Plisowana Spódnica we Wzory / Pleated Skirt with Patterns

Plisowana spódnica we wzory


Witam Was już z naszego kraju. Nie mogę uwierzyć, że minęło już trzy tygodnie odkąd pożegnałam się na lotnisku z Krynią.  Dobrze, że nagadałyśmy się porządnie, bo teraz to tylko rozmowy przez telefon nam zostały. Wspomnienia mam piękne; w postaci sesji zdjęciowych ale też sporo w sercu.
Ta spódnica to prezent od Kryni i jest ona moją pocztówką, obrazem wspomnień z pobytu w Nowym Jorku.  Oprócz mojej ukochanej kombinacji bieli i czerni, zawiera mocny, słoneczny żółty, który przypomina mi nowojorskie taksówki. 

Plisowana spódnica we wzory

Plisowana spódnica we wzory

Plisowana spódnica we wzory

Plisowana spódnica we wzory

Plisowana spódnica we wzory

Plisowana spódnica we wzory

Plisowana spódnica we wzory

Plisowana spódnica we wzory

Plisowana spódnica we wzory

Plisowana spódnica we wzory

Plisowana spódnica we wzory

SPÓDNICA- PREZENT OD KRYNI / PŁASZCZ - ZARA / TOREBKA- LIDIA KALITA/
FOTO - KRYNKA





CONVERSATION

19 komentarze:

  1. Szkoda, że tak miło spędzony czas szybko ucieka. Spódnica piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw, spódnica piękna, prezent bardzo trafiony. Pozdrawiam Anna50+

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna spódnica, ja bardzo lubię plisy, chociaż trochę kojarzą mi się z prlem. Natomiast połączenie żółci i czerni jest super, nie ma chyba bardziej kontrastujących kolorów, a żółty ostatnio jest bardzo modny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ekstra kiecka!!!
    Czerń jest super tłem dla niej:))
    Bardzo Ci zazdroszczę Soniu ponownego spotkania z Krynią!
    Obie jesteście fantastyczne!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, połączenie żółtego i czarnego wygląda świetnie. Czytałam też o tym w kobiecym portalu internetowym. Na pewno jest to połączenie dla odważnych kobiet, które nie boją się wyróżniać w tłumie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja naprawdę bardzo udana. Kolorowa spódnica wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie, po prostu pięknie :)
    Szczęślowego Nowego Roku
    Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne korale! Sama uwielbiam sztuczną biżuterię. Jest dość tania i dzięki temu mogę kupić jej więcej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna spódnica. Pięknie wygląda z czernią

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna stylizacja! Wielbicielki zieleni mogłyby ją nieco uzupełnić o kolczyki z agatem, pozdrawiam serdecznie :)!

    OdpowiedzUsuń
  11. stałaś się częstym gosciem NY :)
    i kolorystyka do której kiedyś próbowałam cię namówić- na kroplę żółtego do B&W
    pozdrawiam Anna Tym

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódnica wygląda przepięknie w połączeniu z czarnymi dodatkami. Bardzo podoba mi się ta stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna spódnica! Ślicznie się na Tobie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja! Żółty i czarny tworzą piękne połączenie. Lubię kontrasty w modzie, tak samo jak mocne obuwie damskie do delikatnej spódnicy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się takie połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne połączenie kolorystyczne, świetnie Ci w tej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenia mojego bloga. Jeżeli spodobało Ci się u mnie, zapraszam do obserwowania. Dziękuję za komentarz:)
Jeżeli masz ochotę napisz do mnie na sdziech@op.pl, na pewno odpiszę :)