Coco Chanel i perły / Coco Chanel and pearls

Coco Chanel i perły

Przyznam, że nie pamiętam, kiedy ostatnio nowy trend tak zawrócił mi w głowie.
Ostatnio wszędzie widzę perełki. Jako ozdoby, biżuterię, czy jako aplikacje. Nie znaczy to, że jest ich w około tak dużo, bo jak widzę fajny ciuch, lub torebkę bez nich, to wyobrażam je sobie z perełkami właśnie. Zakupiłam w tym celu sporą ilość różnej wielkości perełkowych koralików do naszycia, gdzie mi się zamarzy. A marzy mi się dużo. 
W ubiegłym tygodniu prosiłam znajomych na facebooku, żeby obrzydzili mi pewne botki, z perełkami własnie. Fajnych mam znajomych, bo bardzo się starali, niektórzy, a niektórzy wykazali się dobrą znajomością kobiecej psychiki i utwierdzali mnie w przekonaniu, że po co obrzydzać, jak piękne są i w moim stylu, i z perełkami, i że powinnam je mieć. 
Jednym słowem opętało mnie perełkowe szaleństwo.

Stylizacja

Dzisiaj perełki wystąpią na spodniach i jako naszyjnik. Korciły mnie jeszcze bransoletki ale się opamiętałam. Wiadomo, że co za dużo, to niezdrowo i, że mniej, znaczy więcej
Tło do nich oczywiście czarne. Jednak, żeby nie było zbyt oficjalnie, bo to zestaw na co dzień, to zamiast flauszowego płaszcza dodałam lekką pikowana kurteczkę w kolorze ... perłowym !
Spodnie mają długość do kostek i świetnie wyglądają z wieloma modelami półbutów ale dla podkreślenia chłodniejszej pory roku, wybrałam  zamszowe botki.
Dzisiaj też po raz pierwszy pokażę Wam mój nowy tattoo !!!


Blogerka i perły, spodnie z perełkami, spodnie Zara

Coco Chanel i perły

Haftowana torebka, blogerka inspiruje

Hit sezonu, perły wracają, najmodniejsze perły, pearls

Hit sezonu, perły wracają, najmodniejsze perły, pearls

Hit sezonu, perły wracają, najmodniejsze perły, pearls

Hit sezonu, perły wracają, najmodniejsze perły, pearls

Pearls, perły, hit sezonu, blogerka z perłami

Pearls, perły, hit sezonu, blogerka z perłami

SPODNIE ZE SZTUCZNYMI PERŁAMI I FRĘDZLAMI, blogerka i perły, hit sezonu

SPODNIE ZE SZTUCZNYMI PERŁAMI I FRĘDZLAMI, blogerka i perły, hit sezonu

SPODNIE ZE SZTUCZNYMI PERŁAMI I FRĘDZLAMI, blogerka i perły, hit sezonu

SPODNIE ZE SZTUCZNYMI PERŁAMI I FRĘDZLAMI, perły na spodniach, spodnie z Zary

SPODNIE ZE SZTUCZNYMI PERŁAMI I FRĘDZLAMI, perły na spodniach, spodnie z Zary

SPODNIE ZE SZTUCZNYMI PERŁAMI I FRĘDZLAMI, perły na spodniach, spodnie z Zary

SPODNIE ZE SZTUCZNYMI PERŁAMI I FRĘDZLAMI, perły na spodniach, spodnie z Zary

SPODNIE ZE SZTUCZNYMI PERŁAMI I FRĘDZLAMI, Zara, pearls

SPODNIE ZE SZTUCZNYMI PERŁAMI I FRĘDZLAMI, Zara, pearls

SPODNIE ZE SZTUCZNYMI PERŁAMI I FRĘDZLAMI, Zara, pearls

SPODNIE ZE SZTUCZNYMI PERŁAMI I FRĘDZLAMI, Zara, pearls

Torebka na ramię z haftem w dwóch odcieniach, Haftowana torebka

Torebka na ramię z haftem w dwóch odcieniach, Haftowana torebka

Torebka na ramię z haftem w dwóch odcieniach, Haftowana torebka

Woman tattoo, perły, blogerka z perłami

Woman tattoo, perły, blogerka z perłami

Woman tattoo, perły, spodnie z perełkami

Woman tattoo, perły, spodnie z perełkami

SPODNIE - ZARA / SWETEREK - KAPPAHL / BOTKI - NEW YORKER / KURTKA - WŁOSKI BUTIK / TOREBKA - STRADIVARIUSS
FOTO - JUNIOR


CONVERSATION

33 komentarze:

  1. Soniu, perły są piękne!, również je uwielbiam i w swojej kolekcji coś tam mam ;)teraz ta moda na "perełki" to bardzo fajny gadżet, dodający tego wykwintnego uroku ;) co do tatuażu to, no cóż ... nie jestem ich fanką ;) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam parę drobiazgów z perełkami ale bardzo się cieszę, że teraz jest na nie trend i posypują nimi wszystko i jest z czego wybierać.
      Buziaki, Madziu :) :) :)

      Usuń
  2. Soniu, perły, perełki też lubię i też mnie opetał jakiś szał na nie haha :-) Cudowne są te Twoje spodnie z perełkami. Tatuaże lubię ale na Tobie i bardzo mi się podoba każdy który masz. Wyglądasz świetnie. Buziaki kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wie, wiem, że kochasz perełki. Nie zapomnę Twojego zachwytu, jak przyniosłam Ci te lakierki w Nordstrom :) :) :) To chyba od tamtej chwili perełki zaczynały mi zawracać w głowie :)
      Buziaki, Kochana :) :) :)

      Usuń
  3. Bardzo fajna perełkowa stylizacja. Perły nadają zestawom niesamowitego, paryskiego uroku. Co do tatuaży nie jestem ich fanka, ale Tobie jak najbardziej pasują. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie Soniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Krysiu, że nie lubisz tatuaży. Ja natomiast lubię je coraz bardziej. Cieszę sie, że uważasz, że mi pasuje, bo to jeszcze nie koniec :)
      Pozdrawiam Cię Krysiu :) :) :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Prawda ? I takie uniwersalne, pasują do wielu stylów.
      Pozdrawiam cieplutko :) :) :)

      Usuń
  5. Soniu świetny zestaw a perły dodają "smaczku" całej stylizacji :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest świetnie, wyobraźnia Twoja szaleje :) perełki są super :))

    OdpowiedzUsuń
  7. mega ciekawe spodnie i bardzo podoba mi się sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie kupiłam jak tylko je zobaczyłam, Zara trafiła w dziesiątkę ! :)
      Pozdrawiam cieplutko :) :) :)

      Usuń
  8. Perły to piękna ozdoba każdej kobiety:)))ślicznie wyglądasz:)))a tatuaż bardzo mi się podoba i ten wcześniejszy też:)))Pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne piszesz o prawdziwych, Reniu :) Nawet malutki drobny naszyjnik daje taki efekt. Póki co, mnie wystarcza sztuczne :) Cieszę się, że moje tatuaże Ci się podobają :)
      Pozdrawiam cieplutko :) :) :)

      Usuń
  9. Piękna stylizacja, również lubię perły ale w minimalnym wydaniu :) Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, Adrianno. A ja sobie poszaleję ! Jak są na topie, to pokażę je tam i tu :)

      Pozdrawiam cieplutko :) :) :)

      Usuń
  10. Soniu i jak mam nie pisać ciągle, że mamy podobny gust. Od ponad miesiąca właśnie te spodnie zagościły w mojej szafie i też w nich śmigam po dzielni, haha. Są bardzo fajne, potwierdzam.
    pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, super ! :) Ja je kupiłam jeszcze latem, zaraz jak się pojawiły. Musiały trochę poczekać na wyjście. Jednak tak mnie zauroczyły, ze wiedziałam, że będę je kochać. Są świetne i bardzo wygodne no i troszkę eleganckie :) To na co teraz masz chrapkę ? :)
      Pozdrawiam cieplutko :) :) :)

      Usuń
  11. Świetne spodnie! Wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Soniu, ja za perełkami nie przepadam, ale jak wszytko - w dobrym, smacznym wydaniu nie mam nic przeciwko. Dwa lata temu zaczęłam odpruwać perełki od starego swtererka od Cioci 'z Efu' - sweter wełniany, zawsze się przyda, ale cały w perłach - nie chciałam wyglądać jak NRFowska ciotka lat 80'. No i pół swetra bez pereł, a tu trend wrócił...

    Fajna ta torebka, myślałam ze to jakaś nowa Lidia Kalita, a tu Stradi... no proszę.
    Pati.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie zostawiłaś tych odprutych perełek. ja akurat jestem na etapie ich przyszywania. Kupiłam ostatnio dwie torebki w sh tylko dla perełek, z których miały całe rączki.
      Już miałam nie kupować plastikowych torebek ale ta mnie na tyle zauroczyła, że zaprosiłam ją do mojej szafy. Te kolory i hafty to coś czemu nie mogłam się oprzeć. Fakt, prawie Lidia Kalita.
      Buziaki :) :) :)

      Usuń
  13. Pięknie i z klasą! :) Całuję, Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, Asiu :) Miło mi, że tu jesteś :)
      Pozdrawiam cieplutko :) :) :)

      Usuń
  14. Perły kocham, uwielbiam, hołubię - więc to co stworzyłaś jest perfekcyjne !!! Pięknie - kisses - Margot :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam przerwę, ale teraz znowu coraz bardziej mi się podobają. Dziękuję za miłe słowa, Małgosiu :)
      Pozdrawiam cieplutko :) :) :)

      Usuń
  15. Też lubię perły... Szczególnie w sznurach na szyi:D
    Ciekawa stylówka! Bluzka z koronka super!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja odkrywam coraz to inne możliwości, gdzie można te perełki przyszyć. Wczoraj wieczorem powstało coś extra ! Strzeżcie się ! :)
      Buziaki, kochana :) :) :)

      Usuń
  16. Bardzo ładnie Pani wygląda. Pełna klasa i elegancja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenia mojego bloga. Jeżeli spodobało Ci się u mnie, zapraszam do obserwowania. Dziękuję za komentarz:)
Jeżeli masz ochotę napisz do mnie na sdziech@op.pl, na pewno odpiszę :)