Koszulowa sukienka z falbanami

Koszulowa sukienka z falbanami



Dzisiaj na plaży bardzo wiało. Było przeważnie słonecznie ale wiało mocno. I wiecie co? Nie było ani jednego parawanu. Jak byłam pierwszy raz nad morzem, z koleżanką, wytłumaczyła mi ona, że taki długi kawał tkaniny z kilkoma patykami, to wiatrochron. Taszczyłyśmy go ze sobą na plażę jak silnie wiało. To było jakieś dwadzieścia lat temu. Od tamtego czasu dużo się zmieniło; także to, że wiatrochron, dzisiaj zwany jest już parawanem i nie służy do ochrony przed wiatrem, tylko  do zajęcia dla siebie jak największego obszaru plaży. I dzisiaj, kiedy bardzo wiało, na plaży spacerowali ludzie, co odważniejsi się kąpali a reszta mogła siedzieć na kocu, nawet pod wydmami i oglądać piękne, dzisiaj wzburzone, może bez przeszkód tych kolorowych przeszkadzaczy.
Fotki z tego wydarzenia znajdziecie na moim instagramie.

Stylizacja

Dzisiaj całkowita zmiana, czyli z białego na czarny, z sukienki maxi, na mini.
Czarna koszulowa sukienka z niesymetrycznymi falbanami. Lubię falbany. Sukienka niby prosta, niby falbaniasta, fajna.
Tych, którzy nie rozumieją mojej miłości do futrzaków o każdej porze roku, proszę o nie zwracanie uwagi na moje dolne partie, ponieważ znajdują się tam klapki ozdobione czarnym kudłatym materiałem.
No i moja nowa perełka, czyli zamszowy shopper. Ma długi pasek i rączkę z metalowych kulek. Zakochałam się od pierwszego wejrzenia.

Koszulowa sukienka z falbanami

Koszulowa sukienka z falbanami

Koszulowa sukienka z falbanami

Koszulowa sukienka z falbanami

czarna sukienka z falbanami, Zara, koszulowa sukienka

czarna sukienka z falbanami, Zara, koszulowa sukienka

czarna sukienka z falbanami, Zara, koszulowa sukienka

Koszulowa sukienka z falbanami, czarna mini, sukienka Zara

Koszulowa sukienka z falbanami, czarna mini, sukienka Zara

Koszulowa sukienka z falbanami, czarna mini, sukienka Zara

Koszulowa sukienka z falbanami, czarna mini, sukienka Zara

koszulowa sukienka z falbanami

Koszulowa sukienka z falbanami, ZARA

Koszulowa sukienka z falbanami, ZARA

Koszulowa sukienka z falbanami, ZARA

Koszulowa sukienka z falbanami, ZARA

TORBA TYPU SHOPPER Z DWOINY

TORBA TYPU SHOPPER Z DWOINY

TORBA TYPU SHOPPER Z DWOINY

TORBA TYPU SHOPPER Z DWOINY

TORBA TYPU SHOPPER Z DWOINY

Koszulowa sukienka z falbanami


Futrzane klapki, fur, black fur shoes

SUKIENKA - ZARA / TOREBKA - ZARA / KLAPKI - NN
FOTO - JUNIOR

CONVERSATION

15 komentarze:

  1. Oj tak :) ale chyba nigdy nie przekonam się do tych butów :) no nie da rady ... Poza tym klasa. stylizacje all black zawsze są super... pozdrawiam cieplutko. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna sukieneczka, podoba mi sie i Tobie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudana sukienka Soniu i ja tak jak Ty uwielbiam latem i zima futrzaki :-) Pieknie kochana :-) Buziaki....

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszulo-sukienka jest boska, pięknie się w niej prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszulo-sukienka genialna, świetnie w niej wyglądasz, torba cudna, ale...klapki z futerkiem skracają nogi, i ja ich nie polubię, na żadnej blogerce to obuwie mi się nie spodobało i tak zostanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, Soniu jak tylko pojawiła się sukienka, bo tak ją określiła Zara była już w moich zasobach tylko u mnie jest koszulą, chyba jestem wyższa, patrząc na zdjęcia? a i Ty ją masz, no lubimy podobne ciuszki jak widzę. Krysia ostatnio zwróciła mi uwagę, żeby się podpisywać, ma rację, zapominam o tym, bo wiadomo Anonimy trochę niedobre ludki:)
    Co do butków to nie lubię i nie polubię, dla mnie to wciąż takie "papcie" do peniuarów, które uroku nie dodają i mimo, że modne to ich nie przygarnę.
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  7. Soniu, mi się te Twoje futrzaki bardzo podobają! i są świetnym elementem tej stylizacji :) sukienko-koszula fantastyczna, idealnie pasuje do Ciebie i na wakacyjne spacery! Miłego ustkowania ! :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale w stopy było pewnie ciepło?;D Hihihi, nie ma takich klapek, ale podobają mi się:D
    Fajna ta koszulo-sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super koszulo - sukienka i świetnie w niej wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, muszę sobie kupić taką sukienkę na lato. To hit tego sezonu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Całe zestawienie prezentuje się zjawiskowo.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tego rodzaju stylizacje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenia mojego bloga. Jeżeli spodobało Ci się u mnie, zapraszam do obserwowania. Dziękuję za komentarz:)
Jeżeli masz ochotę napisz do mnie na sdziech@op.pl, na pewno odpiszę :)