Podróże kształcą

stylizacja blogerki, biel i czerwień

Podróże kształcą.
Chyba każdy z nas lubi podróżować. Każdy ma jakieś miejsce na ziemi, które chciałby odwiedzić, zobaczyć. Fascynują nas egzotyczne kraje. Podziwiamy piękne zdjęcia i w głowie nam się nie mieści, że ludzie na co dzień mieszkają w takich cudownych miejscach. Niektórzy chcieliby choć na chwilę być częścią tłumu na ulicach Nowego Jorku, czy Szanghaju, inni marzą o choćby kilku dniach na bezludnej wyspie, z dala od ludzkich istot. 
Rok 2017 rozpoczął się dla mnie cudownie, bo już w styczniu planowałam wyprawę do Nowego Jorku. To było moje marzenie, które ziściło się w 100% a nawet więcej, bo chciałam zobaczyć słynne Big Apple, a mogłam w nim mieszkać. W lipcu po raz drugi odwiedziłam Berlin a już jutro ponownie wyjeżdżam, tym razem na See Bloggers do Gdyni. Mam cichą nadzieje, że to nie koniec moich wojaży w tym roku. Bardzo chciałabym jeszcze pojechać dom Pragi, bo nie byłam tam od ponad dwudziestu lat !

Stylizacja

Dzisiaj odmiana. Jest kolor. I to jaki ?
Do takiego połączenia kolorystycznego zainspirowała mnie Krynka. Do tej pory kolor czerwony traktowałam jako dodatek i urozmaicenie mojego duetu kolorystycznego. 
Białe spodnie cygaretki i bawełniana bluzka z haftami tworzą duet idealny na lato. Czerwone buty na obcasie dodały szczyptę elegancji. Można by je z powodzeniem zastąpić półtrampkami i tak wybrać się na zwiedzanie małego, urokliwego  miasteczka, np na południu Francji.
Ja wybrałam się na spacer po mieście i na lody.



stylizacja na lato 2017

stylizacja na lato 2017

stylizacja na lato 2017

stylizacja na lato 2017

blogerka inspiruje na lato

blogerka inspiruje na lato

blogerka inspiruje na lato

blogerka inspiruje na lato

stylizacja czerwień i biel

stylizacja czerwień i biel

stylizacja czerwień i biel

stylizacja czerwień i biel

czerwona bluzka z haftami

czerwona bluzka z haftami

czerwone buty

SPODNIE - MANGO / BLUZKA - RESERVED / BUTY - NN / TOREBKA - MICHAEL KORS
FOTO - JUNIOR



CONVERSATION

17 komentarze:

  1. Soniu, nawet nie wiesz jak mi miło, że mogłam wpłynąć na Twoje podejście do koloru. Lubię Cię bardzo i cenię za wytrwałość w kolorystyce czarno białej, ale jak dodasz czasami trochę czerwieni, bo w tym kolorze wyglądasz zjawiskowo - to aż mi weselej się robi patrząc na Ciebie :-) Cudowna stylizacja !!! Wspaniała pozytywna i radosna energia bije z tych fotek. Buziaczki kochana :-) :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz, to połączenie kolorystyczne jest bardzo fajne, takie energetyczne. A podróże też bardzo lubię :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci w czerwieni. Widzę, że mój wygląd skradł również Twe serce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Tak, bardzo ale mam problemy z dopasowaniem ...
      Pozdrawiam Bambi :) :) :)

      Usuń
  4. Uwielbiam takie połączenia - niewinna biel i winna czerwień :) a nawet można powiedzieć, że krwista :D Jak dla mnie super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi sie podobają Twoje czarno białe zestawy ale fajnie jest czasem zobaczyć Cię w kolorze:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Sonia jest pięknie, w czerni też cię lubię, ale czerwień lubi cię bardziej niż czerń. To żurnalowe fotki, jest super, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie rozumiem tej pogoni za odwi dążeniem Stanów. Przecież to taki sam krąg kulturowy jak i Polska, praktycznie niczym się nie różnimy. Jeżeli chodzi zabytki i inne kultowe miejsca - każdy kraj ma inne, swoje (I nie jednokrotnie ciekawsze niż te w USA). Sama podróżuję już 15 lat, zwiedziliśmy praktycznie cała Europę, teraz wybieram się do Wietnamu, ale na zachód kompletnie mnie nie ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jak napisałam; każdy lubi coś innego. Ja po Europie podróżowałam raczej skromnie. Wiele miejsc chciałabym jeszcze zobaczyć. Rozumiem, że w Nowym Jorku nie byłaś. Ja byłam, mieszkałam i trochę pracowałam i powiem Ci, że bardzo różnimy się od Amerykanów.
      Wietnam ... brzmi bardzo egzotycznie, dla mnie za bardzo. Udanej podróży :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  8. Ja też bardzo się ciesze z tego wpływu Krynki na Ciebie, bo fantastycznie wygladasz w tej czerwieni, takie intensywne kolory są stworzone dla wyrazistej, kontrastowej urody, świetne fasony, cudny zestaw, jestem Soniu zachwycona, jest kolor, a jeseś cała Ty!!!! Zapamiętaj to sobie proszę :)) <3 Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem tak - fantastycznie Ci w tym kolorze i już...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie Soniu wyglądasz w czerwieni :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie Ci w czerwonym kolorze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie Ci w czerwieni, już Ci to kiedyś pisałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta dominująca czerwień to rzeczywiście rzadkość u Ciebie. A szkoda, bo bardzo Ci w niej do twarzy. Nowy Jork jest wspaniały i wcale się nie dziwię, że to było Twoje marzenie. Sama marzyłam o tej podróży wiele lat. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcia i super połączenie kolorów. Czerwony zdecydowanie ożywił stylizacje. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenia mojego bloga. Jeżeli spodobało Ci się u mnie, zapraszam do obserwowania. Dziękuję za komentarz:)
Jeżeli masz ochotę napisz do mnie na sdziech@op.pl, na pewno odpiszę :)