Prawdziwie wiosenny dzień

Dzisiaj była tak piękna pogoda, że musiałam wyjść na spacer. Nareszcie na dłużej zaświeciło słonko:)
Wybrałam futrzana kamizelkę i czarną sukienkę. Kamizelkę kupiłam jeszcze zimą i dopiero dzisiaj miałam okazję ją założyć. Bardzo lubię futrzane kamizelki.
W ogóle lubię futerka, wszelkiego rodzaju. Torebka, np była kupiona jako zwykła, prosta, z łatek skórki naturalnej, a ja doszyłam jej na przód łatki lisa naturalnego.
Na początek  wybraliśmy się z rodzinką   do Kościoła z koszyczkiem...




















kamizelka  Allegro
sukienka  "Szachownica"
kozaki "Centro"
torebka  Market
korale i pierścionek  Butik z akcesoriami


CONVERSATION

3 komentarze:

  1. Kamizelka świetna...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam takie kobiety jak Pani :) Już od dłuższego czasu obserwuję również tą Panią
    http://domodi.pl/profil-uzytkownika/8183#zestawy
    i jestem pod ciągłym wielkim wrażeniem ile świeżości i ekstrawagancji potrafią wnosić dojrzałe kobiety do mody :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę mnóstwa modowych inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. serdecznie dziękuje za miłe słowa:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenia mojego bloga. Jeżeli spodobało Ci się u mnie, zapraszam do obserwowania. Dziękuję za komentarz:)
Jeżeli masz ochotę napisz do mnie na sdziech@op.pl, na pewno odpiszę :)