Łączenie Wzorów / Patterns Combining


 Łączenie Wzorów  Patterns  Combining


Dzisiaj postawiłam na zabawę wzorami.
Łączenie wzorów nie jest takie trudne, wystarczy zastosować jedną z zasad; łączyć ze sobą tkaniny o  różnych wzorach, ale w tych samych kolorach, najlepiej dwóch, lub użyć jednego koloru wiążącego, łączącego całą stylizację. W drugim przypadku kolorów też nie powinno być za dużo. Łącząc kolory, pamiętajmy, żeby łączyć ciepłe barwy z ciepłymi a zimne z zimnymi. Jeżeli macie wątpliwość, czy dane połączenie pasuje do siebie, polecam rozdzielić je kolorem neutralnym, np czarnym albo szarym paskiem, szarfą, czy swetrem przewiązanym w talii.

Ciekawostka
Wzór leoparda, ten klasyczny traktowany jest jako neutralny i można go łączyć ze wszystkim !

To są zasady bezpiecznego łączenia wzorów. Znam jednak osoby, które łamiąc obie te zasady, łączą wzory i kolory fenomenalnie. Im wystarczy po prostu talent.

Stylizacja

Zapewne nie zaskoczy Was fakt, że w moim zestawie połączyłam różne wzory w moich ukochanych kolorach, czarnym i białym. Nie mając możliwości ( oczywiście z wyboru ) łączenia kolorów, postawiłam na łączenie wzorów. I tak mam; koszulę w serduszka, spódnicę w zyg-zaki, szalik w kwiaty, apaszkę w lamparta i torebkę w zebrę. Dla uspokojenia dodałam czarny sweterek. Wszytko w tonacji monochromatycznej.



Czy lubicie zabawę wzorami ? A może wolicie kolorami ?

Łączenie Wzorów  Patterns  Combining

Łączenie Wzorów  Patterns  Combining

Winter style, Zimowa stylizacja, Winter look

Winter style, Zimowa stylizacja, Winter look

Winter style, Zimowa stylizacja, Winter look

Black and white look, Black and white stylization, Winter b&b look

Black and white look, Black and white stylization, Winter b&b look

Black and white look, Black and white stylization, Winter b&b look

Zimowa stylizacja, Zimowa inspiracja

Black and white skirt, Pattern skirt, Spódnica we wzory

Black and white bag, Zara zebra bag

Zimowa stylizacja, Zimowa inspiracja

PASZCZ - ZARA / SWETER - STRADIVARIUS / KOSZULA - NEW YORKER / SPÓDNICA - NN / KOZAKI - NN / TOREBKA - ZARA / APASZKA - SH / CZAPKA - MOHITO
FOTO - JUNIOR

CONVERSATION

6 komentarze:

  1. Pięknie połączyłaś wzory:))najbardziej podoba mi się spódnica:))ślicznie Soniu wyglądasz:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widać łączenie wzorów nie jest takie straszne, Tobie się to udało i wyglądasz przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbezpieczniej połączyć czerń i biel. Zdjęcia dodatkowo fantastyczne, b w całości utrzymane w tym zestawieniu. Jedynie drzewa nieznacznie odeszły od kanonu.

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  4. Soniu, jestem podziwiona!!! ;D rewelacyjny zestaw! no po prostu majstersztyk! szalik bym sobie już podarowała ale reszta bezbłędna!!! Brawo! :) Buziaki ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenia mojego bloga. Jeżeli spodobało Ci się u mnie, zapraszam do obserwowania. Dziękuję za komentarz:)
Jeżeli masz ochotę napisz do mnie na sdziech@op.pl, na pewno odpiszę :)