Pokojowo nastawione Kosmitki, czyli Piaty Element - 5th Element Friendly Aliens

Piaty Element - 5th Element Friendly Aliens    
Pokojowo nastawione Kosmitki, czyli Piaty Element - 5th Element Friendly Aliens


Dzisiaj drugie wyzwanie grupy PHENOMENAL US


Stylizacja

Dzisiaj mam przyjemność skomentowania stylizacji niecodziennej. Odnotowano ostatnio pojawienie się kilkunastu odmiennie wyglądających kobiet. Cechował je niesamowity blask. Oto jedna z nich.
Nie wiadomo, skąd pochodził blask, czy to z tej niesamowitej kurtki, czy może z wnętrza Kosmitki.
Jak widać kolory są jej obce, a jedynym znanym jest czarny. Na uwagę zasługuje pojawienie się dwóch torebek !! Jedna z nich nietypowo opasana na nodze. Czy ta moda przyjmie się i u nas ???
Przyjęły się już za to lustrzane okulary przeciwsłoneczne, które Kosmitka dumnie prezentuje.
Włosy w kolorze zimnego blondu, czy siwego również widzimy na światowych ulicach.
 
Piaty Element - 5th Element Friendly Aliens

Piaty Element - 5th Element Friendly Aliens

Piaty Element - 5th Element Friendly Aliens

Piaty Element - 5th Element Friendly Aliens

Piaty Element - 5th Element Friendly Aliens

Piaty Element - 5th Element Friendly Aliens

Piaty Element - 5th Element Friendly Aliens
Silver boots Zara
Alien look, Kosmitka, Silver

Alien look, Kosmitka, Silver

Alien look, Kosmitka, Silver

Alien look, Kosmitka, Silver
Silver jacket, silver boots, silver hair

Silver jacket, silver boots, silver hair

Silver jacket, silver boots, silver hair

Silver jacket, silver boots, silver hair

Silver jacket, silver boots, silver hair

Silver look, Alien look

Silver look, Alien look

Silver look, Alien look

Silver look, Alien look

Silver look, Alien look


BlackAndWhiteFashion bardzo dziękuje fotoreporterowi za poświęcenie i pracę w extremalnych i niebezpiecznych warunkach.


Archiwalne wiadomości z New York Times donoszą, że w maju 2017 roku widziano podobnie ubrane kosmitki na Manhattanie. Mamy przypuszczenie, że pochodziły z tej samej, nieznanej planety. POST 



KURTKA - PREZENT OD KRYNKI / BOTKI - ZARA / TOREBKA SREBRNA - MICHAEL KORS / TOREBKA Z GWIAZDKAMI - KRL LAGERFELD / OKULARY - NN 
FOTO - SENIOR

 #phenomenalusasaliens #phenomenalus #phenomenalaliens #phenomenal5thelementus 
#phenomenaluschallenge

CONVERSATION

53 komentarze:

  1. Twój pomysł na kosmitkę jest fenomenalny i bardzo mi się podoba. Miejsce sesji zdjęciowej też jest niezwykłe. Serdeczne buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, Krysiu. Nie ukrywam, bardzo się przygotowałam do tego zadania.
      Buziaczki !!!

      Usuń
  2. Soniu super stylizacja na kosmitkę, miejscówka też super dopasowana, fajnie sprostałaś zadaniu, podobają mi się Wasze pomysły i czekam na następne, brawo.

    pozdrawiam aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Przyznam, że świetnie się bawiłam podczas tej sesji. Prawie wczułam się w kosmitkę. Z tyłu głowy miałam film pt "Seksmisja" :) :) :)
      Pozdrawiam !!!

      Usuń
  3. Soniu :) Fantastycznie ograłaś temat, boska stylówka, świetny księżycowy krajobraz, niezwykły klimat zdjęć, cudne włosy, a torebka na nodze .... brak mi słów!!! :)) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Olu za słowa uznania. Wczułam się w ten klimat.
      Coraz bardziej podoba mi się ta nasza zabawa :) :) :)
      Buziaki !!!

      Usuń
  4. Ciekawa stylizacja! Nie spodziewałam się tego po Tobie, ale muszę przyznać, że taki kosmiczny ubiór niesamowicie do Ciebie pasuje! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, na co stać dojrzałą kobietę ?! Jestem zachwycona pomysłem koleżanek i z radością biorę udział w zabawie.
      Pozdrawiam !!!

      Usuń
  5. Wow, Soniu nieziemska z Ciebie "Kosmitka"! SUPER :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, to znaczy, że udało mi się ! Dziękuję :)
      Pozdrawiam !!!

      Usuń
  6. To Ciebie poniosła wyobrażnia!!!! rewelacja!!!;-)))
    Naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Soniu to nie Ty to faktycznie jakaś kosmitką z planety Silver .Fantastycznie wyglądasz no i pomysł z torebką radziłabym Ci opatentować bo mogą Ci go ukraść światowi projektanci mody .Brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Beatko :) Tak, tak, pamiętajcie; torebka na nodze to mój pomysł ! :)
      Buziaki !!!

      Usuń
  8. Cudowna kosmitka z Ciebie:))i taki księżycowy krajobraz wokół Ciebie:)))Pięknie!!!!Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście nie wokół nie, musiałam kawałek podjechać :) Dziękuję, Reniu :)
      Pozdrawiam !!!

      Usuń
  9. O żesz TY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No to jest zrozumienie tematu !!!!!!!!!!!!!
    REWELACJA !!!!!!!!!!!!!! Nawet jakieś kosmiczne hałdy znalazłaś !!!!!!!!!!!!!!!!!!, nie mówiąc o torebce na nodze i białych kosmicznych włosach :)))))))))))))))
    Nieziemska stylizacja ;) :D :))))
    Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, wzięłam sobie dosłownie zadanie. Coraz lepiej się z Wami bawię. Dzięki dziewczyny !!!
      Buziaki !!!

      Usuń
  10. Omg, wszystko tutaj tak pasuje. Świetna z Ciebie kosmitka!!!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Na moim instagramie ruszył konkurs wygrywa 15 osób!
    Miłego wieczoru, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Bambi :)
      Próbowałam do Ciebie wejść ale nie mogę :(
      Pozdrawiam !!!

      Usuń
  11. Soniu, rozwaliłaś kosmos! Jest przecudnie!!!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie :) :) :) Dziękuję, Basiu :)
      Buziaczki Kochana !!!

      Usuń
  12. Soniu jestem oszołomiona tym cudownym, nieziemskimi pomysłem, kurtką, torebką na nodze i włosami tej przeuroczej kosmitki. Zdjęcia rewelacja i to jest to, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Jolu. Bardzo się cieszę, że tak się podoba mój pomysł. Dziękuję :)
      Pozdrawiam !!!

      Usuń
  13. Za Chiny Ludowe nie poznałam Ciebie, Soniu!!! Kosmos i kosmonautka na 200 % :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja i miejsce zdjęć, widać, że moda też Cię bawi, że masz poczucie humoru i dystans. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie mnie podsumowałaś, Marzenko :) To prawda :)
      Pozdrawiam !!!

      Usuń
  15. Soniu, obłędny look i obłędna sesja :) - a te włosy... jestem w szoku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Włosy to oczywiście peruka :)
      Pozdrawiam !!!

      Usuń
  16. Soniu, jesteś najlepszą kosmitką! super plener! rewelacja!!! :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow świetna stylizacja i sceneria :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Łał!! Jestem pod ogromnym wrażeniem!!! Normalnie pierwsze miejsce! I to tło, brak słów :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. O maj gad!!!!!!!!!!!
    Kosmos i to na maxa!!! Sonia, ale czad!!!!!
    Fantastycznie!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Soniu, prawdziwa kosmitka z Ciebie. Nie poznałam Cię w pierwszej chwili. Super wygladasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No to może jednak będę bogata :)
      Pozdrawiam !!!

      Usuń
  21. Kosmiczna kreatywność, talent aktorski i przymrużenie oka. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uznanie :) Poczułam klimat i udało się :)
      Pozdrawiam !!!

      Usuń
  22. Super!!
    https://oliviakozlowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialna sesja, jeszcze w takiej odsłonie Cię nie widziałam kochana! Bardzo Ci do twarzy w srebrnym , do tego świetnie prezentuje się z bielą i czernią. ;) Całusy, Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Asiu ! Tak, bardzo lubię sreberko, złotka trochę mniej :) no chyba, że białe :)
      Buziaki Kochana!!!

      Usuń
  24. JEsteś genialna! Ja się rozglądam za spódnicą w tym magnetycznym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też takiej szukam. Miałam ale zbyt pochopnie się z nią rozstałam...
      Pozdrawiam !!!

      Usuń
  25. Soniu bardzo pozytywny post,rozwiązanie z torebkami godne królowej.Czekam na Twoje fiolety....pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) Teraz komentarz się pojawił :) Może ten pierwszy pisałas z telefonu ? Już tak miałam. Właśnie idę na sesję :) Do zobaczenia w kolejnym challenge :)
      Pozdrawiam Kasiu !!!

      Usuń

Dziękuję za odwiedzenia mojego bloga. Jeżeli spodobało Ci się u mnie, zapraszam do obserwowania. Dziękuję za komentarz:)
Jeżeli masz ochotę napisz do mnie na sdziech@op.pl, na pewno odpiszę :)