Red dress DIY

Jest! Udało się! Uszyłam sobie sukienkę.
Kiedyś szyłam dużo; sobie i dzieciom. Kiedyś. Tak jakoś mam, że do pewnych rzeczy muszę mieć wenę. Długo to trwało (ładnych kilka lat) zanim pojawiła się. 
Muszę tu zaznaczyć, że na moją wenę miała wpływ Isabella; podziwiałam jej dzieła i też tak chciałam.  Dziękuje Isabello :)
Sukienka jest prosta, ale uszyłam ją  bez wykroju, bo takowego nie miałam. Mam sporo "Burd", ale są to stare numery i nie było w nich  sukienki trapezowej.
Myślę, że mi się udała, jak sądzicie?
Najbardziej jestem zauroczona kolorem; taka piękna, żywa czerwień - kolor, który ponownie pokochałam.


















sukienka - DIY
naszyjnik - "Centro"
torebka - mały butik

CONVERSATION

22 komentarze:

  1. Tak, w tej sukience mi się podobasz. Czerwono czarny zestaw idealny dla Ciebie, lepiej niż z białym.
    Czerwień pozytywnie gra z Twoimi cygańskimi włosami i urodą.
    Ładnie Soniu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, jak miło czytać takie miłe słowa:) Bardzo dziękuję:)

      Usuń
  2. Bardzo podobasz mi się w czerwieni, Tess ma rację, czerwień pasuje do Twojej urady...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, Basiu:) Nawet dobrze się czuję w tej czerwieni.

      Usuń
  3. uwielbiam połączenie czerni z czerwienią ! piękny niesamowicie kobiecy look !

    pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się kolor, a sukienka krzyczy "patrz na mnie", ale to pozytywne :)
    Ja dopiero planuję sie zaprzyjaźnic z maszyn, na razie jestem na etapie obrebiaina, zeby było równo, a o szyciu nie amrze nawet. Tym bardziej gratuluję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miłe słowa:)To trzymam kciuki, żeby Twoja wena przyszła szybciej:)
      pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  5. ps. piękne masz imię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. SONIU gratuluje dziela, niedlugo wyjdzie nowa Burda wiec koniecznie kup, i szyj szyj szyj, duzo czerwonych sukienek,bo czerwien to Twoj kolor, trzymam kciuki na przyszlosc

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuje Isabello, masz w tym swoją zasługę:) Już nie mogę doczekaę się burdy, już bym coś uszyła znowu:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Biały, czerwony i czarny to Twoje kolory. Mam bardzo podobną sukienkę-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Black Red and White, jak meble, hihihihihi
      pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  9. Sama uszyłaś? WOW!!!!!! Boska! Wygląda profesjonalnie :) Zazdroszczę talentu :)
    No i świetnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod wrażeniem. Naprawdę masz talent- śliczna sukienka idealna dla Twojej figury... czekam na kolejne dzieła.

    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze koty za płoty, już mam kolejne pomysły:)
      pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  11. Pięknie, pasuje do ciebie czerwień i ten wykrój. Powinnaś szyć i nie rób sobie przerwy, jedna długa wystarczy, a to co będziesz miała tylko ty tego nikt ci nie zabierze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powoli się rozkręcam:) Kolejna już uszyta:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenia mojego bloga. Jeżeli spodobało Ci się u mnie, zapraszam do obserwowania. Dziękuję za komentarz:)
Jeżeli masz ochotę napisz do mnie na sdziech@op.pl, na pewno odpiszę :)