JUBILEUSZ / JUBILEE

PHENOMENAL US – CHALLENGE 100
 
PHENOMENAL US – CHALLENGE 100

Dzisiejszy post to uczczenie  setnego wyzwania Phenomenal Us.
Jest na "fejsbuku" grupa, nawet znaczna, pań, które  kochają modę,  lubią się nią bawić i nie boją się pokazać światu. Panie są w różnym wieku, mają różne style i wszystkie świetnie się tu odnajdują. Raz w tygodniu pokazują swoje propozycje na zadany temat. Jest mi bardzo miło, że i ja mogę być jedną z Fenomenalnych ! 

Tym postem chciałabym również zaprosić Was na   najnowszą kolekcję mojej marki Sonia Dziech 

Przyznam, że przygotowywałam się do tej sesji dosyć długo; nie mogłam się zdecydować, co założyć, jakie wybrać miejsce do sesji. Do tego obecna sytuacja, pełna ograniczeń  zakazów. Napomknę tylko, że pojechaliśmy, z moim Fotografem jakieś osiemdziesiąt kilometrów, do przepięknego zamku, który ma podobno aż dziewięćdziesiąt dziewięć wieżyczek.

Stylizacja

Czarna, tiulowa sukienka, ozdobiona kremowymi haftami i koronkami to idealna propozycja na tę okazję. Sprawdzi się również na imieninach u cioci, a także w teatrze lub operze. Na wieczór w towarzystwie eleganckich szpilek, sznura pereł i maleńkiej torebki.  Ja elegancję przełamałam kowbojkami. Całą stylizację zdobią torebki z najnowszej kolekcji  Nature SS2020 by Sonia Dziech


By Sonia Dziech siatka Nasturcja

By Sonia Dziech torebka Nicole

By Sonia Dziech torebka Nicole

Sukienka Zara

By Sonia Dziech torebka Nicole

By Sonia Dziech torebka Nadzieja

Kowbojki

By Sonia Dziech torebka Nadzieja

By Sonia Dziech torebka Nadzieja

By Sonia Dziech torebka Nicole

By Sonia Dziech torebka Nicole

Sukienka Zara

By Sonia Dziech torebka Nadzieja

By Sonia Dziech torebka Nadzieja

By Sonia Dziech torebka Nicole

By Sonia Dziech torebka Nicole

Sukienka Zara

Sukienka Zara

By Sonia Dziech torebka Nicole

By Sonia Dziech torebka Nicole

By Sonia Dziech torebka Nicole

By Sonia Dziech torebka Nicole

By Sonia Dziech torebka Nicole

Maseczkka by Sona Dziech


By Sonia Dziech torebka Nicole

Maseczkka by Sonia Dziech

 #widzialnefenomenalne #phenomenalus #phenomenaluschallenge

 SUKIENKA - ZARA / KOWBOJKI - PULL&BEAR / TOREBKI - SONIA DZIECH / PASEK - SONIA DZIECH  
FOTO - JUNIOR



CONVERSATION

8 komentarze:

  1. Zarabista sukienka Soniu i torba również. Oba są jak dzieła sztuki, pięknie wyglądasz :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW!
    Cudowna suknia Soniu. Pięknie Ci w niej. No i ta sceneria.
    To Zamek w Mosznej, prawda?
    Torba i maseczka rewelacyjne.:)
    Pozdrawiam Cię cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka i ślicznie w niej wyglądasz:)))Podziwiam Twoje torebki:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Soniu !!! Buziaczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kornki w stylu kowbojskim, fajnie ,niebanalnie i po Twojemu, torba super hand made. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka przepiękna. Trochę nie mój styl, ale najważniejsze, żeby dobrze się czuć w tym co nosimy.

    OdpowiedzUsuń
  7. stylizacja wspaniała, nawet maseczka do kompletu ;) nie jest napisane skąd jest, ale po kroju i materiale wnioskuję że z tego samego źródła co pasek i torebka ;) osobiście w sklepach internetowych częściej kupuję sukienki dzianinowe, wełniane albo podobne (szczególnie na jesień/zimę), ale takie eleganckie wersje sukienek też mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyjątkowa sukienka, wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenia mojego bloga. Jeżeli spodobało Ci się u mnie, zapraszam do obserwowania. Dziękuję za komentarz:)
Jeżeli masz ochotę napisz do mnie na sdziech@op.pl, na pewno odpiszę :)