niedziela, 16 sierpnia 2015

Kopary na plaży




Dzisiaj zobaczycie niecodzienny a raczej bardzo rzadki widok na nadmorskiej plaży.
Każdego roku, na skutek niszczycielskiego działania fal, ustecka plaża ulega erozji. Aby temu zapobiec, Urząd Morski w Słupsku rozpoczął nowatorską inwestycję polegającą na budowie tzw. sztucznej rafy. Widok ciężkiego sprzętu "jeżdżącego" po Bałtyku robi imponujące wrażenie.
To na pewno nie jedyna sesja z koparkami. Dzisiaj jest niedziela i nie pracują ale jak są w ruchu, to czasami przybierają ciekawe pozy.


stylizacja

Ośmielona Waszymi opiniami, że dobrze wyglądam w maxi, dzisiaj pokażę Wam czarną sukienkę z rozcieńciami. Uszyta z wiskozy, więc przyjemnie chłodzi a dzięki rozporkom fajnie rusza się podczas chodzenia. Adidasy już zdążyłam nabyć tutaj, w Ustce. Pojawiło się na nich trochę koloru ale i tak uważam, że są urocze. Uszyte są z czarnego jeansu. 






















SUKIENKA - H&M (sale) / ADIDASY - NN (sale) / FOTO - JUNIOR

16 komentarzy :

  1. Soniu, moje gratulacje, to jest świetna stylizacja!!! :) NB rewelacja! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiscie waglada to nietypowo. Niecodzienny to widok. Pierwszy raz widze taka plaze...za to Ty wygladasz jak zawsze: na czarno lub bialo, wciaz z usmiechem, ale dzis zauwazylam inne niz czarno-biale buciki, mnianowicie adidasy w kwiaty . SUPER ! Dla mnie bomba! uzywaz innch barw i wzorow, to dobry sygnal! Czyzby nadchodzily: zmiany, zmiany, zmiany... Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Plaża zepsuta, to prawda, ale Twoje zdjęcia Soniu dodają jej uroku :)) Wyglądasz cudnie w tej maxi! :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz Soniu :) Świetny wpis. I te buciki... zakochałam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo, iż Ty Soniu prezentujesz się świetnie i wprost promieniejesz, to cały drugi plan zdjęć zupełnie mi się nie podoba. Całość jakoś ze sobą do końca nie współgra i w moim odczuciu wyszło nieco "śmiesznie". Oczywiście to tylko moje zdanie, no i pamiętaj - Ty jesteś piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kiecka, idealna dla Ciebie, mogłyby być do niej klapki, ale z tymi butkami też jest ok, wakacyjnie. Bardzo fajne fotki, wyglądasz wakacyjnie-wypoczęta, worek na plecach, strzał w 10. Koperki na plaży nie widziałam do tej pory, mało plażowy widok, raczej jak na budowie. Pozdrawiam i zapraszam do siebie, u mnie książkowy konkurs. Babooshka

    OdpowiedzUsuń
  7. Słowem kopara opada :). Wypoczywajcie i bawcie się dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koparki na plaży faktycznie robią dość surrealistyczne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądasz w maksi i sama sukienka też piękna:)))zdjęcia z takim tłem robią wrażenie:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie wyglądasz, ale te koparki brrrryyyy psują widoki hiihhi Pozdróweczki

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Ale ja czy te kopary ? :)
      Pozdrawiam :):):)

      Usuń
    2. hahaha, chyba została zaskoczona koparami i kopara jej opadła :D ;)))
      Soniu, super pomysł na sesję! I świetnie Ci w maxi!
      I szalenie się cieszę, że udało nam się spotkać!!!!!!!! :))))

      Usuń
    3. Widok może niecodzienny, ale pomysł na sesję cudny.
      Udało Wam się spotkać Dziewczyny - cudnie!!! :)

      Usuń
  12. Fajny blog i ładne zdjęcia! Zapraszam Cie do mnie i prosiłabym o kliknięcie "Lubię to!" oraz obserwację,jeśli Ci sie spodoba! :) ♥
    lovelysoophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenia mojego bloga. Jeżeli spodobało Ci się u mnie, zapraszam do obserwowania. Dziękuję za komentarz:)
Jeżeli masz ochotę napisz do mnie na sdziech@op.pl, na pewno odpiszę :)

SZABLON BY: PANNA VEJJS.