Komplementy


Niedawno rozmawiałam z koleżanką o tym, że oczywiście zwracamy uwagę na to, jak ludzie chodzą ubrani na ulicy. Również a może przede wszystkim, obserwujemy kobiety. Tak, nie wszystkie panie przyznają się do tego ale większość obserwuje inne panie. M. powiedziała, że często komplementuje kobiety. Podchodzi na ulicy i mówi:  " Jak pani pięknie wygada! ", " Jaki ma pani świetny płaszcz! ". Przyznam, że i mnie się to zdarza ale nie zawsze. 
Będąc w Ustce, spotkałam pewną dojrzałą parę; pan w jasnym,  eleganckim garniturze ( może nawet białym ), w jasnych butach, pani - także ładnie, jasno ubrana. Jednak to, co przykuło moja uwagę, to genialnie upięty turban. Wyglądała bardzo elegancko i tak egzotycznie.  Długo obserwowałam tę parę, głównie turban ( jak to jest upięte? ) ale nie podeszłam. Chciałam nawet zrobić im zdjęcie, zapytać o zgodę na publikację na moim blogu. Ostatecznie nie podeszłam i teraz żałuję.
Przypomniałam sobie o tym dzisiaj, gdy pewna pani podeszła do mnie w CH i powiedziała, że pięknie pachnę. Było mi bardzo miło. Gdybym podeszła wtedy do tamtej pary, też pewnie byłoby im miło. Szkoda, że tego nie zrobiłam...
Jeżeli więc spotkacie na ulicy, w sklepie, na przystanku kogoś, kto fajnie się ubrał, pozytywnie wyróżnia się na tle tłumu, powiedzcie mu/jej o tym. Może w ten sposób poznacie kogoś wyjątkowego...






















SUKIENKA - MISS ANGEL / ADIDASY - NN / NASZYJNIK - BUTIK / ZEGAREK - SINSAY / FOTO - JUNIOR

CONVERSATION

25 komentarze:

  1. Widzę, ze trafiłaś Soniu na piękna pogodę. Pewnie, że warto podejść i powiedzieć coś miłego. Następnym razem koniecznie to zrób. Pozdrawiam Cię serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, pogoda była idealna. Ustka mnie nie zawiodła, 14 dni słońca :)
      Pozdrawiam cieplutko :):):)

      Usuń
  2. Pięknie Soniu wyglądasz i tło jest piękne. Często mam ochotę podejść, ale jeszcze brakuje mi śmiałości. Jednak też uważam że warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, warto. Ludzie zazwyczaj reagują uśmiechem. Dziękuję za miłe słowa, Dorotko :)
      Pozdrawiam :):):)

      Usuń
  3. Zdarza mi się komplementować, bardzo często, na pochwalenie bluzki, słyszę a to stara, zamiast dziękuję, miło mi. Kobiety dopiero uczą się przyjmować komplementy. A przecież lepiej zacząć dzień od uśmiechu, miłego słowa. Sukienka świetna, i bardzo mi się podoba, fajne fotki. Pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, widzisz, przypomniałaś mi kolejny komplement, który dostałam. Mam taki kombinezon w groszki ( nie zdążyłam pokazać tego lata ), gdy weszłam do pewnego butiku, pani wprost "napadła " na mnie z zachwytami, jaki śliczny. Zgodnie z prawda powiedziałam, że kupiłam na wyprzedaży, za ok 30 zł. Pani na to " "Trzeba było powiedzieć, że kosztował 300 ! Wtedy nie było by mi tak żal " Nie chodziło mi o to, że "taki byle-jaki, tani, ale o to, że warto korzystać z wyprzedaży. Pozdrawiam tutaj Panią z butiku w Słupsku, wiem, że tutaj zagląda :)
      Masz rację, takie odpowiedzi często się zdarzają, są dowodem na to, że kobiety nie wiedza jak się zachować, że spotyka je to bardzo rzadko.
      Pozdrawiam cieplutko, Marzenko :):):)

      Usuń
  4. Oooo, mnie się zdarzyło, że ktoś mi coś miłego na ulicy powiedział, ktoś obcy, nawet po wielokroć(mam szczęście czasem do ludzi). I ja sama lubię mówić, choć często nie mam odwagi, bo jednak boję się reakcji - ludzie bywają dziwni i czasem się obrażaja na czyjść miły gest. To dziwnie, bo generalnie jestem krytycznie (a raczej trzeźwo) nastawiona... Ale tak, zdecydowanie, tego nam w naszej ojczyźnie potrzeba - nauki bycia sympatycznym dla innych ;)
    Bardzo mi się podoba, że dobrałaś sportowy wzorkowany obów do sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz ! :) Jesteś pozytywna osobą i ludzie to wyczuwają. Do takich osób podchodzi się bez wahania. Ja czasami też obawiam się reakcji danej osoby, dlatego nie zawsze podchodzę. Postanawiam jednak robić to częściej :)
      Ta sukienka jest rewelacyjna; miałam ją na sobie wiele razy, za każdym z innymi butami - pasuje do każdych. Ciuch idealny !
      Pozdrawiam cieplutko :):):)

      Usuń
  5. Soniu, wyglądasz mega zarabiscie:) jak nastka po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pobyt nad morzem zawsze dodaje skrzydeł i odejmuje lat ! :)
      Pozdrawiam cieplutko :):):)

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia, świetnie wyglądasz, tak dziewczęco. Fryzura super ale o tym już pisałam.
    Dobrze, że zmieniłaś, bo teraz jesteś całkowicie inną Sonią.
    Nie zaczepiam ludzi i nie mówię komplementów, no chyba, że znajomym bo wtedy mam odwagę.
    Czasami też usłyszę coś miłego. Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu :) Sama widzę odmianę i nie wiem, jak mogłam tak długo bronić się przed krótkimi włosami. Czuję się w nich świetnie !
      To bardzo miłe usłyszeć od kogoś obcego komplement, spróbuj Basiu sama :)
      Pozdrawiam cieplutko :):):)

      Usuń
  7. Soniu, piękna sukieneczka naprawdę zrobiła z Ciebie dziewczynkę, super wyglądasz i plener też jest wspaniały. A co do komplementów, to też mi się zdarza otrzymywać i rzeczywiście jest to bardzo miłe a tym bardziej, że mieszkam w tak dużym mieście, gdzie żyje około 8,5 miliona ludzi i ktoś potrafi zauważyć jakiś detal albo cały mój zestaw. Mnie też zdarza się mówić komplementy, to także sprawia mi przyjemność. Pozdrawiam Cie serdecznie.
    http://krynka.pyn.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. No tak, w Nowym Jorku to pewnie trudno się wyróżnić, tym bardziej gratuluję :)
      Pozdrawiam cieplutko :):):)

      Usuń
  8. Ja tam komplementów nie słyszę, bo i mój offowy anturaż do komplementów nie skłania ;). A w drugą stronę - żebyś widziała, że czasami mam ochotę zagaić, jak ktoś ma coś fajnego, ale zawsze wymiękam, bo ludzie są różni i boję się że usłyszę "a co to Panią obchodzi ;)". Mam jakieś skrzywione myślenie:(. Twój dzisiejszy zestaw kupuję cały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja czasami odpuszczam z tego samego powodu. Na szczęście to tylko obawy, bo zawsze spotykałam się z uśmiechem :)
      Fajnie, że Ci się podoba.
      Buziaczki :):):)

      Usuń
  9. To Ci powiem, że masz bardzo zgrabne nogi:D
    I fajnie Ci w tej kiecce i butach! Miałam szczęście widzieć na żywo:D

    Ja tam się za babami oglądam i wcale się tego nie wstydzę:)))
    Ostatnio w ikei widziałam babkę w moim wieku świetnie ubraną! Super mini miała, a buty, to bym jej z nóg zerwała;))
    Ale nie podeszłam.. Ale zdarza mi się komplementować koleżanki i znajome:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Też się cieszę ale nie mam dość i szykuj się na przyszłe wakacje :)
      To jak ja widzę coś extra, to zawsze podchodzę, bo pytam, gdzie mogę takie kupić :)
      Buziaczki :):):)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie takie samo zdanie :)
      Pozdrawiam cieplutko :):):)

      Usuń
  11. ale Ci się komplementów "oberwało"! :D ale co najważniejsze to prawda: świetnie wyglądasz a nogi masz super! (jak Ci mówiłam :) ) fajny post Ci wyszedł z tych naszych przemyśleń :) Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):) Musimy się częściej spotykać. Po naszych rozmowach pojawiają się pomysły na posty.
      Buziaczki :):):)

      Usuń
  12. Świetna stylizacja, jeśli szukasz fajnych zegarków rzemieślniczych damskich to mogę śmiało polecić Tobie pewny sklep internetowy. Cena jest bardzo przystępna co do jakości wykonania.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenia mojego bloga. Jeżeli spodobało Ci się u mnie, zapraszam do obserwowania. Dziękuję za komentarz:)
Jeżeli masz ochotę napisz do mnie na sdziech@op.pl, na pewno odpiszę :)