Długa Puchowa Kamizelka

Długa kamizelka

Kolejny weekend, kolejny wyjazd i kolejna szansa na zrobienie sesji. Powoli wracam do mojego modowego świata. 

Stylizacja

Puchowe kamizelki na dobre zagościły na naszych ulicach. Dla mnie jest to must have. Wygląda świetnie, chroni przed zimnem i przegrzaniem. Swojej wymarzonej szukałam od poprzedniej zimy. Postawiłam sobie chyba zbyt duże wymagania i w tym sezonie nie upierałam się, że musi być wypełniona naturalnym puchem. 
W zależności od temperatury na zewnątrz zakładam pod nią  dresową bluzę; tak jak  w tym przypadku, cienką koszulę lub wełniany sweter. 
Co powiecie na moje buty ? Dla mnie absolutny czad ! Ten mega łańcuch nie dawał mi wyboru, musiałam je mieć ! Do tego są skórzane i mega wygodne.


Puchowa kamizelka

Puchowa kamizelka
Michael Kor bag

Michael Kor bag

Michael Kor bag

Michael Kor bag

Długa kamizelka

Długa puchowa kamizelka

Długa kamizelka

Długa kamizelka

Długa kamizelka

Buty z łańcuchem

Buty z łańcuchem

Buty z łańcuchem

Długa puchowa kamizelka

Długa puchowa kamizelka

Długa puchowa kamizelka

Długa puchowa kamizelka

Długa puchowa kamizelka

KAMIZELKA - MOHITO / BLUZA - ZARA / TOREBKA - MICHAEL KORS / BROSZKA - soniadziech.pl / OKULARY - GIVENCHY / BUTY - BADURA
FOTO - JUNIOR



CONVERSATION

7 komentarze:

  1. Wyglądasz w niej po prostu szałowi, świetne połączenie, zdjęcia też zachwycające :) Pozdrawiam Soniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, a ta kamizelka wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się taka stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię długie kurtki. Bardzo ładnie w nich wyglądam, a co najważniejsze stanowią świetną ochronę przed zimnem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kamizelka jak ta to rewelacyjny wybór w przejściowym okresie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta stylizacja jest bardzo na czasie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenia mojego bloga. Jeżeli spodobało Ci się u mnie, zapraszam do obserwowania. Dziękuję za komentarz:)
Jeżeli masz ochotę napisz do mnie na sdziech@op.pl, na pewno odpiszę :)