Cruise Ship

Dzisiaj ostatnia porcja fotek znad morza. Brak neta na turnusie spowodował, ze mocno poprzesuwały się moje posty. Mam jeszcze sporo letnich sesji sprzed wyjazdu. Tak więc lato jeszcze będzie gościło u mnie jakiś czas.
Dzisiejsza stylizacja to wygodny, luźny zestaw. Sportowa bluzka z numerkiem i leciutkie, dosyć szerokie spodnie z gumkami na dole. 
Sesja  wykonana podczas rejsu statkiem. To bardzo stylowy, duży statek.  Lubię takie. Na statku pomyśleli o wszystkim; był bufet z napojami i słodkościami, okazałe czapki i  modele pistoletów do wypożyczenia podczas rejsu a nawet woreczki dla szczególnie wrażliwych. Oczywiście skorzystałam z okazji i najbardziej okazałe kapelusze Wam zaprezentuję.











foto - Junior



CONVERSATION

11 komentarze:

  1. Fajna bluzka i oryginalna sceneria do zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Piratko, bardzo Pani w tym kapeluszu do twarzy:))
    Fajowe wakacje miałaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezły z Ciebie pirat! :) jak już piratem to lepiej być kapitanem bo kapelusz z falbanką bardziej twarzowy ;)))

    fot: Olimpia Rakowska

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale zazdroszczę, tak dawno mnie nie było nad polskim morzem, kapelusz wspaniały.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, zawsze wierna swoim kolorom :D Tak czy inaczej dobrze Ci czasem w takiej bluzie, chociaż białe ubrania wygrywają :D
    Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. super wyprawa Soniu ! ...śliczny z Ciebie Pirat <3 !

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kapitan z Ciebie:))piękne zdjęcia:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. To na pewno była rewelacyjna wyprawa. Soniu a te kapelusze - cudne!!! Śliczne zdjęcia, Junior spisał się na szóstkę z plusem. Odezwij się, jak znajdziesz chwilkę... Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Są wakacje jest i zabawa :-) Wyglądasz rewelacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż mi się humor poprawił;-)
    Fajna bluzka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sonia jako pirat!!! Ale się uśmiałam. Widać, ze masz do siebie dystans dziewczyno. Brawo. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenia mojego bloga. Jeżeli spodobało Ci się u mnie, zapraszam do obserwowania. Dziękuję za komentarz:)
Jeżeli masz ochotę napisz do mnie na sdziech@op.pl, na pewno odpiszę :)