Białe Kuloty

Białe kuloty
 

Życie to ciągłe wybory. Pamiętajcie, żeby w swoich, nie zapomnieć o marzeniach i codziennych, małych przyjemnościach.


Białe kuloty
 

Stylizacja


Top of the top lata; len ! Tę szlachetną tkaninę pokazywałam i zalety opisywałam już w postach:


Tym razem postawiłam na kuloty. Ten rodzaj spodni to ciężki temat i trudny do ogarnięcia fason. 
Zasadniczo skraca sylwetkę, a zwłaszcza nogi, pogrubia i nie wiem, co jeszcze. Nie wiem, bo mnie to nie obchodzi. Sięgnęłam po nie, z oczywistego powodu ( len ! ) i przymierzyłam. Nasza miłość trwa już kilka tygodni i noszę je dosyć często. Czuję się w nich dobrze i uważam, że ogarnęłam je na tyle, żeby to pokazać. 
Reszta,  dość oczywista i przewidywalna dla mnie, czarna. 
Duża, okrągła torba, zrobiona na szydełku,  oczywiście by Sonia Dziech, już niedostępna w sklepie, ale dla Was, moje drogie Czytelniczki mogę jeszcze  zrobić na zamówienie :)

Białe kuloty

Białe kuloty

Białe kuloty

Białe kuloty

Białe kuloty

Białe kuloty

Białe kuloty

Białe kuloty

Białe kuloty

Białe kuloty

Białe kuloty

 

KULOTY - MARKS&SPENCER /  BLUZKA - NONAME / KLAPKI - H&M / OKULARY - SAINT LAURENT / TORBA - By Sonia Dziech
FOTO - SENIOR

CONVERSATION

1 komentarze:

Dziękuję za odwiedzenia mojego bloga. Jeżeli spodobało Ci się u mnie, zapraszam do obserwowania. Dziękuję za komentarz:)
Jeżeli masz ochotę napisz do mnie na sdziech@op.pl, na pewno odpiszę :)