Puchowa Kurtka / Down Jacket

 Down Jacket, trend on winter



Dzisiaj mogę wreszcie pokazać kurtkę, której szukałam od dłuższego czasu. Zauważyłam, że ostatnio jestem coraz bardziej wymagająca.  Pomimo, a może właśnie dlatego, że kupiłam moja wymarzoną, przepastną, drewnianą szafę, bardzo skrupulatnie dobieram rzeczy, które ją wypełniają. Jakość przede wszystkim, to moja dewiza. Druga zasada  to klasyka. Uwierzycie, że podczas ostatnich wyprzedaży nie kupiłam nic, absolutnie nic. Rzeczy, które sobie upatrzyłam i czekałam na przeceny, albo przestały mi się podobać, albo zostały wyprzedane; w żadnym przypadku bez żalu. 
Zauważyłam też, że kiedy kupuję rzeczy przemyślane, dłużej się nimi cieszę. 


Stylizacja


Tytułowa kurtka spełniała wszystkie moje o niej wyobrażenia i nie czekałam z zakupem do przecen. To jedyna rzecz, jaką kupiłam tej zimy. Przede wszystkim kurtka wypełniona jest naturalnym puchem, do tego jest niezmiernie lekka. Mam już jedną kurtkę z takim wypełnieniem, ale materiał, którym ten puch został otoczony jest dosyć ciężki ( chyba jest nieprzemakalna ) i nie noszę jej często. Ta jest dosłownie, lekka jak puch.  Oczywiście jest bardzo ciepła i co zauważyłam, nie pocę się w niej na przykład w sklepie. Do tego ma jeszcze ciekawy fason, więc sami rozumiecie, że zasłużyła na zaproszenie do mojej szafy.
Ostatnio noszę ją prawie codziennie. Nie oznacza to, że wyglądam codziennie tak samo, o nie ! Eksperymentuję z nią na wszystkie sposoby i w większości przypadków jest extra !
Dzisiaj wersja z maxi sukienką i ogromnymi buciorami. Kurtka i buty jak na wyprawę w Himalaje, a do tego cieniutka maxi sukienka. Uwielbiam takie połączenia.  


Down Jacket, trend on winter

Down Jacket, trend on winter

Down Jacket, trend on winter

Down Jacket, trend on winter

Down Jacket, trend on winter

Down Jacket, trend on winter

Down Jacket, trend on winter

Down Jacket, trend on winter

Zara maxi dress, sukienka zara

Zara maxi dress, sukienka zara

Zara maxi dress, sukienka zara

Winter trend, Down jacket, zara dess

Winter trend, Down jacket, zara dess

Winter trend, Down jacket, zara dess

Winter trend, Down jacket, zara dess

Winter trend, Down jacket, zara dess

Winter trend, Down jacket, zara dess

Winter trend, Down jacket, zara dess

Winter trend, Down jacket, zara dess

Winter trend, Down jacket, zara dess

Winter trend, Down jacket, zara dess

Winter trend, Down jacket, zara dess

KURTKA - RESERVED / SUKIENKA - ZARA / BUTY - AMERICANOUS / TOREBKA - MICHAEL KORS / RĘKAWICZKI - RESERVED 
FOTO - SENIOR



CONVERSATION

13 komentarze:

  1. Genialna kurteczka! Wygląda na bardzo ciepłą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe połączenie stylów, bardzo mi się podoba :) Kurtka wygląda na naprawdę ciepłą. Mam taką samą torebkę, którą kupiłam w hurtowni odzieży Sosimply.pl i uwielbiam ją. Jest bardzo ładna i mieści się w niej wszystko to, czego na co dzień potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WoW! Jakie śliczne rękawiczki polowałam na takie, ale nie udało mi się znaleźć na zimę. Świetnie sukienka pasuje do kurteczki, ogólnie bardzo ciekawy look. Ciepło kochana pozdrawiam i serdecznie zapraszam do siebie może coś Ciebie zainteresuje;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fenomenalnie kochana wyglądasz, świetny look;) Serdecznie kochana zapraszam do siebie.
    Kasia, pozdrawiam i całuski :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka przykuła moją uwagę:))
    Ale kurtała też niczego sobie:D
    Buziaki Soniu!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię takie wielkie puchowe kurtki ale tylko na kimś. Sama jakoś nie mam odwagi, chyba jestem za niska.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna kompozycja tej ogromnej kurtki z fruwającą sukienką i jeszcze ciężkie buty- super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw połączenie styli ale zachowanie tych samych kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurtki puchowe to najlepszy wybór na zimę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ekstra kurtka, torebka ale sukienka miodzio....super.Pozdrawiam Soniu!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Całość stylizacji bardzo przemyślana. Sportowa elegancja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenia mojego bloga. Jeżeli spodobało Ci się u mnie, zapraszam do obserwowania. Dziękuję za komentarz:)
Jeżeli masz ochotę napisz do mnie na sdziech@op.pl, na pewno odpiszę :)