Red Trousers

Pewnie każda z Was kiedyś  usłyszała to od swojego fotografa, a już na pewno, jak tym fotografem jest osobisty mąż. "Dzisiaj tylko 10 minut!"  Ja dostąpiłam tego  zaszczytu dzisiaj.  Było to przed wyjazdem do marketu za zakupy i jedynym  miejscem był  parking, na którym stał mój samochód. To chyba najszybsza moja sesja. 
W  roli głównej czerwone cygaretki, które widzieliście już  TUTAJ  i czarno-biała bluzka przywieziona z USA. Buty kupiłam jeszcze wczesną wiosną ale o nich zapomniałam.













spodnie, torebka "F&F"
Buty  "Centro"

CONVERSATION

26 komentarze:

  1. Oj Ci faceci. Zupełnie nie rozumieją kobiet. Pokazałaś bardzo ładny zestaw.A buty cudne. Dziwne, że o nich zapomniałaś.Serdeczności Soniu.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Soniu w czerwonych cygaretkach wyglądasz super ,a jeżeli kiedyś znudzi Ci się bluzka to ja chętnie przygarnę .Cały zestaw bardzo , bardzo ładny !Pozdrawiam . Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Bluzkę mam od 2008 roku i jeszcze mi się nie znudziła. Mam drugą podobną i założyłam ja chyba raz. Zrobię z nią sesję, to może spojrzę na nią innym okiem.
      Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  3. Hah, a bo to mało razy mąż mój, fotograf osobisty taką komendę zarzucił :D
    Znam to, znam :D;)

    Urzekło mnie połączenie printu na bluzce i bucikach, pięknie to wygląda. Czerwone portaski mają moc, przydałyby się
    takie w mojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod taką presja to skupić się nie można:) Ojj, Tobie byłoby pięknie w takich czerwonych spodniach:)
      Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  4. Ślicznie....a buty idealnie pasują do bluzki:))))może to była krótka sesja ale bardzo udana:))))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Takie B&W printy bardzo lubię.
      Pozdrawiam cieplutko, Reniu:)))

      Usuń
  5. Piękne spodnie, buty i bluzka dobrane idealnie. Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana,chcialabys mojego zobaczyc w akcji,w czasie 10 min. nie mialabym ani 1 foty,on sie przymierza 10 min,a ja w tym czasie robie 10 poz myslac,ze tyle bedzie ,wtedy on mi oznajmia,ze jest gotowy i cholera mnie bierze,
    a w rezultacie nie mam zadnego.
    Co do ubioru,super wszystko zestawilas,jedna z lepszych stylizacji na luziku.Bardzo korzystnie wygladasz,a czerwone portki sa mega.
    Ps.licze,ze w najblizszym czasie cos dobrego i nowego upitrasze,pamietasz o mnie?Buziaki i milego weekendu Soniu zycze.
    Majka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) No to nie zazdroszczę, chociaż mój synuś czasami tez tak się zbiera i zebrać nie może.
      Dziękuję za miłe słowa i miłego weekendu również życzę:)
      ps A nie wysłałam Ci jeszcze przepisów??? Sorki, ostatnio brakuje mi czasu i skleroza dopada. Dzisiaj wyslę:)

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia. :) Nie mam męża, przynajmniej w tej chwili. Szukam jakiejś ofiary która się zgodzi mnie sfotografować. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego ofiary? To przyjemność fotografować tak miłą osóbkę:)
      Miłego weekendu, Dociu:)))

      Usuń
  8. 10 minut w zupełności wystarczyło:)Kolor samochodu też wg upodobań Pani domu :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze marzyłam o czarnym autku. Długo nie mieliśmy auta w ogóle. Najpierw kupiliśmy mężowi - białe:))) a potem nadeszła moja chwila. Małe i czarne. I moje:)

      Usuń
  9. Cygaretki to mój dzisiejszy faworyt, są fantastyczne. Dobrze w nich wyglądasz:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Grażynko za miłe słowa:)
      Miłego weekendu:)))

      Usuń
  10. Soniu, ja się ciesze, jak mam te 10 minut ostatnio... Super sesyjka, jak na Wasze 10 minut! Zestaw jak dla Ciebie stworzony, ten krój spodni jak najbardziej korzystny, no i bluzeczka z butami - duet rewelacyjny. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fakt, lepsze 10 minut niż wcale. Dziękuję, Basiu:)
    Miłego weekendu:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję za komentarz ;) ciekawe buty

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodnie bardzop fajne, zachwyciły mnie ta bluzka i buty:) Mają piękne wzory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie czarno-białe wzory to moja miłość, uwielbiam je:)
      Pozdrawiam, Marysiu:)))

      Usuń
  14. Też muszę sobie takie spodnie sprawić :D :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenia mojego bloga. Jeżeli spodobało Ci się u mnie, zapraszam do obserwowania. Dziękuję za komentarz:)
Jeżeli masz ochotę napisz do mnie na sdziech@op.pl, na pewno odpiszę :)