Moja Stylizacja na Wesele Siostry / My Stylization for the Sister‘s Wedding

Moja Stylizacja na Wesele Siostry  My Stylization for the Sister's Wedding

W ubiegłą sobotę moja najmłodsza Siostra wyszła za mąż. Ach, co to był za ślub !!!
Siostra wyglądała jak księżniczka, jej mąż jak top model, a wszystko to w pięknym Pałacu w Śmiłowicach pod Krakowem. Goście; rodzina i znajomi zjechali się z Polski, Europy i Ameryki Północnej. Bawiliśmy się do piątej  nad ranem, a odpocząć mogliśmy we wnętrzach pałacu.  

Stylizacja

Wiedziałam, że będzie to eleganckie wesele i swoją stylizację przygotowywałam od kilku miesięcy i bardzo skrupulatnie. Chciałam  zawrzeć w niej moją osobowość, pasję, zawód a jednocześnie  nie być konkurencją dla Panny Młodej :) Myślę, że mi się udało, bo dostawałam  miłe komentarze. 
Jak widzicie założyłam bardzo wysokie, jak dla mnie szpilki. Wytrzymałam w nich tylko dwugodzinna mszę  w kościele i powrót samochodem do pałacu. Zaraz potem zmieniłam buty na niższe, później na jeszcze niższe, żeby po północy tańczyć już w ... klapkach. Mogłam sobie na to pozwolić, ponieważ na pierwszy taniec Młodej Pary założyłam długą suknię i w niej pozostałam do rana. Suknię już pokazywałam, kupiłam ją w Nowym Jorku. Dla przypomnienia  Stylizacja na wesele.

Taki damski garnitur to świetna propozycja na taką uroczystość jak wesele.  Jest to propozycja dla odważnych, bo bardzo zwraca uwagę. Słyszałam opinie, że marynarka jest ok, ale spodnie to byłyby lepsze czarne. Być może byłyby lepsze, a na pewno bezpieczniejsze, ale nie dla mnie :)

A Wy jak sądzicie ? Która z Was założyłaby taki garnitur na wesele?

Zdjęcia z samego wesela i suknię, jaką wybrałam dla Siostry możecie obejrzeć na moim instagramie
Moja Stylizacja na Wesele Siostry  My Stylization for the Sister's Wedding

Garnitur w pionowe paski Mango

Garnitur w pionowe paski Mango

Garnitur w pionowe paski Mango

Garnitur w pionowe paski Mango

Black and white womans suit, black and white style

Black and white womans suit, black and white style

Marynarka w pionowe paski Mango

Spodnie w pionowe paski Mango

Black and white stylization, weadding stylization, woman suit

Black and white stylization, weadding stylization, woman suit

Black and white stylization, weadding stylization, woman suit

Black and white stylization, weadding stylization, woman suit

Longchmp bag, fashion  bag, it bag

Longchmp bag, fashion  bag, it bag

Black and white stripes, black and white outfit
MARYNRKA I SPODNIE - MANGO / SZPILKI -  GRACELAND  / TOREBKA - LONGCHAMP / 
FOTO - SENIOR

CONVERSATION

19 komentarze:

  1. i kto powiedział, że na wesele tylko w kiecce? u nas na weselu moja chrzestna była w kombinezonie i wyglądała jak milion dolarów :) Ty wyglądasz jak 2 miliony dolców $$$ !

    Zapraszam na mój blog modowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ! Chodziło mi o przełamanie stereotypów. Kombinezon też brałam pod uwagę, ale nie znalazłam odpowiedniego. Dziękuję za tak miłe słowa, Dario :)
      Pozdrawiam !!!

      Usuń
  2. Z czarnymi spodniami byłoby normalnie a tak jest super i nie banalnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalnie, niebanalnie i wystrzałowo Soniu!
    Świetna stylówka!! Na pewno wyróżniałaś się wśród gości na wielki plus!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz zjawiskowo. Czerwona torebka i czerwone usta super podkręcają stylizację. Super pomysł na wesele. Buziaki Danka

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo elegancki garnitur,świetne szpilki/klasa,torebka miły alcent,ciekaw smaczek,czerwień,,Pozdrawiam Soniu!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Soniu garnitur jest fantastyczny! Klasa i szyk :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega stylowo:) Najchętniej kupiłabym cały look;)

    Pozdrawiam serdecznie, zapraszam po stylowe Esclusiva.pl-naszyjniki

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten garnitur to musiał być hit wesela! Zazwyczaj stawiamy na sukienki, ale takie rozwiązanie na pewno wzbudza furorę i zainteresowanie! Jest jedna strona www, na której też widziałam takie odjazdowe garnitury damskie. Mam wesele koleżanki we wrześni i szukam właśnie inspiracji. Poważnie myślę nad garniturem i ta stylizacja mnie do tego bardziej przekonała!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądała Pani zjawiskowo. Na pewno wielu gości weselnych też to zauważyło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie to ta stylizacja jest strzałem w dziesiątkę. Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uważam że ta stylizacja jest bardzo trafiona i mnie całkowicie zachwyciła.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zupełnie w moim guście. Rewelacyjnie Pani wygląda w tym stroju.

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjna stylizacja na wesele.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta stylizacja na długo zapadnie w pamięci gości weselnych.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenia mojego bloga. Jeżeli spodobało Ci się u mnie, zapraszam do obserwowania. Dziękuję za komentarz:)
Jeżeli masz ochotę napisz do mnie na sdziech@op.pl, na pewno odpiszę :)