Sylwester 2016


Dzisiaj  moje dwie propozycje sylwestrowe.
Osobiście nigdzie się nie wybieram ale gdybym w ostatniej chwili została zaproszona to wybrałabym coś z tych dwóch propozycji.

Stylizacje

Dzień 31 grudnia, powszechnie zwany Sylwestrem, to czas, kiedy większość kobiet chce błyszczeć. Nawet jak na co dzień lubią klasykę i daleko idący minimalizm, to w ten dzień, chcą błyszczeć. I bardzo dobrze. Można błyszczeć od stóp do głów, można założyć tylko błyszczącą sukienkę lub choćby dodatkami zaznaczyć ten wyjątkowy dzień.

Pierwsza moja propozycja, to właśnie klasyka z delikatnym akcentem w stylu glamour.
Taką stylizację możemy założyć na kameralne przyjęcie w gronie znajomych, na imprezę firmową lub po prostu na wieczór we dwoje.
To czarna sukienka z bardzo modnym ostatnio motywem z gipiury. Dodatek  grubej gipiury jest tak efektowny, że całkowicie zrezygnowałam z biżuterii. To torebka, wysadzana efektownymi kamieniami, wskazuje na charakter stylizacji.  

Druga propozycja jest typowo imprezowa. Błyszcząca, metalizujaca, plisowana spódnica to HIT  nadchodzącego Sylwestra i Karnawału. Długość bezpieczna dla każdej sylwetki ale panuje tutaj dowolność; od mini do maxi. Na bardziej wytworne przyjecie lub bal, proponuję futrzana etolę. Doda ona szyku i elegancji. Na mniej oficjalne przyjęcie, na imprezę w klubie -  cekinowy prosty żakiet. Torebka oczywiście błyszcząca; male pudełeczko w stylu glamour.

W obu stylizacjach zaproponowałam  powracające kabaretki. Bardziej odważne panie mogą zaszaleć i wybrać te z mega dużymi oczkami. Tutaj zaproponowałam bezpieczne,  klasyczne.

Sylwester to czas zabawy i tańca, więc buty proponuję wygodne. Wygodne ale bardzo efektowne. To zamszowe botki (  zgodnie z panującymi trendami, najlepsze byłyby z aksamitu ) ozdobione aplikacjami z czarnych cekinów. 
Jednak dla pełnego szyku, gładkie, srebrne szpilki byłyby najbardziej na miejscu.

Make up

Jak zapewne wiecie, na co dzień nie maluję się zbyt intensywnie. Najbardziej lubię make up - no make up. Przyznam, że nawet nie lubię się malować. Za to bardzo lubię, jak jestem malowana.
Tutaj poddałam się zgrabnym rączkom przemiłej Eweliny. To jej propozycja, zgodna z panującymi trendami.

I jak ? Pasuje mi kolor ?

























Make up - Ewelina Niemiec
Sesja odbyła się w Fabryce Porcelany w Katowicach

CONVERSATION

29 komentarze:

  1. Jak dla mnie propozycja nr 2, z plisowaną spódnicą. To zestaw idealny dla Ciebie, dostosowany do Twojej figury. Wyglądasz w nim o wiele lepiej niż w sukience z koronką u góry. Bardzo ładna spódnica, fajna bluzka, makijaż bardzo Ci pasuje. Super Soniu wyglądasz, pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Marzenko za opinię. Super, że zestaw ze srebrną spódnicą tak Ci się podoba. Było dużo prób przed ostateczną decyzją.
      Szkoda, że sukienka nie zyskała Twojej przychylnej opinii.
      Wszystkiego dobrego w całym nowym 2017 roku !!!

      Usuń
  2. Ostatnie zdjęcie jest prześliczne! Cudownie na nim wyglądasz Soniu! Piękny, delikatny makijaż:))
    Obie stylówki coś w sobie mają, ale zgadzam się z Marzenką, że błyszczysz w drugiej!
    Szczęśliwego Nowego Roku!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kochana, to jedyne zdjęcie bez okularów, które mi się podoba. Fotografowi udało się uchwycić coś szczególnego.
      To druga opinia za błyskiem :)
      Wszystkiego dobrego w całym nowym 2017 roku !!!

      Usuń
  3. Zestaw w plisowance najfajniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię. Trzeci głos na glamour. Muszę przemyśleć tę sukienkę ...
      Wszystkiego dobrego w całym nowym 2017 roku !!!

      Usuń
  4. To raczej nie mój styl :) Ale podoba mi się cień do powiek i krój spódnicy (a jakby jeszcze była do kostek!) :)
    Pozdrawiam i życzę udanego Sylwestra, w końcu to imprezowa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że nie każdemu podoba się to samo. I to jest najlepsze w modzie. Jakże byłoby nudno, gdybyśmy wszyscy chodzili w tym samym, bo to samo wszystkim się podoba. O, tak, gdyby spódnica byłą do kostek, też bym chciała :)
      Wszystkiego dobrego w całym nowym 2017 roku !!!

      Usuń
  5. makijaz perfekt

    co do stylizacji
    pierwsza troche przekombinowana, za duzo sie dzieje , babcine koronki wygladaja nobliwie , raczej na oficjalna kolacje niz na szalenstwa sylwestrowej nocy
    poza tym nie do twojej sylwetki

    to cos co wypracowales - nowa fryzura, odmlodzeniem i dynamizmem - to wszystko ma druga propozycja; mimo ze tez na bogato
    taka mi sie^podobasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu :) "Babcine koronki" ??? Aż tak przesadziłam ? :( W sumie to ostatnio nie przepadam za sukienkami i prawie ich już nie kupuję. Chyba miałam zły dzień, gdy ja kupowałam... a jeszcze cena ... Chyba wkrótce zmieni właścicielkę...
      Faktycznie, przy drugiej stylizacji sporo się napracowałam. Dobierałam, zmieniałam i już prawie zaniechałam. Opłacało się :)
      Wszystkiego dobrego w całym nowym 2017 roku !!!

      Usuń
  6. Bardzo podoba mi się pierwsza stylizacja, ujęła mnie ta sukienka :)
    Pierścień róża - bomba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Wszystkiego dobrego w całym nowym 2017 roku !!!

      Usuń
  7. Obydwie piekne Soniu... elegancko, stylowo, stosownie do okazji ❤️ Ja przyznam, ze lubie Cię w naturalnym no-makeup, ale do takiej sylwestrowej sesji mocniejszy, kolorowy makijaż pasuje jak najbardziej! Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu :) Ja też zdecydowanie wolę siebie w minimalistycznym makijażu. Sama na pewno bym się nie ozdobiła tak bardzo ale tak fajnie, jak robi to wizażystka. Podobało mi się ale zostawię to sobie na specjalne okazje.
      Wszystkiego dobrego w całym nowym 2017 roku !!!

      Usuń
  8. Mam podobną spódniczkę midi :)
    Piękna sukienka z koronką! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super. Ja bym wolała maxi :)
      Sukienka jest na sprzedaż, jakbyś była zainteresowana. założona tylko do tej sesji.
      Wszystkiego dobrego w całym nowym 2017 roku !!!

      Usuń
  9. świetne propozycje. Sukienka ma swój niepowtarzalny urok odmienny od zazwyczaj zakładanych na te okazje sukienek i to mi się właśnie podoba. Co do plisowanej srebrnej spódnicy to ja jestem w niej zakochana. Sama sobie jakiś czas temu taką sprawiłam :-)
    Szczęśliwego Nowego Roku !🥂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, widziałam, Grażynko. Twoja stylizacja z metaliczną plisowana spódnicą jest rewelacyjna !
      Wszystkiego dobrego w całym nowym 2017 roku !!!

      Usuń
  10. Z przedstawionych zestawień spodobało mi się to ze srebrną spódnicą - tak delikatnie mieniące się materiały wyglądają naprawdę interesująco! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Diano :) Tak, już wiem. Teraz sama to już widzę, że sukienka nie dla mnie. Za to metaliczna spódnica daje wiele mozliwości nie tylko wieczorowych.
      Wszystkiego dobrego w całym nowym 2017 roku !!!

      Usuń
  11. Jak dla mnie stylizacja numer dwa wygrywa absolutnie! Wygladasz zjawiskowo! Cudowne buty i spodnica! Makijaz I fryzura jak najbardziej na tak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Betty :)
      Wszystkiego dobrego w całym nowym 2017 roku !!!

      Usuń
  12. Srebrna spódnica, etola, naszyjnik - karnawałowa perfekcja. Dziękuję za odwiedzanie mojego bloga - życzę Szczęśliwego nowego Roku - Pozdrawiam - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Margot :)
      Wszystkiego dobrego w całym nowym 2017 roku !!!

      Usuń
  13. Soniu, druga! zdecydowanie druga dla Ciebie (pewnie sama to widzisz ;) ) pierwsza sukienka jest na małe biusty, a Ty jednak coś masz ;) no i jesteś Y-kiem (szersze ramiona niż biodra) a ta sukienka dodaje Ci jeszcze szerokości, za to w drugiej wyglądasz jak bogini! Cudnie!!! :) Szczęśliwego Nowego Roku! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Madziu :) No tak, coś tam mam. Jakoś w przymierzalni wyglądała lepiej. Potwierdza się moje przekonanie, że najlepszym lustrem jest aparat fotograficzny. Już przeznaczyłam sukienkę na sprzedaż. Dziękuję za fachową opinię, Madziu :)
      Wszystkiego dobrego w całym nowym 2017 roku !!!

      Usuń
  14. Ja się tutaj nie do końca zgodzę bo bardziej urzekła mniej pierwsza stylizacja, była bardziej tajemnicza, no i do tego ta fantastyczna koronka, super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie srebrna spódnica - brak mi słów - przepięknie :) Szkoda, że nie mogłaś się zaprezentować na jakimś wytwornym balu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny makijaż, dodatki i stylizacje. Elegancko i z klasą!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenia mojego bloga. Jeżeli spodobało Ci się u mnie, zapraszam do obserwowania. Dziękuję za komentarz:)
Jeżeli masz ochotę napisz do mnie na sdziech@op.pl, na pewno odpiszę :)