Plisowanki / Pleats

Plisowanki


PHENOMENAL US – CHALLENGE 71

Witam Was z Nowego Jorku !!!

Przyznam, że ostatnio nie śledzę, co u Fenomenalnych słychać i nie wiedziałam, że nadchodzi takie wyzwanie.  Pakując się do Nowego Jorku wybrałam rzeczy, które lubię, w których dobrze się czuję i które dają możliwości kombinacji. Biała plisowanka znalazła się tam więc z potrzeby serca, że aż tak się wyrażę, a nie na potrzeby zabawy. Czy zatem świadczy to o tym, że jestem  "trędowata" ? :)
Jak zapewne wiecie przyleciałam nie tylko do mojego ukochanego miasta ale i równie ukochanej Przyjaciółki, znanej wszystkim  autorki bloga  Fashion Krynka's Way. Krynka chyba jako jedyna uczestniczyła we wszystkich wyzwaniach grupy i oczywiście namówiła mnie do wzięcia udziału, za co jestem jej wdzięczna :)
Krynka jest też autorką zdjęć i możecie sobie wyobrazić, że była to dla nas świetna zabawa !


Stylizacja

Plisowane spódnice, tak zwane solejki skradły moje serce już jakiś czas temu  bardzo się cieszę, że nie są tylko chwilowym kaprysem w trendach modowych. To bardzo wdzięczny fason spódnicy, który daje mnóstwo możliwości zarówno jeżeli chodzi o stylizacje, jak i o dobór do różnych sylwetek. Odpowiednio dobrana długość, kolor i wzór pozwala każdej pani na założenie takiej spódnicy.
Plisowanych spódnic mam w swojej szafie kilka; białe, czarne i we wzory. Wszystkie świetne i wszystkie kupione za grosze w second handach. Tak, second handy to prawdziwa skarbnica tych spódnic za naprawdę małe pieniądze. 
Tę spódnicę pokazywałam już na moim blogu; dzisiaj w lekko rockowej ( skórzana ramoneska i skórzane,  cięższe buty ), a lekko eleganckiej ( perły ) odsłonie.
Stylizacja, miejsce, wszystko starannie dobrane i nieproszony gość, czyli wiatr, który dodając swoje trzy grosze dobrał mi fryzurę i bawił się spódnicą :)

Ramoneska, skórzana ramoneska, Michael Kors

 Black and White Fashion

 Black and White Fashion

Ramoneska, skórzana ramoneska, Michael Kors

Black and White Fashion

Black and White Fashion

Black and White Fashion

Ramoneska, skórzana ramoneska, Michael Kors


Ramoneska, skórzana ramoneska, Michael Kors

Ramoneska, skórzana ramoneska, Michael Kors

Lidia Kalita bag

Biała solejka, biała plisowana spódnica

Biała solejka, biała plisowana spódnica

BlackAndWhiteFashion

RAMONESKA - MICHAEL KORS / SPÓDNICA - SH / BUTY - OFFICE ( ZALANDO ) / TOREBKA - LIDIA KALITA
FOTO - KRYNKA

CONVERSATION

11 komentarze:

  1. Jaka piękna ta plisowana i zdjęcia! :) Uściski dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udana sesja, podoba mi się to rockowe zestawienie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Black & White ponadczasowe !!! Zestaw oczywiście piękny i cudownie spędzony wspólnie czas :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie kurtki, a s zestawieniu z białą spódnicą wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Wam kolejnego spotkania!!!
    Super stylówka Soniu!!!
    Pozdrowienia dla Was dziewczyny!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Od razu widać, że zdjęcia robiła Krysia, oczywiście nic nie ujmujăc Łukaszowi😃. Fajna stylówka. Zazdroszczę Ci spotkania z Krynką. Mam nadzieję, że zawita również do Polski😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć! Pierwszy raz odwiedziłam Twojego bloga i żałuję, że nie wcześniej. Podoba mi się Twój rockowy styl i oczywiście fryzura - mam bardzo podobna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie :)))))
    Spódnica cudowna, ale w Twojej stylizacji po prostu idealna.
    Świetna sesja i cudne zdjęcia :) )))
    Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja! Genialna kurtka i dołączony do niej naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenia mojego bloga. Jeżeli spodobało Ci się u mnie, zapraszam do obserwowania. Dziękuję za komentarz:)
Jeżeli masz ochotę napisz do mnie na sdziech@op.pl, na pewno odpiszę :)