In the Garden

Tym razem odwiedziliśmy znajomego, który mieszka w domku i mam duży ogród.   Było to w sobotę i upał jak codziennie ostatnio.  Spodobało mi się już chodzenie bez rękawów  i na dnie szuflady znalazłam  bluzeczkę w panterkę. Założyłam długie spodnie,  bo nic innego mi nie pasowało. Są one jednak przewiewne i nie było mi gorąco.  
Kawka, ciasteczko i  zostawiłam panów na rozmowie.  Tym razem moim fotografem był mój synuś.  Ogród bardzo ładny, z barwnym kwieciem. Sporo było zacienionych miejsc i można było odsapnąć. 
















bluzeczka   -  kupiona w USA
spodnie  -  mały butik
torebka  -  "Orsay"
bransoletki  -  "Reserved" i "Centro"

CONVERSATION

25 komentarze:

  1. Mialam nosa,iz wkleisz fotki i nowy poscik bedzie.Ajajaj jaki piekny ogrod,moje i meza marzenie, bialy domek i piekny ogrod pelen kwiatow i zieleni,wciaz jeszcze dalekie do zrealizowania,ale marzenia trzeba miec i dazyc do spelnienia.Piekne miejsce do uwiecznienia swojej skromnej osobki ahhahahah,prawda Soniu?Dobrze,ze synus sie zgodzil i mamci sesyjke zmontowal...buziaki dla niego.Pieknie wygladasz,bluzeczka bardzo przypadla mi do gustu,tym bardziej ,ze masz czym oddychac i dekolt jest,nie to co u mnie.Fajnie odpoczywac w takim otoczeniu,i widze,ze sloneczko juz Cie opalilo.Pieknie Soniu,ale jak zawsze zadna nowosc,po prostu kobieta z klasa,zawsze ladnie ubrana,a do tego usmiech i pozy godne modelki.Trzymaj sie Kochana i do nastepnego.Buzka.
    Majka

    OdpowiedzUsuń
  2. Majeczko kochana, jak Ty pięknie piszesz. Tak mi miło. Wiesz, jest mi bardzo miło i cieszą mnie komentarze Twoje i wiekszości moich obserwatorów; takie serdeczne, miłe i osobiste. Często widuję na innych blogach ogromne ilości komentarzy, ale większość typu; nice, spoko, ładnie, ładny look, super itp. Takie bezosobowe. Ja pisząc komentarze tez staram się pisać do konkretnej osoby, a nie takie ogólne.
    Buziaczki Majeczko:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie, ta bluzka jest rewelacyjna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Dociu. Dzięki temu blogowi odkrywam na nowo dawno nie noszone ciuszki:)

      Usuń
  4. A u Ciebie nawet panterka czarno - biała! To się nazywa konsekwencja! :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz jak super szybko wybiera się ciuchy w sklepach? Szczególnie w sh. Przelatuję wieszaki błyskawicznie, bo wyłapuje tylko te dwa kolory :) Sama jestem ciekawa, czy mi się kiedyś znudzi:)
      Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  5. Uważam, że ten zestaw mocno Cię wyszczupla. Swietnie wyglądasz:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko, takie słowa zawsze miło przeczytać:)))
      Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  6. Soniu, piękna bluzka i bardzo dobrze w niej wyglądasz. Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Soniu. Napisałam na FB, że wyglądasz jak szprota. Mam nadzieję, że się nie obrazisz, bo to było w dobrym znaczeniu tego słowa: "szczupła jak szprotka". W tym zestawie jest Ci bardzo dobrze i eksponujesz wszystkie swoje piękne atuty.Synuś zdolny bo zdjęcia cudne. Miło Cie widzieć w tak dobrzej formie.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli dobrze Cię odebrałam, bo tak myślałam:) Bardzo dziękuję za tak miłe słowa, od razu mi lepiej na sercu i uśmiech do samej siebie...
      Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
    2. No to super Soniu. Ja dzisiaj też jestem biało-czarna ale Ci "do pięt nie sięgam". Figura nie ta. Serdecznie pozdrawiam.
      http://balakier-style.pl/

      Usuń
    3. No co Ty, Krysiu??? Przecież Ty masz dużo lepszą figurę ode mnie. Najbardziej zazdroszczę Ci drobnych ramionek:)
      Już lecę do Ciebie:)

      Usuń
    4. To zależy. Ty masz i czym oddychać i bioderka wąskie.buziaki.

      Usuń
  8. Ciekawy zestaw, z pazurem:)) choć spodnie na 1 rzut oka nie wyglądają na przewiewne, może przez ten materiał, no ale skoro są, to ich wielka zaleta na dzisiejsze dni:) I ładny kot:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są chociaż nie wyglądają, bardzo je lubię.
      Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  9. Spodenki i bluzeczka w panterkę są super, bardzo fajny post i blog:)
    Obserwujemy i lubimy się na FB?
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj Soniu , Soniu... 200% kobiecości, chociaż jesteś w spodniach. Pięknie uśmiechnięta, widać, że miło spędziłaś czas. Torebkę porywam! Gratulacje dla syna za taką udaną sesyjkę. Kiciuś fajny, ale to Ty kochana pokazałaś dziś pazurki. Brawo! Pozdrawiam ciepło w gorący wieczór!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, przekażę synowi, będzie dumny, że ktoś o nim wspomniał:)
      Pozdrawiam cieplutko, Basiu:)))

      Usuń
  11. Uroczo wyglądasz wśród tych kwiatów:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też tak uważam, jak Renia, uroczo w tych kwiatach, synuś się spisał bo zdjęcia piękne, na szczęście dzisiaj już chłodniej, da się żyć.
    Co do sukienek Soniu, to ja już od paru sezonów jestem ich fanką, ale bywało różnie, miałam też fazę na same spodnie i to na okrągło, no cóż, kobieta zmienną jest...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że ja tez tak mam; jak mi się coś dobrze nosi, to na okrągło:)))
      Dziękuję za miłe słowa, Basiu.
      Tak dzisiaj chłodno, ja natomiast pocę się przy żelazku, bo się nazbierało:(
      Pozdrawiam cieplutko :)))

      Usuń

Dziękuję za odwiedzenia mojego bloga. Jeżeli spodobało Ci się u mnie, zapraszam do obserwowania. Dziękuję za komentarz:)
Jeżeli masz ochotę napisz do mnie na sdziech@op.pl, na pewno odpiszę :)