są modne, bo całą moja uwagę zwróciła bluzka z czerwonymi dodatkami. Wygląda to przepięknie i już wiem, że będę moje spodnie łączyć też z czerwienią właśnie :)Strasznie fajnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenia mojego bloga. Jeżeli spodobało Ci się u mnie, zapraszam do obserwowania. Dziękuję za komentarz:)
Jeżeli masz ochotę napisz do mnie na sdziech@op.pl, na pewno odpiszę :)