Góra Ś. Anny

Ośmielona Waszymi opiniami i piękną słoneczną pogodą, po raz kolejny pokazuję odkryte ramiona. 
W niedzielę, jak co roku wybraliśmy się na Górę Św. Anny. Jest to nasza rodzinna tradycja; jeździmy tam zawsze na odpust. Pogoda zapowiadała się piękna.  Pierwszy raz był jakiś zlot, czy pielgrzymka motocyklistów. Było ich pełno. Super motory. I motocykliści.
Po przyjeździe trafiliśmy na początek mszy.  Całą mszę przygrzewało słoneczko, opalałam sobie ramiona:)  Po skończonej mszy, skończyła się również pogoda:((( Nagle zachmurzyło się, zaczęło kropić, po czym lunęło. Mając nadzieję, że to chwilowe, poszliśmy na kawę.   Po przeczytaniu karty i  spojrzeniu za okno, postanowiliśmy jednak zjeść obiad. Ludzi było dużo, bo każdy chciał się skryć przed deszczem, więc czas oczekiwania spory  Nie zrażaliśmy się tym, bo za oknem nadal lało. Jednak obiad nam przyniesiono, zjedliśmy a za oknem... nadal lało. 
Chciałam Wam pokazać fajne miejsce, jakim jest Góra Św. Anny, piękny amfiteatr, pomnik i niestety. Zdążyliśmy  zrobić tylko kilka fotek, do amfiteatru nawet nie doszliśmy.  Zapakowaliśmy się do auta i ruszyliśmy do domu. Po drodze 2 spore korki, bo wszystkich wypłoszyła pogoda. Po przyjeździe do domu...zaczęło się przejaśniać i wyszło słonko. Ot, pogoda...


















CONVERSATION

34 komentarze:

  1. piękny top :) bardzo ładne zdjęcia :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa:)
      Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  2. Tak Soniu, Góra Świętej Anny to piękne miejsce... Mimo pogody deszczowej widzę, że wycieczka się udała i humor Ci dopisywał. Topik bardzo ładny, super torba i dodatki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, niedzielnego wypadu za miasto nie popsuje nawet pogoda. Zawsze to miłe chwile spędzone razem:)
      Pozdrawiam cieplutko, Basiu:)))

      Usuń
  3. Powiem Ci szczerze Soniu, że jestem wrogiem takich spodni (3/4), że względu na to, że strasznie skracają sylwetkę a także potrafią mocno poszerzyć dolne partie figury. Stwierdzam jednak, że na Tobie wyglądają bardzo dobrze ale tylko dlatego, że Twoja figura jest u góry szersza niż na dole. A na dodatek mają bardzo fajny wąski fason. Ubiegłaś trochę przygotowany już przeze mnie /zdjęciowo/ biało-czarny post ale to nie szkodzi. Wyglądasz ślicznie. Pozdrawiam cieplutko.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Krysia ma rację co do tego rodzaju spodni. Mało kiedy ten fason się obroni. Tobie się udało :-)

      Usuń
    2. Tak, wiem, że skracają, wiem, że jak już powinny być obcasy, ale to bardzo wygodne spodnie w sam raz na wycieczki. Obcasów niestety nie mogę nosić:(
      Dziękuję Ci Krysiu za Toją opinię, cieszę się, że nie wyglądam śmiesznie.
      :))) u mnie tylko czarno-białe posty:)))
      Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  4. Bardzo ladnie,az mi sie znudzilo co post to samo pisac,ale taka prawda Soniu,extra wygladasz, bialy z czarnym swietnie sie sprawdza, a Ty pieknie sie prezentujesz i bardzo szczuplo w takim zestawie wygladasz.Dobrze,ze przekonalas sie do naszych sugestii i zakladasz bluzeczki bez rekawow.Świetnie wygladasz ,a to za sprawa tego,ze dol jest waski i to rownowazy .Do tego usmiech na twarzy i cel osiagniety,brawo.Zazdroszcze Ci fot przy motorach,a ten czerwony(dodatek do stylizacji ahhaahhahah)zajefajny,szkoda ,ze nie wsiadlas ihihhihiiih.Buziaki Kochana i do nastepnego.
    Majka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Majką w 100%.Pozdrawiam.Ania

      Usuń
    2. Majeczko, Ty to potrafisz pisać. Aż się zaczerwieniłam; tyle miłych słów:)
      Miałam ochotę wsiąść na te cuda, ale stały samotnie i nie było koga zapytać a nie chciałam być ofukana:)
      Buziaczki:)))


      Aniu, Tobie też dziękuję:) Buziaczki:)))

      Usuń
  5. Soniu chciałam do Ciebie napisać, ale nie wiem na jaki adres... Proszę, daj mi znać...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia Soniu, Ty wyglądasz super, motory wow!!! Ślicznie przy mororach...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz w tym zestawie:) Byłam tam kiedyś, ale dość dawno temu, jeszcze na wycieczce klasowej ze szkoły. To piękne miejsce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mieszkałam i wychowywałam się Opolu i w czasach szkolnych to było bardzo popularne miejsce szkolnych wycieczek. Jednak tamtych czasach zwracało się uwagę na inne rzeczy. Tak, to zdecydowanie piękne miejsce.

      Usuń
  8. Piękny zestaw! Świetna tunika i dodatki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz:)))zdjęcia z motorami podobają mi się najbardziej:)))śliczna bluzeczka:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Tak motory były super. Jak tylko gdzieś jakiś zobaczę, staram się pstryknąć fotkę. Ale z jazdą to już gorzej; raz jechałam i dziękuje bardzo...
      Pozdrawiam cieplutko, Reniu:)))

      Usuń
  10. Niestety nie mamy wpływu na pogodę, a ja również lubię gdy świeci słońce. Soniu bardzo ładnie wyglądasz, jesteś taka radosna i uśmiechnięta-torebeczki zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Madziu:) Mimo deszczowej pogody było super!
      Torebeczka kupiona w Szachownicy, za 19,99, fajna na lato, bo się nie przykleja:)

      Usuń
  11. Piękne zdjęcia i ty przepięknie radosna. Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Glam kopertówka z filcu do wygrania w konkursie :) Zapraszam!
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=473282609433573&set=a.346371858791316.79850.346269172134918&type=1&relevant_count=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Babuszka!wpierw skomentuj post,a potem zapraszaj na swoj,matko,troche empatii by sie przydalo.
      Majka

      Usuń
  13. Cudownie tam i pięknie wyglądasz jak zawsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję Dociu:)
    Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. sliczne zdjęcia a Ty jak zawsze pięknie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A mnie tutaj, dla odmiany, podobają mi się buty! Szukam info skąd są, ale nie widzę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje ulubione. Najwygodniejsze, ze skórki. Są takie stare, że nawet nie pomyślałam, że ktoś zwróci na nie uwagę:) To Lasocki, ale mają już ze 3 lata. Albo i 4. Co roku poszukuję takich samych lub podobnych i lipa, nie ma:( miały jeszcze paseczek w poprzek ale odprułam.

      Usuń
  17. bardzo pozytywne i wesołe zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenia mojego bloga. Jeżeli spodobało Ci się u mnie, zapraszam do obserwowania. Dziękuję za komentarz:)
Jeżeli masz ochotę napisz do mnie na sdziech@op.pl, na pewno odpiszę :)