On the Beach

Dzisiaj chciałam Wam pokazać moje stroje kąpielowe. Jakiś czas trwało zanim dobrałam odpowiedni do swojej  figury i taki, w którym czuję się dobrze.  Wybrałam  kostium o kroju sukienki. Doskonale tuszuje on, w moim przypadku  brzuszek ale myślę, że panie o szerokich biodrach też polubiłyby go. 
Mam ich trzy.  Wszystkie czarne, wszystkie o podobnym kroju. Różnią się tylko ozdobami. Jeden ma falbankę nad biustem, brugi ozdobny pas na brzuchu, trzeci falbankę na dole.
Zgadnijcie, który lubię najbardziej?



To już ostatni post z Ustki. We czwartek wracamy do domu.  





















CONVERSATION

17 komentarze:

  1. Wszystkie śliczne:)))wszędzie wyglądasz pięknie i elegancko również na plaży:))))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogladajac 1 fote,pomyslalam....no ladnie,Sonia pojechala po bandzie,coraz krotsze kiecki ubiera,zaszalala....hahahhahahhahha,a tu zonk....to stroje.No pieknie wygladasz,jestem zauroczona,mysle ,ze nr.3 najbardziej lubisz,świetnie w kazdym wygladasz.Ja to mam w nosie,mam 2 czesciowy i co mi tam ,ze tu i owdzie cos odstaje,chce byc co lato czekolada....kobiety lubia braz nie? hiihihihiih Opalilas sie w ten urlop,pieknieSoniu.Buziaki Kochana i czerp z ostatnich chwil ile wlezie.
    Majka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No,Soniu,odpisuj,nie trzymaj w napieciu....Ktory najbardziej lubisz?ahhahahahaah

      Usuń
  3. ja w przeciwienstwie do Majki uwazam ze pierwszy jest napieknieszy dla twojej sylwetki, potem drugi a na koncu trzeci, ciekawa jestem jaki Tobie pasuje najbardziej, buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszedzie jest pieknie :) opalona juz prosze no w koncu nad mozem :) super zdjecia
    Pozdrawiam i sle buziaczki
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia!! Stroje genialne !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Soniu wszystkie ładne, najbardziej wg mnie seksownie i zarazem elegancko wyglądasz w 2, ale może nie jestem obiektywna, bo mam ten sam strój, tylko w czerwonym kolorze... Najważniejsze, że Ty dobrze się czujesz w każdym z nich i odpoczywasz błogo. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz jak Afrodyta wyłaniająca się z morza. Wszystkie stroje odlotowe. Mnie się bardzo podobają. Napisz gdzie je kupiłaś.Serdecznie Cię pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne stroje...i opalenizna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piąte zdjęcie od dołu jest prześliczne :)
    Stroje są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie stroje piękne i bardzo eleganckie! Jest kobieco, zmysłowo, ale z klasą - tak trzymać! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjnie dobrane! pierwszy szczególnie piękny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie Soniu, pięknie...zazdroszcze Ci tej słonej wody...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  13. obstawiam, że najbardziej lubisz środkowy! mnie się on też bardzo podoba! ten pierwszy też jest śliczny!
    a jakie masz zgrabne nogi!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo oryginalne są Twoje stroje :) każdy mi się podoba, sama na któryś bym się skusiła :) najlepiej mi się podobasz w tym pierwszym, bardzo ładnie w nim wygląda Twój biust :)

    OdpowiedzUsuń

  15. We wszystkich jest Ci pięknie!
    Ale ostatni chyba lubisz najbardziej? ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sorki, zapomniałam wyjaśnić zagadkę:)
    Mój ulubiony kostium to ten drugi, z ozdobą cekinową.
    Dziękuję za wszystkie opinie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenia mojego bloga. Jeżeli spodobało Ci się u mnie, zapraszam do obserwowania. Dziękuję za komentarz:)
Jeżeli masz ochotę napisz do mnie na sdziech@op.pl, na pewno odpiszę :)