Dress B&W

Znalazłam chwilkę na opublikowanie kolejnego wakacyjnego posta.  Na  zmianę zwiedzam Ustkę i wyleguję się na plaży. Mimo, iż jest już coraz chłodniej i wieje  silny wiatr, jest bosko. Te fale, szum morza, odgłosy latających mew. To cudowne odgłosy.
Dzisiaj mam na sobie nową sukienkę mojej ulubionej  "F&F".  Butki i torebkę już znacie, bransoletki to pamiątki z Ustki.
Dzisiaj  mój synuś w moich kolorach i zgodził się zagościć na moim blogu.
Napotkany kotek również wpasował się w moją kolorystykę.




Bardzo podobały mi się takie domki i specjalnie wybierałam je jako tło do zdjęć.















Przepraszam Was za  brak wizyt na Waszych blogach; obiecuję, że wszystko nadrobię po powrocie do domu.

CONVERSATION

16 komentarze:

  1. pieknie Soniu!sunkienka sliczna i te dodatki czerwone super :)
    Zdjecia bardzo mi sie podobaja
    Pozdrawiam i sle buziaczki
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Twoja konsekwencję i kreatywność jeśli chodzi o kolory. Rzeczywiście i syn i kotek świetnie się dopasowali. Sukieneczka wygodna na urlop. Życzę Ci udanego pobytu i serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Soniu cudna sukienka i Ty jak zawsze uroczo uśmiechnięta. :) Dawno nie brałaś u mnie udziału w rozaniu, więc zapraszam uroczyście. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna sukienka i rewelacyjne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. no cudownie pani wygląda ! miłego pobytu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna sukienka i te czerwone dodatki to strzał w 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna sukienka i dodatki. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie dzisiaj u Ciebie:)))bardzo fajnego masz syna:))wypoczywaj ile się da:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. nie gniewam się za brak wizyt - odpoczywaj do woli!
    sukienka jest wspaniała! pięknie Ci podkreśla talię! a czerwone dodatki wiadomo, że świetnie z nią wyglądają!
    synuś też w kolorach mamusi - super wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie razem wyglądacie Soniu...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka super, sama taką bym chciała mieć, bardzo seksi:) czerwone dodatki jeszcze bardziej ja wyeksponowały :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wzór na sukience jest fantastyczny. Nie kratka, nie paski, bardzo mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna sukienka Kochaniutka, bardzo podobają mi się fotki:)
    Pozdrawiam serdecznie:)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie razem wyglądacie: harmonia kolorystyczna. Soniu, na litość Boską... odpoczywaj! Po powrocie nam wszystko opowiesz... Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenia mojego bloga. Jeżeli spodobało Ci się u mnie, zapraszam do obserwowania. Dziękuję za komentarz:)
Jeżeli masz ochotę napisz do mnie na sdziech@op.pl, na pewno odpiszę :)