Szerokie spodnie i luźny sweter / Wide pants and loose sweater

Szerokie spodnie i luźny sweter  Wide pants and loose sweater
Piękną mamy jesień,prawda ? Niestety mijające piękne dni są mi bardzo odległe, gdyż kolejny dzień leżę w zaciemnionej sypialni i zmagam się z mega migreną. Dzisiejsza wyprawa do Biedronki, bo w lodówce było tylko światło, to był wyczyn ponad moje siły.   Czułam się, jakbym zdobyła Mont Everest. Takiego wyczerpującego napadu nie miałam bardzo dawno. Dlatego wybaczcie mi dzisiejszy mało modowy wpis, ale osoby, które zmagają się z ta choroba, wiedzą, że w tych dniach myślenie boli.

Stylizacja

Luźne, szerokie spodnie i ogromny sweter. Taki pomysł chodził mi po głowie od dawna. Chciałam sprawdzić czy tylko wysokie i szczupłe dziewczyny mogą założyć taki big oversize. Moje wrażenia ? Podoba mi się, tylko te spodnie takie szerokie, niezbyt wygodne.
A Wam jak się podoba ? Jak się nie podoba, to śmiało piszcie !


Szerokie spodnie i luźny sweter  Wide pants and loose sweater

Szerokie spodnie i luźny sweter  Wide pants and loose sweater

Szerokie spodnie i luźny sweter  Wide pants and loose sweater

Szerokie spodnie i luźny sweter  Wide pants and loose sweater

stylizacje blogerek na jesień, szerokie spodnie

stylizacje blogerek na jesień, szerokie spodnie

stylizacje blogerek na jesień, szerokie spodnie

stylizacje blogerek na jesień, szerokie spodnie



Stylizacja na jesień 2017, sweter na jesień

Stylizacja na jesień 2017, sweter na jesień

Stylizacja na jesień 2017, sweter na jesień

futrzana etola, futrzany szal, fur

futrzana etola, futrzany szal, fur

SPODNIE - ZARA  / SWETER - RESERVED  /  BOTKI - NEW YORKER  /  ETOLA - F&F / TOREBKA - STRADIVARIUS 
FOTO - JUNIOR

CONVERSATION

35 komentarze:

  1. krótko-nie, nie, nie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za głos. Szkoda, że tak krótko.
      Pozdrawiam cieplutko :) :) :)

      Usuń
  2. Soniu, rozebrawszy stylizację na części pierwsze, to nawet te ubrania mi się podobają, jako dzieło sztuki, same w sobie, natomiast uważam, że zabrały Ci z 10 cm wzrostu. Znamy się osobiście, wiem, że masz podobny wzrost do mnie, więc wiem już na pewno, że ja też wyglądałabym w takich szerokościach jak krasnal. Takie portki i swetrzycha to dla 180 cm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo:D Obie Was w realu widziałam i wszystkie jesteśmy malutkie:))

      Powiem tak - super stylówka!
      Ale jak na nasz wzrost, to albo takie portki plus ciemna góra (żeby się wydłużyć), albo ten sweter jako sukienka lub do wąskiej maxi:D
      Ale pomysł i portki rewelka!!!

      Usuń
    2. Marzenko, tutaj nie mam znaczenia, czy znamy się osobiście i czy wiesz, jakiego jestem wzrostu. To mój pomysł na oversizową stylówę. Tylko tyle.
      Pozdrawiam cieplutko :) :) :)

      Usuń
    3. Edytko, doceniam, że najpierw spojrzałaś na stylówkę. Wiadomo, że to nie jest modelowy przykład stylizacji dla figury "Y". To moja wizja wielkiego oversiza.
      Buziaki :) :) :)

      Usuń
    4. Dlatego doceniłam wizję:)))

      Usuń
  3. Mega ciekawe spodnie, uwielbiam groszki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, są ciekawe. Mogą grać główną rolę, albo być tłem.
      Pozdrawiam cieplutko :) :) :)

      Usuń
  4. Soniu, ogromny sweter i szerokie spodnie dobrze wyglądają u wysokich, może u Ciebie też by dobrze wyglądało, Może? ale spodnie musiałyby być trochę węższe, one są wyjątkowo szerooookie, dla mnie za bardzo. Tym razem jestem przez spodnie na nie. pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, tym razem to był przykład mojego pomysłu, a nie przykład dla innych.
      Pozdrawiam cieplutko :) :) :)

      Usuń
  5. Ładnie

    https://hyggelifestyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ciekawa; do cudowności brakuje jej, żeby była ze skóry :)
      Pozdrawiam cieplutko :) :) :)

      Usuń
  7. Jak dla mnie zbyt szerokie spodnie i zbyt obszerny sweter, które odbierają Ci nieco wzrostu i pogrubiają. Może to i oryginalne i modne, ale czy ładne? Ten zestaw jest przykładem na to, że nie zawsze to co modne służy naszej sylwetce. Buziaki serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie Krysiu; to ma być oryginalna stylizacja.
      Pozdrawiam cieplutko :) :) :)

      Usuń
  8. Za duży sweter i za szerokie spodnie , niestety zaburzają proporcje sylwetki.Ale podziwiam Twoją odwagę i kreatywność. Co do migreny , to współczuję , bo to paskudna przypadłość , mogę Ci polecic tabletki Excedrin Migra Stop plus cola , w razie sensacji żoładkowych / mojej koleżane w pracy bardzo pomogły/

    Pozdrawiam serdecznie
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Dorotko, chyba pierwszy raz komentujesz u mnie ? :)
      Dziękuję za radę, lek przyjmowałam ale z colą nie próbowałam. Będzie na następny raz, bo wreszcie przestało boleć.
      Tak, to miała być zabawa modą :)
      Pozdrawiam cieplutko :) :) :)

      Usuń
  9. Fajna stylizacja, ale nie do Twojego wzrostu Soniu. Dla figury modelkowej byłoby idealnie, tu nie będzie zamierzonego efektu. Ponieważ chcemy osiągnąć figurę klepsydry w stylizacji, to należy podkreślić talię, wyszczuplić ramiona i wysmuklić, wydłużyć nogi. Jeśli wprowadzisz te zasady to będzie to strzał w 10! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem krótko, mnie się bardzo podoba, ale ja mam ostatnio fazę na walkę z proporcjami, co czasem pokazuję i za to też sama obrywam 😕 Myślę, że doskonale znasz wszystkie zasady i świadomie je złamałaś, ja to doskonale rozumiem ☺ Buziaki ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pomysłowa stylizacja, czasami człowiek potrzebuje odrobiny szaleństwa. Migreny współczuję, wiem co to znaczy :(

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja włażę w to cała ✌️

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweterek jak najbardziej na tak! Spodnie - kurczę, odeszłam już od takich szerokich, więc powiem, że wolałabym Cię widzieć w takich z prostszymi nogawkami.

    Współczuję migreny... Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  14. No ja nie jestem zwolennikiem taaakich szerokich spodni w połączeniu z dużą górą. Jednak podziwiam Twoją kreatywność i pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  15. Te spodnie są świetne i w połączeniu z tym cudownym sweterkiem wyglądają naprawde dobrze:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  16. Powiem tak, moda to eksperymentowanie - a nowe trendy bardzo często nam się nie podobają, bo są inne, a to co inne potrzebuje czasu. Gdyby jednak nie było zmian, to pewnie do dzisiaj chodziłybyśmy w długich sukniach.
    Jestem zawsze ZA szalonymi stylizacjami, ZA pomysłowością i ZA wyróżnianiem się z tłumu. Nudzi mnie ulica wypełniona byle jakimi kolorami, fasonami, połączeniami. Z tych właśnie powodów takie propozycje jak Twoja uważam za idealne na psoty modowe.
    Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, zabrakło mi tchu ... Dziękuję Ci za ten komentarz. Dziękuję <3
      Buziaki :) :) :)

      Usuń
    2. hahaha czy dlatego, że zamiast 'posty' napisałam 'psoty' ? hahaha

      Usuń
    3. Nie, Małgosiu, za komplement :) :) :)

      Usuń
    4. A ja w ramach psoty w długiej sukni dziś 😂😂😂😂

      Usuń
  17. Bardzo proszę sobie zapamietać jedno przy pani sylwetce. Masywną górę pomniejszamy zawsze ciemną górą, a szczuplejszy dół eksponujemy jasnym kolorem, nigdy na odwrót. Widzę tu odwrotną tendencję praktycznie zawsze i jest to duży błąd. Dodano tu 2-3 rozmiary więcej, a po co tak się krzywdzić?
    Polecam zmianę, zapewmniam że efekt będzie o wiele, wiele lepszy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenia mojego bloga. Jeżeli spodobało Ci się u mnie, zapraszam do obserwowania. Dziękuję za komentarz:)
Jeżeli masz ochotę napisz do mnie na sdziech@op.pl, na pewno odpiszę :)