sobota, 1 marca 2014

Moja Torebka

Dzisiaj chciałam Wam pokazać moją Torebkę Wykonaną Ręcznie i z Miłością.  Spodobało mi się kilka modeli z kolekcji  modeMania jednak, gdy zobaczyłam tę, wiedziałam, że musi być moja. Myślę, że tym razem nie zaskoczę Was wyborem. Wydaje mi się, że  bardziej będzie się sprawdzała w stylizacjach letnich. 
Jest wykonana z filcu, ma podszewkę i rączki z prawdziwej skóry. Zapinana na zatrzask.
Oto ona :)

















torebka/koszyk - modeMania
kurtka - ChM
spodnie - nn
buty - Lasocki
foto - Senior

25 komentarzy :

  1. Śliczna torba, i pięknie wyglądasz Soniu. Wszystko tak idealnie do siebie pasuje. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Dorotko. Lubię, jak wszystko pasuje.
      Pozdrawiam cieplutko :):):)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy motyw na torebce i chyba jest jeszcze zasuwana na zamek. Latem też się sprawdzi ale i dzisiaj bardzo pasuje do Twojego zestawu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, Grażynko, zapinana jest tylko na zatrzask. Ten motyw, to haft ręcznie nanoszony metodą igłowania wełny, inspirowany barokowym motywem dżentelmena z kwiatami. zapomniałam o tym wspomnieć.
      Pozdrawiam cieplutko :):):)

      Usuń
  3. Białe spodnie to ja love!
    Zawsze i wszędzie ! I do każdego zestawu ! Ładnie Soniu wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, bardzo dziękuję :) Ja tez lubię białe spodnie, jednak zakładam je głównie latem. Te są nowe i jakoś nie jestem do nich przekonana.
      Pozdrawiam cieplutko :):):)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Pozdrawiam cieplutko :):):)

      Usuń
  5. Soniu kochana, doczekalam sie !!!!Biale spodnie!!!!Czarna gora i to jaka!! Wygladasz przepieknie a torebusia tez piekna. Usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, Izuniu, dziękuję za miłe słowa:) chyba muszę częściej chodzić w białych spodniach :) Bardzo lubię białe i właśnie szukam takich idealnych. Te są jakieś takie...no nie wiem. Szukam dalej.
      Buziaczki :):):)

      Usuń
  6. Soniu wyglądasz fenomenalnie, a torebka bardzo ciekawa, fajny motyw na niej, bardzo mi się podoba, chociaż u mnie musiałaby być zapinana na zamek:):):)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agnieszko :):):) Ja i tak nigdy nie zapinam na zamek, więc mi to obojętne. Wiem, że to niezbyt rozsądne ale tak mam.
      Pozdrawiam cieplutko :):):)

      Usuń
  7. torebka bardzo mi się podoba!!! lubię taki kształt, fajny motyw i w połączeniu z tymi białymi raczkami wygląda b. ciekawie. podoba mi się też kurtka ale nie wiem co to jest ChM ?

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):) Madziu, ChM to nic innego jak chiński market. Czasami można tam znaleźć coś ciekawego a nawet w większym rozmiarze! Kurtki były w różnych kolorach.
      Pozdrawiam cieplutko :):):)

      Usuń
  8. Soniu torebka genialna, ale patrzę też na Twój kubraczek - jest śliczny, w ogóle świetny zestaw i bardzo ładnie Ci w nim. Idzie wiosenka, cieszę się, bo zbliża się nasze spotkanie. Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ta pogoda jest niesamowita. Patrząc na piękne słonko można choć na chwilę zapomnieć o kłopotach. Już nie mogę się doczekać naszego spotkania.
      Buziaczki, Kochana :):):)

      Usuń
  9. Soniu nareszcie zmieniłaś przez ten zestaw optyczne proporcje swojej figury. Tak jest o wiele lepiej. Wyglądasz bardzo proporcjonalnie. Mam nadzieje, że dostrzegłaś jak kolosalna jest ta różnica. Torebka fajnie wpasowała się do tej stylizacji. Serdecznie podrawiam.
    http://balakier-style.pl/.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna torebka:))cały zestaw bardzo ładny szczególnie kurteczka mi się podoba:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebka bardzo ciekawa, w białych dołach choć jak najczęściej, bardzo podoba mi się Twój dzisiejszy zestaw...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Torba jest super wcale się nie dziwię że to było love!!:) Tak patrzę i myślę sobie że czas przekonać się do białych portek!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zestaw w Twoim ulubionym B&W.
    Świetnie wyglądasz, a torebka jest rewelacjna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pieknie wygladasz Soniu! A torba jest rewelacyjna - baaardzo oryginalna:)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  15. Super torebka :) Bardzo lubię ręcznie robione rzeczy (sama też często coś tworzę ;) )

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam na http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/5kpw/
    wszystkie sukienki po 50zł i spódniczki po 30zł ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Torba dla Ciebie idealna a do tego zestawy zwłaszcza!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenia mojego bloga. Jeżeli spodobało Ci się u mnie, zapraszam do obserwowania. Dziękuję za komentarz:)
Jeżeli masz ochotę napisz do mnie na sdziech@op.pl, na pewno odpiszę :)

SZABLON BY: PANNA VEJJS.