Bryloownia

Wczoraj byliśmy z rodzinką na otwarciu salonu "Bryloownia"  w "Silesia Center" w Katowicach. To był pierwszy mój  raz na takiej imprezie. Było bardzo uroczyście i elegancko.  Niestety nie mogłam spróbować szampana, bo byłam kierowcą :( Miała być loteria, myślałam, że może uda mi się wygrać jakieś fajne okulary, ale się nie doczekałam:(
Poprzymierzałam więc okulary "Prady", "Gucci", "Versace"  i  inne  cenach około tysiąca zł.
Spotkałam też i poprosiłam o fotkę pewnego znanego pana.


pasował mi do paznokci :)













poznajecie tego pana?






CONVERSATION

17 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz, śliczna sukienka. :) W czerwonych oprawkach też Ci do twarzy. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Dociu za miłe słowa:)
      pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  2. Bardzo Ci do twarzy w tych czerwonych okularach. Bardzo oryginalna tunika.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę nasz "dobro narodowe":-) Miałaś szczęście :-)
    Twoją galerię odwiedziłam w ubiegłym roku podczas kilkudniowego szkolenia.Zamiast odpoczywać po całym dniu, to ruszyłam na zakupy:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam tam pierwszy raz; w Gliwicach mamy kilka mniejszych galerii, które bardziej lubię, Silesia dla mnie jest za duża. Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  4. najbardziej mi sie spodobalas w tych bialo czarnych okularach, a tuniko-sukienka bardzo fajna modne sa takie wzory, usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to Izuniu mamy taki sam gust, bo mi też się najbardziej podobały:) Specjalnie nie spojrzałam na cenę...
      pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  5. OOO cudownie wyglądasz :) Samochód świetny no i impreza widac udana:))Szczęściara z Ciebie !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęściary to wychodziły z okularami :)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bym chciała być na takiej imprezie:))))wyglądasz świetnie jak zawsze:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodobało mi się i będę "bywać" częściej, hihihi
      dziękuję Reniu:)
      pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  8. Oj! Szkoda, że nie mogłam jechać ale miałam rocznicę Komunii wnuczka. Świetna tunika, ciekawy wzór i też bym sobie porzymierzała okularki, w czerwonych Ci świetnie, zazdroszczę zdjęć, super pamiątka...pozdrawiam Soniu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A można wiedzieć Basiu, gdzie mieszkasz? Może jakieś spotkanko zorganizujemy?
      pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  9. Ooo Silesia :) Ile ja tam kilometrów zrobiłam jak mieszkałam jeszcze w PL :)
    Kto to ten pan? Kompletnie nic mi nie mówi :)
    Ciekawa sukieneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem, czy mogę napisać, nie mam zgody tego pana na publikację tej fotki, to Mariusz Czerkawski, hokeista:)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie Ci w B&W ! świetna kiecka ! rewelacyjnie wyglądasz w tych ostatnich okularach <3

    pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenia mojego bloga. Jeżeli spodobało Ci się u mnie, zapraszam do obserwowania. Dziękuję za komentarz:)
Jeżeli masz ochotę napisz do mnie na sdziech@op.pl, na pewno odpiszę :)