Another Dress

Przyznam się Wam, że jestem uzależniona od Allegro. Niestety  więcej kupuję niż sprzedaję, ale pracuje nad tym.  Absolutnie muszę codziennie zajrzeć, jakie nowe sukienki wystawiono. Tak głównie sukienki, bo mam swój fason i wiem, jak bez przymierzania będzie się prezentować. Pozostaje tylko zmierzyć swoją sukienkę i porównać wymiary.  Niestety moda mi nie sprzyja, bo B&W jest modne, wiec ceny tez są modne. Często widzę piękne sukienki; w moim rozmiarze i fasonie, ale kolorowe i są zawsze tańsze niż te w moich kolorach.     
Tę sukienkę również upolowałam na allegro. Dzielnie walczyłam i mam ją.  Jest  bardzo elegancka i w sam raz na niedzielne popołudnie.











CONVERSATION

32 komentarze:

  1. a Pani to jak zwykle ma świetną torebkę ;) u mnie nowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka idealnie do niej pasuje! ekstra wyglądasz!
    ja też lubię pobuszować po allegro, ale staram się ograniczać;)
    no i nie zawsze trafię z rozmiarem...bo mój dół od góry trochę się różni - niewymiarowa jestem;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty???? Ty niewymiarowa??? Masz super figurę!!!
      Ja tez mam inną górę inny dół. Najlepiej zmierzyć swój ciuszek dla porównania.
      Pozdrawiam cieplutko, Taro:)))

      Usuń
  3. Hihi mam tak samo(też jestem uzależniona od zakupów na allegro) ;))
    np.wczoraj siedziałam na all prawie 2h-ale znalazłam to co chciałam i to jak tanio!:))
    Prześliczna jest ta Twoja sukienka,podkradłabym ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że allegro jest genialne; można kupić coś ciekawego i niepowtarzalnego, ale tez można pozbyć się części swoich rzeczy. Kupowałam już chyba wszystko oprócz jedzenia.
      Cieszę się, że podoba Ci się moja sukienka:)

      Usuń
  4. Też tak mam. :) Ślicznie wyglądasz i piękna sukienka. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no to ja jestem uratowana,bo nie wszyscy chca wysylac do Niemiec....Soniu wygladasz przecudownie w tej sukience, a torebka cudo....buziaczki kochanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, do Niemiec to droga przesyłka:( Ale jest chyba też niemiecki odpowiednik naszego?
      Dziękuję Izuniu za miłe słowa:)))
      Buziaczki :)))

      Usuń
  6. Soniu sukienka jest śliczna, biała z delikatnym haftem. Szukam białej bluzki w tym stylu. Marzy mi się łowicki haft:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam już dużo czarnych rzeczy, wiec teraz szukam białych z dodatkami czarnymi. Ta jest haftowana koralikami.
      Haft łowicki tez bardzo mi się podoba:)

      Usuń
  7. cudowna sukienka ale paseczek mega:) ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ten paseczek to nowy nabytek; jest super bo wąski i na gumce, a takie lubię najbardziej, fajnie się dopasowują i nie wrzynają:) Mam jeszcze czerwony i żałuję, że nie kupiłam też białego.
      Miłego dnia:)

      Usuń
  8. ja również uwielbiam kupować na allegro :)

    piękna sukienka :) pasuje do twarzowej fryzurki :) mam taką samą torebkę tylko beżową z zeszłego lata, ciekawe gdzie ją schowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:) Udanych poszukiwań torebki Ci życzę:)))
      Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  9. Piękna stylizacja, zakochałam się w tej sukience:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie w niej wyglądasz, piękna sukienka Soniu, ja nie kupuje na Allegro, wszystko muszę przymierzyć i podotykać...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie powiem, że obyło się bez wpadek :( Kilka rzeczy odesłałam, kilka wystawiłam ponownie. Ale nałóg to nałóg, nadal kupuję.
      Pozdrawiam, Basiu:)))

      Usuń
  11. Sukienka śliczna i Ty w niej wyglądasz pięknie:)))ja też muszę wszystko przymierzyć :)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Tez lubie szukać okazji na Allegro :)
    Śliczna sukienka. Podobna w stylu do tej, która mam w dzisiejszym swoim poście, ale Twoja jest ciekawiej zdobiona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem, Twoja też bardzo mi się podoba:)
      Pozdrawiam :)))

      Usuń
  13. Ja się ostatnio uzależniłam od asosa :D
    Piękna sukienka! Zrezygnowałabym z naszyjnika, dekolt jest wystarczająco ozdobny i nie potrzebuje towarzystwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś byłam zachwycona jedną sukienką Asos, ale były tylko małe rozmiary:(

      Usuń
  14. Idealna sukienka na upalne dni, a torebka jak wszystkim też mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny:) Czuję się zaszczycona, że do mnie zajrzałaś:)))
      Pozdrawiam :)))

      Usuń

Dziękuję za odwiedzenia mojego bloga. Jeżeli spodobało Ci się u mnie, zapraszam do obserwowania. Dziękuję za komentarz:)
Jeżeli masz ochotę napisz do mnie na sdziech@op.pl, na pewno odpiszę :)