B&W Jersey

Przerwa w upałach. Można odsapnąć. Mam nadzieje, że nie będzie zbyt długa, bo 15 sierpnia wyjeżdżam nad morze. Nad polskie morze.  Już się cieszę na ten wyjazd i pomału  przygotowuję się do pakowania.
Dzisiaj kolejny mój ulubiony zestaw. Sweterek przypominający koronkę i kolejne białe spodnie, tym razem długie.



















sweterek  -  butik
spodnie  -  Ralph  Lauren
torebka  -  "Orsay"
buty  -  butik


ps
zapraszam  raz jeszcze na posta rocznicowego  TUTAJ  dodałam fotki ślubne.

CONVERSATION

32 komentarze:

  1. Twoje stylizacje są coraz lepsze.Ten sweterek idealnie przecina i wydłuża górną część sylwetki, tak, że wydaje się szczuplejsza i bardziej proporcjonalna. Długie białe spodnie powiększają biodra nadając figurze idealne kształty. Brawo Dociu.Serdecznie pozdrawiam.
    A sweterek tak mi wpadł w oko, że chętnie ukradłabym Ci go.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Krysiu. To dla mnie zaszczyt dostać od Ciebie taką opinię. Sweterek kupiłam chyba 2 lata temu w małym butiku. To jeden z moich ulubionych.
      Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  2. Ale mam zaległości! Przejrzałam wcześniejsze wpisy - jest czarno-biało nadal;))) Ale nie nudno!!! Zawsze czymś zaskoczysz! Dzisiaj podoba mi się ten koronkowy sweterek z koronkową torebką:D
    Acha! Fotki ze ślubu świetne! Pięknie wyglądałaś!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nadal najlepiej czuje się w tych kolorach. Może jesień natchnie mnie do nowego koloru... Póki co mam w zanadrzu jeszcze parę zestawów B&W. Dziękuję za miłe słowa.
      Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  3. Soniu, sweterek jest bardzo ładny a w całości wyglądasz bardzo elegancko . O torebce nie wspominałam jeszcze, a to dlatego ,że pamiętam ,że jakiś czas temu przyglądałam się jej w sklepie i sama nie wiem czemu nie kupiłam , skoro jest taka ładna . To się chyba nazywa gapiostwo ,hihi! I jeszcze zdjęcia ślubne -fantastyczne !Pozdrawiam .Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu:) Ja tez od razu jej nie kupiłam a potem zjeździłam pół miasta, żeby dorwać ostatnią. Teraz to moja ulubiona.
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  4. Hej Soniu.
    Calosc ,a przede wszystkim narzutka i naszyjnik bardzo mi sie podoba. Świetnie wygladasz,chc wydaje mi sie ,ze spodnie w udach sa za szerokie,troche sie marszcza,ale to tylko moja opinia.Ogolnie bardzo,bardzo fajnie.Pozdrawiam Cie goraco i zycze pieknego weekendu.
    Majka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ale miło czytać, że coś jest za szerokie:) Nie, myślę, że nie są za szerokie, może tak na zdjęciu się ułożyły. Dziękuję za miłe słowa:)
      Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  5. Kolejny ulubiony i kolejny piękny zestaw:)))sweterek jest śliczny:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Francja-elegancja Soniu!
    Przed chwilą zaś, podziwiałam tych dwoje Młodych, których to dodałaś.
    Ech, cudni oboje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Tess:) Tak, to moje fotki, aż trudno uwierzyć:)
      Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  7. Białe spodnie podobaj mi się w każdym wydaniu. Uważam , że ta stylizacja należny do jednych z Twoich najlepszych :_)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, bardzo dziękuję.
      Pozdrawiam cieplutko, Grażynko:)))

      Usuń
  8. Dziękuję Kochana za polubienie mojego bloga oczywiście, ze wzajemnością:) Ślicznie wyglądasz
    Pozdrawiam serdecznie:)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. To niech ta przerwa w upałach i do mnie dojdzie, ja upałów mam już dość :D ;)
    Super fajny b&w ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze tak pokombinujesz z tymi dwoma kolorami, że wychodzi coś oryginalnego! Sweterek jest OBŁĘDNY, wszystkie dodadtki biżuteryjne i torebka robią bardzo ciekawy zestaw! :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak już mam z tymi kolorami. a że naturę mam twórczą, to kombinuję:)
      Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  11. Bardzo mi się podoba, super zestaw Soniu, idealnie do Ciebie pasuje, tak noś częściej, super biżuteria, ładnie wydłuża , a ten sweterek-narzutkę to "porywam"...pozdrawiam, miłego tygodnia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, sweterek jest wyjątkowy. Kupiłam go chyba 2 czy 3 lata temu i od tej pory nie widziałam podobnego. Lubię mieć niepowtarzalne rzeczy.
      Miłego tygodnia, pozdrawiam cieplutko, Basiu:)))

      Usuń
  12. Soniu, powiem za Basią, bo mam te same odczucia: zestaw, kombinacja... bardzo korzystna dla Ciebie. Też porwałabym Ci sweterek, torebkę oczywiście no i ten fantastyczny naszyjnik. Pozdrawiam ciepło i życzę udanego wypoczynku nad morzem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, Basiu.
      Tak, już pakuję się nad morze. Trzymaj kciuki za pogodę:)
      Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  13. Soniu, świetny zestaw i bardzo ładnie w nim wyglądasz. Śliczny sweterek i naszyjnik. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Soniu, od Ciebie można uczyć się dobrego stylu! Pięknie i elegancko jak zawsze zresztą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, Dociu, jakże mi miło:) Bardzo Ci dziękuję.
      Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń

Dziękuję za odwiedzenia mojego bloga. Jeżeli spodobało Ci się u mnie, zapraszam do obserwowania. Dziękuję za komentarz:)
Jeżeli masz ochotę napisz do mnie na sdziech@op.pl, na pewno odpiszę :)