White Summer

Niektórzy z Was wiedzą, że marzy mi się sesja z zawodowym fotografem.  Miałam kilka podejść ale ostatecznie nie udało mi się. Aż do teraz. We wtorek mam umówioną taką sesję.  Już nie mogę się doczekać. Najpierw była euforia, że nareszcie, a zaraz potem panika: w co ja się ubiorę??? Otworzyłam moja "przepastną" szafę i szybko wybrałam kilka zestawów.  Pewnie jeszcze w poniedziałek coś zmienię ale nie muszę kupować nic extra.  Pozostaje mi już tylko czekać do wtorku. Trzymajcie kciuki!
Dzisiaj ponownie biała sukienka. Teraz jak patrzę na fotki, to chyba jest za krótka. W przymierzalni wydawała się dłuższa.  Jak myślicie?  Torebka znowu gumowa. Bardzo ja lubię i podoba mi się z białą sukienką.  Sandałki nowe, lakierkowe, z kokardką. Bardzo wygodne.
Naszyjnik, laleczkę kupiłam w R. podczas shopingu z Basią.
Zdjęcia zrobione dzisiaj przed zakupami. Upał niemiłosierny, słońce grzało i oślepiało, stąd miny mam niewyjściowe.


















sukienka - Mohito
torebka - CzasNaButy
naszyjnik - butik Barbara
bransoletka -C&A
okulary - pamiątka z Bohumina
foto - Senior

CONVERSATION

25 komentarze:

  1. Biały dobry na kazda porę roku :) Dasz radę kochana na sesji, wierzę w Ciebie i czekam na efekty!
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za Twoja sesję :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, prosto i klasycznie. Takie zestawy lubię najbardziej:) Zresztą ta biała sukienka bardzo ładnie podkreśla Twoją opaleniznę:) No i trzymam kciuki za udaną sesję z profesjonalistą:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :)
      Pozdrawiam cieplutko:):):)

      Usuń
  4. Soniu, nie masz się co obawiać sesji, w końcu to profesjonalista i nie raz ma stremowane osoby, szybko przełamie lody. Zobaczysz, że będzie fajnie.
    Co do dzisiejszej stylizacji, wszystko dobrze zestawione, jak zawsze, dodatki świetne, ale sukienka faktycznie byłaby lepsza gdyba była z 5 cm dłuższa, bo jest taka bardzo bardzo mini. Bardzo ładne butki, zegarek cudny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem, czego się obawiam, bo już po rozmowie telefonicznej wiem, że Kasia jest świetna osobą. Bardziej obawiam się, jak wypadnę.
      Dziękuję za miłe słowa, Marzenko :)
      Pozdrawiam cieplutko:):):)

      Usuń
  5. Myślę,że lepsza by była suknia z wycięciem w serek odsłaniająca i wydłużająca szyję no i dłuższa. Torba za ciężka do letniej sukienki.Miałabym problem z butami ale oglądając wcześniejsze stylizacje widzę,że czujesz się w takich najlepiej chociaż do tej sukienki lepsze by były na lekkim podwyższeniu.Ale to moja wizja.Życzę powodzenia na sesji
    Pozdrawiam Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem, że z wycięciem byłoby korzystniej. Co do długości, to tez się zgadzam. Tak, wygodne buty, to mus. Chociaż w tym roku eksperymentuję i już mam 4,5 cm obcas. To była stylizacja na zakupy, musiało być wygodnie. Na razie obcasy na niedzielę. Dziękuję za szczerą opinie i zapraszam częściej:)
      Pozdrawiam cieplutko:):):)

      Usuń
  6. Nie obawiaj się sesji Soniu. Przecież masz już doświadczenie w pozowaniu do zdjęć na blog. Sukienka rzeczywiście mogłaby być 5 cm dłuższa, a dekolt lepszy byłby w serek. Pozdrawiam serdecznie.
    balakier-style.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Soniu wyglądasz bardzo dziewczęco :) Ja uważam ,że Senior i Junior robią też bardzo profesjonalne sesje .Pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki i czekam z niecierpliwością na rezultaty.
    Sukienka śliczna, dla mnie rzeczywiście odrobinę za krótka, ale Ty chyba dobrze czujesz się w takiej długości?:)))
    Ja nosiłabym ją jako tunikę.
    Pozdrawiam życzę miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna sukienka,mega zgrabie wyglądasz...A kuferek <3
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezły look, a już lepszy bylby jakby sukienka miala tzw. V dekolt - wyszczupla bardzo sylwetke :)) Pozdrawiam, http://coco-bebe.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam biel, nadaje nieskazitelnej elegancji, piękna, delikatności. Dwie ostatnie stylizacje dzięki przwadze bieli są moimi ulubionymi.
    Trzymam kciuki za sesję i czekam na efekty :D
    Pozdrawiam Soniu, Nabil ;)

    http://www.nabilunity.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Soniu, cieszę się bardzo, że zarówno sandałki jak i laleczka okazały się dobrym zakupem. Na jutro, na pewno coś wymyślisz, znając Twoją kreatywność B&W. Gratuluję i życzę powodzenia. Buziaki. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka jest krótsza niz te które pokazywałaś nam wczesniej, ale nawazniejsze, żebyś Ty się czuła komfortowo.
    Bardzo ciekawa jestem efektów profesjonalnej sesji, z pewności będą piekne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka fajna i dobrze w niej wyglądasz chociaż faktycznie ciut przykrótka, może jakieś legginsy...wow zazdroszczę sesji i życzę powodzenia, na pewno się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i powodzenia życzę:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny, klasyczny zestaw. Biel idealna na wakacje. Naszyjnik po prostu super! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega look....Milo Mi Cie poznac Soniu....Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba że zdecydowałaś się na sukienkę w białym kolorze i przełamałaś stereotypy.
    No i do tego jeszcze ta piękna torebka. :-*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenia mojego bloga. Jeżeli spodobało Ci się u mnie, zapraszam do obserwowania. Dziękuję za komentarz:)
Jeżeli masz ochotę napisz do mnie na sdziech@op.pl, na pewno odpiszę :)