Pasiaste Bliźniaczki / Striped Twins

Pasiaste bliźniaczki


Pobyt w takim mieście jak Nowy Jork i z taką osobą jak Krynka zobowiązuje. Zdecydowanie :)
Dzisiaj pierwsza z naszych wspólnych, chyba lubianych przez Was, a przez nas uwielbianych, wspólnych sesji. Sukienki to mój pomysł, wypatrzyłam je w sklepie i namówiłam przyjaciółkę do zakupu. Oczyma wyobraźni widziałam nas obie w tych pasiakach i wiedziałam, że będzie super. 
Każda z nas ograła sukienko - tunikę na swój sposób; Krynia  bardzo elegancka, ja bardziej na luzie.
Nie muszę chyba dodawać, że zabawa była przednia. Bardzo dziękujemy naszej Fotograf, która świetnie poradziła sobie z naszymi wygłupami i pięknie pokazała nas na zdjęciach.

Zapraszam również na bloga  Fashion Krynka's Way

Stylizacja

Dresowa sukienko - tunika daje bardzo dużo możliwości. My pokazałyśmy dwie, a kolejne już rodziły się w naszych głowach. Krynia założyła klasyczne, niezwykle eleganckie  pięknie kształtujące nogi, szpilki i pozwoliła tunice być sukienką. Całość zwieńczyła gustownym filcowym beretem. Ja założyłam postrzępione jeansy, szpilki zastąpiłam botkami na wygodnym klocku, a sukienka stała się tuniką.

Sukienka w paski bało-czarne

Sukienka w paski bało-czarne

Sukienka w paski bało-czarne

Black and white fashion

Black and white fashion

Black and white fashion

Black and white fashion

Black and white fashion

Stylizacja w paski biało-czarne

Stylizacja w paski biało-czarne

Black and white stylization

Black and white stylization

Black and white stylization

Black and white stylization

Black and white fashion trend

Black and white fashion trend

Black and white fashion trend

Black and white fashion trend

SUKIENKI - NEW YORK COMPANY /  JEANSY - ZARA / BOTKI - NEW YORKER
FOTO - JADWIGA

CONVERSATION

3 komentarze:

  1. Świetny pomysł z tymi paskami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sesja jak do magazynu Vogue, obie wyglądacie obłędnie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękne stylizacje. Szczególnie kocham takie eleganckie czółenka. Sama mam takie, często się przydają. Każda kobieta powinna posiadać taką parę klasycznych szpilek. Są niezawodne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenia mojego bloga. Jeżeli spodobało Ci się u mnie, zapraszam do obserwowania. Dziękuję za komentarz:)
Jeżeli masz ochotę napisz do mnie na sdziech@op.pl, na pewno odpiszę :)