Hot - Nie tylko "Blue Velvet" - Not Only Blue Velvet

 Hot - Nie tylko Blue Velvet - Not Only Blue Velvet


Tego wyzwania miałam nie podjąć, bo miałam być w zupełnie innym miejscu. Nie byłam, więc jestem z Wami.

Stylizacja

Tytułowy welwet, czyli aksamit, czy welur to bardzo szlachetna tkanina. Faktura tej tkaniny powoduje, że dany kolor jest spotęgowany. Bardzo podobają mi się wszelkie granaty, zielenie i bordo oraz oczywiście czarny. Obecnie w szafie mam tylko jedną tunikę z tego materiału. Oczywiście czarną. Pokazywałam ją już tutaj kilka razy, a dzisiaj w wersji bardziej eleganckiej. 
Aksamitna tunika z kapturem pełni tutaj rolę sukienki. Futrzana etola i "odmładzające" kozaki dodają pazurka i jednocześnie dodają ciepła. Podobnie jak futrzane nauszniki oraz skórzane rękawiczki. Nie da się ukryć, że jest zima.
Pamiętacie torebkę - kostkę ? Kiedyś podeszła do mnie Joanna Horodyńska, zaciekawiona jej kształtem. Dawno jej nie nosiłam a tutaj pasuje jak ulał.

Black and white fashion style

Black and white fashion style

Black and white fashion style

Black and white style, winter style

Black and white style, winter style

Futrzana etola w pasy, Black and white fur

Futrzana etola, Black and white fur, Black velvet hoodie

Futrzana etola, Black and white fur, Black velvet hoodie

Futrzana etola, Black and white fur, Black velvet hoodie

Futrzana etola, Black and white fur, Black velvet hoodie

Hoddie velvet, black and white style

Hoddie velvet, black and white style

Hoddie velvet, black and white style

Hoddie velvet, black and white style

Winter style, Black and white winter style

TUNIKA - MISSQUIDED / KOZAKI - STRADIVARIUS / SKORONKOWA SPÓDNICA - HM / ETOLA - HM / NAUSZNIKI - HM / TOREBKA - NN
FOTO - SENIOR


#phenomenalusinvelvet #phenomenalus#phenomenalusnotonlyinbluevelvet #phenomenaluschallenge

CONVERSATION

24 komentarze:

  1. Soniu, siedze i patrzę, bo to śliczne. Wszystko. Rozbroiły mnie nauszniki, bardzo je lubie :), torebka wesoła, a całośc skutecznie mówi zimie: idź precz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, te nauszniki są wesołe. Moja miłość do futrzaków nie ma granic !
      Pozdrawiam Aniu !!!

      Usuń
  2. Torebka urocza i oryginalna. Bardzo podoba mi się też ten puchowy czarno-biały szal. Szkoda, że buzia trochę smutna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, torebka pomimo, iż nie jest ze skóry naturalnej, to pozostała w mojej kolekcji, jest oryginalna. Cieszę się, że ją zostawiłam. Nie, Krysiu, nie jestem smutna, trochę zmarzłam, pomimo tylu futrzaków :)
      Pozdrawiam Krysiu !!!

      Usuń
  3. U Ciebie Soniu zawsze pięknie:))świetna jest ta tunika:))a torebka i szal marzenie:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta etola jest świetna

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili.
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Do tego na ostatniej przecenie, czyli za grosze !
      Pozdrawiam !!!

      Usuń
  5. Nie znam Twojej kostki ;) jest OBŁĘDNA !!! I rzeczywiście idealnie ją tutaj zgrałaś z całą stylizacją. Fantastyczny szal welurowa damo pik :))))))) Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dama pik, podoba mi się :) Kiedyś kupowałam różne śmieszne torebki. Później znacznie odchudziłam moją kolekcję. Cieszę się, że tę zostawiłam, bo żadna inna mi tutaj nie pasowała.
      Buziaki, Małgosiu !!!

      Usuń
  6. Soniu - Królowo B&W pięknie wszytko połączyłaś.
    Ta etola jest cudna. Torebka - fakt - cacko. :)
    Moc buziaków!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Soniu, cudna stylizacja !!! Taki sam szal futrzak miałam zamiar kupić ostatnio, ale przy kasie zrezygnowałam bo okazało się, że nie jest na przecenie haha, a teraz żałuję bo tak pięknie się prezentuje. Torebeczka fantastyczna !!! Buziaczki kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, za to ja trafiłam na niego na końcowej przecenie. Ale przyznam, ze o mało co nie kupiłam go za wyjściową cenę, tak mi się podobał. Teraz podoba mi sie jeszcze bardziej.
      Buziaki, Kochana !!!

      Usuń
  8. Świetna stylizacja! Zabawna, rzucająca się w oczy, całkowicie Twoja. Dodatki szałowe! Nie wiem Sonia, jak Ty to robisz, ale na widok Twoich niekolorów, robi się bardzo kolorowo ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siwka, Ty to jesteś mistrzynią w zabawie słowami. "niekolory" bardzo mi się podoba :)
      Pozdrawiam !!!

      Usuń
  9. Jak ja lubię takie futrzaste dodatki. Całość naprawdę fajna.
    Ostatnio mierzyłam takie nauszniki ale ja nie wyglądam w nich tak dobrze :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, Grażynko, Twoje futrzaki też mi się podobaja. Myślę, że w nausznikach wyglądałabyś jeszcze lepiej, przymierz jeszcze raz, zobaczysz )
      Pozdrawiam !!!

      Usuń
  10. Soniu bardzo fajnie, tunika jest super i pięknie korespondują ze sobą te wszystkie podwójne falbanki, nauszniki stworzone dla Ciebie, a taką torebką, to chyba zawsze wychodzi szóstka :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Olu. No nie zawsze wychodzi szóstka ale staram się.
      Buziaki !!!

      Usuń
  11. Pięknie Soniu,etola piękna,torebka hmmm...wysmienita,że tak powiem.Uwielbiam,takie dziwne hehe!!Całośc super,jak zawsze.Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenia mojego bloga. Jeżeli spodobało Ci się u mnie, zapraszam do obserwowania. Dziękuję za komentarz:)
Jeżeli masz ochotę napisz do mnie na sdziech@op.pl, na pewno odpiszę :)