Spodnie w kratę / Checked trousers

Spodnie w kratę  Checked trousers, Heine

Dzisiejszy post jest peanem na cześć second handów.
Żyję pod ich oczywistym urokiem od kilku tygodni. Dzięki jednej, wspaniałej koleżance, która  zdradziła mi skrywaną przez inne moje znajome, tajemnicy.  Zdradziła mi mianowicie miejsce lepsze od wszystkich sieciówek razem wziętych. Od kilku tygodni odwiedzam to miejsce rozpusty, regularnie. Grzeszę za każdym razem, wynosząc cudowne tkaniny w cudownych formach. Tak, to jest już nałóg. Jestem uzależniona od adrenaliny, która uwalnia mi się zaraz po przekroczeniu rozsuwanych drzwi, za którymi rozpościerają się czarne i białe cudowności.

Stylizacja

Nie zaskoczę zapewne nikogo kraciastymi spodniami. Krata jest wszechobecna na ciuchach, butach, torebkach, a także meblach i zasłonach. Zaskoczyłam jednak samą siebie. Nie szukałam takich spodni. Te jednak znalazły mnie. Wyłoniły się z szeregu mocno ściśniętych par i wołały zachęcająco. Gdy ręka moja po nie sięgała, jakaś magiczna siła zmieniła rozmiar na mój. Marka nic mi nie mówiła, ale po wejściu na stronę w necie, okazało się, że spodnie są z dobrego domu. 
Sweter, konkretnie golf pochodził z podobnych, głębokich czeluści dzianinowych stworów. 
Obie rzeczy jak nowe, świetnej jakości i za grosze. Czego chcieć więcej ?


Trend na kratę, Spodnie w kratę  Checked trousers

Trend na kratę, Spodnie w kratę  Checked trousers

Trend na kratę, Spodnie w kratę  Checked trousers

Ozdobny pasek do torebki, czarny golf

Spodnie w kratę  Checked trousers, heine

Spodnie w kratę  Checked trousers, heine

Spodnie w kratę  Checked trousers, heine

Spodnie w kratę  Checked trousers

Spodnie w kratę  Checked trousers

Spodnie w kratę  Checked trousers

Spodnie w kratę  Checked trousers

Haftowana torebka Stradivarius

Czarny golf, Spodnie w kratę  Checked trousers

Haftowana torebka Stradivarius

Blogerka inspiruje, krata na jesień,Spodnie w kratę  Checked trousers

Blogerka inspiruje, krata na jesień,Spodnie w kratę  Checked trousers

Blogerka inspiruje, krata na jesień,Spodnie w kratę  Checked trousers

SPODNIE - HEINE sh / GOLF - NN sh / BOTKI - NEW YORKER / TOREBKA - STRADIVARIUS
FOTO - JUNIOR

CONVERSATION

15 komentarze:

  1. Ale się cieszę Soniu z tych Twoich zdobyczy, są świetne!!! :)) Wspaniała, bardzo trendowa, casualowa stylizacja powstała :)) Fantastyczne spodnie, chyba nawet Ci ich zazdroszczę :) Oversizowy golf bomba, a torebka w kwiatki świetnie uzupełnia ten zestaw :) I super zdjęcia :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu za miłe słowa. To Ty jesteś dla mnie wielką Inspiracją. Kocham to jak "zniekształcasz " sylwetkę ubiorem i wkrótce sama się odważę.
      Buziaki, Kochana :) :) :)

      Usuń
  2. Sweter tak, spodnie nie w moim typie, nie lubię osobiście dużej kraty na spodniach. Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ to super, że nie podoba Ci się wszystko, co pokazuję. To znaczy, że idę w dobrym kierunku, bo jak Tobie się nie podobają, to komuś znudzonemu moimi propozycjami może się spodobać ! Czuję, że drzemie we mnie jakaś siła, która spowoduje coś zaskakującego. Moda to zabawa, a ja za bardo trzymam się zasad.
      Pozdrawiam Aguś :) :) :)

      Usuń
  3. Nie mój styl ale szacum za taki styl ubierania się

    https://hyggelifestyle.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super się ubrałaś Soniu. Podziwiam. Spodnie, w których ja wyglądałabym jak w spodniach od piżamy, leżą na Tobie super. Całość na szóstkę z plusem. Ave sh zatem!!!!. Dalszych udanych łowów życzę i pozdrawiam cieplutko. Danka

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz, a spodnie są super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozazdrościć takiego miejsca zakupów. Pewnie też uzależniłabym się od niego. A cóż to za urocze tło sobie znalazłaś? Bardzo fajnie to wszystko wygląda i rzeczywiście dobrze na Tobie leży. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lumpeksy, to sezamy ze skarbami!
    Super te portki!!!
    Fajoski zestaw Soniu! Luzak!

    OdpowiedzUsuń
  8. Soniu świetne zdjęcia :) Cudowny zestaw stworzyłaś a spodniami się zachwycam :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna stylizacja :) Bardzo ładne zdjęcia. Zostawiam obserwację.

    OdpowiedzUsuń
  10. Krata to teraz hit sezonu, więc jak najbardziej na plus!
    Świetna torebka :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Znowu mnie zaszokowałąs stylizacją

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenia mojego bloga. Jeżeli spodobało Ci się u mnie, zapraszam do obserwowania. Dziękuję za komentarz:)
Jeżeli masz ochotę napisz do mnie na sdziech@op.pl, na pewno odpiszę :)