Paski z tiulem

Stylizacje blogerki, paski


Wróciłam z SeeBloggers.
To był mega intensywny weekend.  Spisanie wszystkich emocji i atrakcji zajmie mi kilka dni. Tymczasem,  zapraszam Was na kolejną wyprawę do Nowego Jorku. Na spokojną sesję nad ocean. 
Autorką zdjęć jest Krynka, za którą bardzo, bardzo tęsknię ...

Stylizacja

Paski to jeden z moich ulubionych wzorów. Od dwóch sezonów najbardziej ulubiony. Mam już sporo ubrań z tym wzorem i jak nie mam pomysłu, co założyć, wybieram paski. To bardzo wdzięczny wzór, który wg mnie, najlepiej prezentuj się w kolorach black&white. Osobiście lubię paski zarówno pionowe, jak i poziome, pod warunkiem, że są szerokie. Im szersze, tym lepsze. Panuje opinia, że paski poziome poszerzają sylwetkę. Wg mnie, odpowiednio dobrane do sylwetki i całości stylizacji, mogą się łatwo obronić. Nie bójcie się więc, moje drogie Czytelniczki, pasków ani pionowych ani poziomych. Jeżeli znajdziecie ciuch w ulubionych przez Was kolorach, w którym paski będą tylko przyciągały Wasz wzrok, spróbujcie założyć i pokombinować. W razie wątpliwości, zapraszam do przesłania do mnie fotki, a ja postaram się pomóc.
Marynarkę pokazywałam już niejednokrotnie i jeszcze wiele razy mnie w niej zobaczycie. To jeden z ciuchów idealnych; ulubione kolory, wzór, jakość i do tego cena.
Dzisiaj przedstawiam ją z transparentną, tiulową sukienką. ( Tiule to kolejna moja miłość ). Jest to moja kolejna sukienka, a przyciągnęła mnie swoimi falbanami, których nie było w poprzednich.  Pod spód założyłam długie czarne dzwony. Sukienkę i spodnie kupiłam w jednym sklepie; gdy tylko je założyłam, wiedziałam, że tworzą duet idealny. 
Zmieniając buty, torebkę i okrycie wierzchnie, stylówa bardzo się zmienia.


Stylizacje blogerki, paski

Stylizacje blogerki, paski

Stylizacje blogerki, paski

Verrazano-Narrows Bridge

Verrazano-Narrows Bridge

Verrazano-Narrows Bridge

tiulowa sukienka

tiulowa sukienka

Striped jacket

Striped jacket

Striped jacket

Striped jacket

Tulle skirt

Tulle skirt

Summer stitching - stripes

Summer stitching - stripes

Summer stitching - stripes

Summer stitching - stripes

Summer stitching - stripes

Tulle, stripes

Summer stitching - stripes

Tulle skirt

Lidia Kalita bag

necklace

SUKIENKA - FOREVER 21 / SPODNIE - FOREVER 21 / MARYNARKA - SH / BUTY - NN / NASZYJNIK 0 WIOLETA / TOREBKA - LIDIA KALITA
FOTO - KRYNKA

CONVERSATION

18 komentarze:

  1. Soniu, mam identyczną sukienkę tiulową, zobaczymy co ja wymyślę ? haha... Wyglądasz cudownie w tej stylizacji, a tak w ogóle to juz Ci to mówiłam jak robiłam te fotki. Paski też kocham !!! Buziaki posyłam i jak bardzo tęsknisz to przylatuj do nas :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bomy mamy dużo takich samych ciuchów :) :) :) Czekam z niecierpliwością, co pokażesz :) Jeszcze raz dziękuję za świetna sesję.
      Buziaki, Kochana :)

      Usuń
  2. Widzę, że wpasowałaś się w otoczenie tą marynarką. Wyglądasz genialnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sonia bardzo, ale to bardzo dobrze wyglądasz w tej stylizacji, fryzurze, wszystkim, mega stylówka na duże Wow, pozdrwiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Soniu - jest pięknie. Sesja rewelacyjna.
    Powinnaś zostać okrzyknięta Królową B&W.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi, może nie królową ale czuję, że blackandwhite to jest mój żywioł. Dziękuję, Basiu za miłe słowa. Napisz, kiedy miałabyś ochotę na spotkanie :)
      Buziaki :) :) :)

      Usuń
  5. Rzeczywiście marynarka doskonale na Tobie leży i jest bardzo twarzowa. Na dodatek ślicznie Ci w tych krótkich włosach. Rozumiem Twoja tęsknotę za Krynką. Ja także za nią tęsknię. Pozdrawiam Cię Soniu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, Krysiu :) Marynarka to mój ulubiony ciuch i to za jedyne 5 zeta. Radość podwójna.
      Pozdrawiam cieplutko :) :) :)

      Usuń
  6. Super wyglądasz w tej marynarce. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja. Jesteś królową zestawień czarno-białych.

    OdpowiedzUsuń
  8. Love your jacket, it's beautiful.
    https://theurbanbrownie.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz super! Bardzo udana stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, przypomniałeś mi o tamtych cudownych chwilach :) Dziękuję za miłe słowa :)
      Pozdrawiam !!!

      Usuń
  10. Elegancka a zarazem efektowna stylizacja

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenia mojego bloga. Jeżeli spodobało Ci się u mnie, zapraszam do obserwowania. Dziękuję za komentarz:)
Jeżeli masz ochotę napisz do mnie na sdziech@op.pl, na pewno odpiszę :)