środa, 27 marca 2013

Motorcycle Boots


Dzisiaj chciałam pokazać Wam buty, które ostatnio kupiłam na allegro. Gdzieś zobaczyłam buty całe 
naćwiekowane i bardzo mi się spodobały. To były buty w stylu:






Niestety nie mogę chodzić na wysokościach, wiec wybrałam takie:



Choć marzec dobiega końca, pogoda jest okropna :( Temperatura bliska zeru i wieje okropny wiatr. Miałam na dzisiaj przygotowany inny zestaw, ale nie odważyłam się wyjść w skórzanej marynarce. Musiałam ubrać zimowy, mój ulubiony zresztą płaszczyk. Kupiłam go początkiem zimy i całą w nim przechodziłam. Jest bardzo ciepły. Często zmieniam coś w zakupionym ciuchu, żeby nie był pospolity; tym razem doszyłam wielki kawał lisa, który został mi z kurtki do kaptura.




















buty - allegro
torebka - jakiś butik jakiś czas temu
płaszczyk - jakiś butik
sweterek - jakiś włoski butik
spodnie eco skóra - "H&M"
                                                             

2 komentarze :

  1. Te na wysokościach mi się podobają....wiadomość doszła, odpisze wieczorem, pozdrawiam...i jeszcze prosba, wyłącz weryfikację obrazkową dla komentarzy, bo to bardzo utrudnia ich dodawanie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenia mojego bloga. Jeżeli spodobało Ci się u mnie, zapraszam do obserwowania. Dziękuję za komentarz:)
Jeżeli masz ochotę napisz do mnie na sdziech@op.pl, na pewno odpiszę :)

SZABLON BY: PANNA VEJJS.