Biał Koszula / White Shirt

Biał Koszula  White Shirt

No to mamy Nowy Rok !
Nie  chcę podsumowywać Starego, czy snuć planów na Nowy.  Mam jednak Marzenia. I zrobię wszystko, co w mojej mocy, żeby jak najwięcej ich się spełniło.

Stylizacja

Dzisiaj na bogato ( mam na myśli tyle złota :) ), bo to outfit na imprezę w lokalu.
Biała koszula zawsze będzie elegancka i odpowiednia na większość okazji. Do niej ulubiona biżuteria i gotowe ! Polecam zwłaszcza, gdy nie wiecie w co się ubrać.
Osobiście kocham białe koszule w każdej postaci, ostatnio te oversizowe.

Biał Koszula  White Shirt

Biała koszula

Biała koszula

Biała koszula

Biała koszula

Złota Biżuteria

Biała koszula

Biała koszula

Złota Biżuteria

Torebka Pinko

Kamizelka z lisa

Kamizelka z lisa

Kamizelka z lisa

Kamizelka z lisa

Kamizelka z lisa

    
KOSZULA - RESERVED / KAMIZELKA  -  OD GÓRALI - BIŻUTERIA, PASEK - ZARA /TOREBKA - PINKO / BOTKI - BADURA
FOTO - JUNIOR








CONVERSATION

11 komentarze:

  1. Świetne połączenie, wyglądasz fantastycznie Soniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niechaj Ci się wszystko spełni Soniu!!!
    Zestaw super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo elegancka i kobieca propozycja. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam białe koszule. Twoja z pomysłowymi dodatkami wygląda fantastycznie. Pozdrawiam Soniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja. Jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prezentuje się to połączenie

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie sama założę stylizację taką jak ta.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysłowa stylizacja! Zgadza się, biała koszula to klasyka zawsze w modzie. Złote dodatki dodają temu outfitowi elegancji. Nie sposób się nie zgodzić, że białe koszule są niezawodnym wyborem, niezależnie od okazji. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzisiaj postawiłem na klasyczny look z białą koszulą – zawsze elegancko i zawsze na czasie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja! 🌟 Biała koszula to absolutny must have, w połączeniu z czarnym kolorem i złotymi dodatkami to idealna kompozycja! Biżuteria robi super wrażenie. Dziękuję za inspiracje!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenia mojego bloga. Jeżeli spodobało Ci się u mnie, zapraszam do obserwowania. Dziękuję za komentarz:)
Jeżeli masz ochotę napisz do mnie na sdziech@op.pl, na pewno odpiszę :)