Lady in Hat

Ostatnio dość miałam deszczu, zachmurzonego nieba,  smętnego nastroju. Na allegro wyszukałam sobie... czerwona torebkę - tak na poprawę samopoczucia. Dzisiaj torebka przyszła a w godzinę później ... wyszło słonko :)))  Nareszcie.  
Dzisiaj nic specjalnego nie mam na sobie; ulubione getry i bluzka kupiona jakiś czas temu  na allegro. Oprócz torebki debiutują  buty; również  kupione na allegro, ale chyba rok leżały  szafie i czekały na swoją kolej.
Tytułowa "dama w kapeluszu" to wzór z bluzki; kojarzy mi się z Coco Chanel - te perły, żakiecik...


















CONVERSATION

34 komentarze:

  1. Pięknie! Śliczna bluzka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! - Soniu jaka piękna ta bluzka. W tych leginsach wyglądasz bosko.
    W ogóle całość z tą torbą jest mega!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Tess. Bardzo miło czytać takie miłe słowa :)))

      Usuń
  3. Bardzo mi się podobasz w tym zestawie:) Śliczna ta bluzeczka i extra torebka, a w leginsach wygladasz mega zgrabnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz imasz piękną bluzkę:)))a torebka bardzo ładna:))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszulka jest cudna,uwielbiam takie,i w Twoich kolorkach.Swietnie wygladasz,na luzie,a tak kobieco i pieknie,a torebka dopelnia calosci szyku.
    Majka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że Ci się podoba :) Dziękuję za miłe słowa :)
      Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  6. Soniu fantastycznie wygladasz w tym zestawieniu, wszystko bym zdarla z Ciebie, buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuniu, Kochana, dziękuje za tak miłe słowa :)
      Buziaczki:)))

      Usuń
  7. Świetna bluzeczka ;) Bardzo fajny zestaw ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj bluzka bardzo mi się spodobała:-). Buciki też super szkoda było ich tak długo trzymać w szafie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem, dlaczego nich nie chodziłam... Od tej sesji chodzę nich codziennie. Ze skrajności w skrajność :)))

      Usuń
  9. Bardzo fajnie wyglądasz w tym zestawie. Na luzie a jednocześnie elegancko. A torby Ci zazdroszczę. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu za miłe słowa:)
      Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  10. Bluzeczka wpadła mi w oko. Mam taką samą torebkę w ostatnim poście, tylko w innym kolorze.
    Pozdrawiam miło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam i widziałam; Twoja równie śliczna :)))
      Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  11. No widzisz, torebka poprawiła Ci humor i pogode, czasami warto czarowac, ha!ha!...świetna bluzeczka Soniu, masz rację, taka Chanelowska...pozdrawiam i miłego popołudnia Ci życzę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Basiu, że chociaż Tobie tak samo się kojarzy :)
      Noooo, torebka działa, dzisiaj piękne słonko:)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  12. Swietna bluzka i buty - pieknie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Soniu , wpadnij do mnie na blog:http://balakier-style.pl/. Jest juz na nim obiecana stylizacja z T-shirtem Kupisza.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenia mojego bloga. Jeżeli spodobało Ci się u mnie, zapraszam do obserwowania. Dziękuję za komentarz:)
Jeżeli masz ochotę napisz do mnie na sdziech@op.pl, na pewno odpiszę :)