Biały kombinezon raz jeszcze



Mój Fotograf na wakacjach ale zadbał o mnie i mam w zapasie kilka sesji. Bałam się jak to będzie przez wakacje, bo mój poprzedni fotograf, Senior całkowicie porzucił to zadanie. Zdecydowanie odmówił współpracy z lustrzanką.  Junior za to coraz bardziej lubi robić fotki.  Jestem bardziej zadowolona z jego twórczości. Myślę już o jakimś kursie dla niego, bo ma coraz lepsze pomysły. Ostatnio znalazł mi genialne miejsce na sesję. Już wkrótce pokażę Wam  efekty.
Dzisiaj kolejna odsłona białego kombinezonu. Przyznam się Wam, że z takimi dodatkami podoba mi się bardziej.  Jest delikatniej, subtelniej. No i wygodniej, bo płaskie buty!
 Występuje jeszcze w kolorach czarnym, czerwonym i różowym. Mnie korci jeszcze czerwony, piękny jest.



















KOMBINEZON - LANTI / LORDSY - BUTIK / TOREBKA - PAULINA SCHAEDEL / FOFO - JUNIOR

CONVERSATION

20 komentarze:

  1. Podziwiam Soniu Twoją konsekwencję w doborze kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kolorach tak, w życiu już tak łatwo nie jest.
      Pozdrawiam cieplutko :):):)

      Usuń
  2. Junior rozwija się w foceniu,doceniam! Bilel i złoto - ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekażę :)
      Pozdrawiam cieplutko Pati :):):)
      ps
      Na wyjeździe było super! A tak się bałam.

      Usuń
  3. kobieta z klasą:) nic dodać nic ująć:
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Bardzo ją lubię; jest bardzo pojemna i do tego elegancka.
      Pozdrawiam cieplutko Sylwio :):):)

      Usuń
  5. Junior fotograf ma talent, bo fotki naprawdę świetne! Ta uśmiechnięta najbardziej mi się podoba:D
    Ten kombinezon ze złotymi dodatkami fajnie wygląda! Kup sobie jeszcze czerwony! Będzie moc:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kombinezon już wcześniej mi się podobał, a Ty Soniu to raczej mnie pozytywnie zadziwisz widoczną zmianą stylu, super :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kombinezon, a Ty świetnie wyglądasz w bieli.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie mieć takiego fotografa, stanął na wysokości zadania. Kolejna świetna sesja.
    Torbę to ja Ci porywam, bardzo mi się podoba.
    Widzę, że lubisz kombinezony, ja nie lubię i nie są one odpowiednie dla mojej sylwetki.
    Ładnie Ci w bieli total...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo lubię kombinezony. Wiadomo, że nie każdy pasuje. Dziękuję za miłe słowa, Basiu :)
      Pozdrawiam cieplutko :):):)

      Usuń
  9. Ta stylizacja wygląda oszałamiająco. Wszystko dopasowane w najmniejszym calu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenia mojego bloga. Jeżeli spodobało Ci się u mnie, zapraszam do obserwowania. Dziękuję za komentarz:)
Jeżeli masz ochotę napisz do mnie na sdziech@op.pl, na pewno odpiszę :)