piątek, 4 lipca 2014

PINK

Znowu mnie nie było. Miałam wenę. Wenę do wystawiania. Uzbierałam już spore hałdy ciuchów do sprzedania.  Do niedawna wystawiałam głównie na Allegro.  Ostatnio Grażynka ukazała mi  Vinted. Poza tym wystawiam jeszcze na Dzieciociuszek oraz Sprzedajemy.pl. Każdy z tych portali jest inny. Allegro, najbardziej znany i popularny ale za wystawianie trzeba płacić a także prowizję od sprzedaży. Na Vinted nie ma żadnych opłat ale można wystawiać tylko ubrania, buty i galanterię dla kobiet. Dzieciociuszek, również bez opłat jest tylko dla produktów dla dzieci. Sprzedajemy.pl to coś jak dawna Tablica.pl z ogłoszeniami lokalnymi, również wszystkie dziedziny. 
Allegro to portal aukcyjny, czyli podajemy minimalna cenę, jaką chcemy dostać i wystawiamy na licytację. Raz wystawiłam starą firankę, taką szydełkową. Wystawiłam od 9,99 a poszła za ponad 170 zł! Tego się nie spodziewałam.  Na pozostałych wymienionych portalach wystawiamy cenę, za jaka chcemy sprzedać i taka dostajemy. Chyba, bo jeszcze nic tam nie sprzedałam.
Tak więc ostatnio wykorzystałam moją wenę i powystawiałam na wszystkich tych portalach.
Ze znanych mi jeszcze są ebay i Olx ale tam nie wystawiam.
A czy Wy macie jakieś portale, na których sprzedajecie swoje ciuchy? 

Nie, nie pokażę dzisiaj co sprzedaję. Stylówa będzie.
Zaryzykuje stwierdzenie, że Was zaskoczę. Jak ogólnie wiadomo, każda reguła ma swój wyjątek, który tylko ją potwierdza.  Dzisiaj wyjątek od mojej czarno-białej filozofii ubioru, czyli  różowa sukienka.
Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii co do koloru i fasonu. W sklepie byłam zauroczona i jednym i drugim. 





















sukienka - Mohito
torebka - CzasNaButy
brelok - Mohito
buty - Kornecki
bransoletki - C&A
foto - Senior

26 komentarzy :

  1. Slicznie Ci w tym kolorze!! Sukienka bardzo dziewczeca i ladnie w niej wygladsz!! Pozdrawiam Cie Soniu serdecznie i zapraszam:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sonieczko , takie Twoje wejścia zawsze bedą wzbudzać sensacje . Jest kolor , jest moc !
    Bardzo dobry mariaż z kolorem !!! Ślicznie Ci !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myśle tez ze każda z nas podświadomie czekała na te wyłanianie sie ;) z twojego. Black - White

      Usuń
  3. No i zaskoczyłaś baaaardzo pozytywnie. Pięknie Ci w tym kolorze. Cenię Twoją czarno-białą pomysłowość, bo sama chyba bym nie była aż tak kreatywna w tych dwóch kolorach. Dzisiaj miła odmiana:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny kolor sukienki, bardzo rozświetla:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo, ale to bardzo ładnie Ci w fuksji. Świetny zakup Soniu. Twoje zestawy B&W nigdy mi się nie znudzą, ale taka odmiana kolorystyczna jest mile widziana. Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie powiem, jestem zaskoczona, jak najbardziej pozytywnie, wyglądasz przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja sprzedaje na allegro, na vinted jakoś nie miałam takiego zainteresowania. Sukienka ma fajny krój, tez mam podobną ;) Kolor piękny.

    OdpowiedzUsuń
  8. widziałam i mierzyłam tę cudną sukienkę w Mohito, ale w końcu nie pozwoliły mi na jej zakup uczniowskie fundusze ;) dobrałabym do niej trochę inne dodatki, niekoniecznie wszystkie w kontrastowej czerni.

    OdpowiedzUsuń
  9. Już sam kolor mi sie podoba:))wyglądasz Soniu uroczo,musisz częściej ubierać kolory:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż oczy przetarłam czy dobrze widzę :) super, że zdecydowałaś się na odmianę... kolor bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super torebka! Cudna sukienka do twarzy Ci! :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wystawiam na allegro i czekam na mobilizację bo czeka kilka worków do wystawienia :) Sukienka ma piękny kolor, świetnie że zrobiłaś wyjątek od reguły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny kolor i świetna sukienka :)))
    Więcej takich poproszę Soniu ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Hehehe, tylko czekałam aż wybuchniesz kolorem:D W takim różu idealnie Ci do twarzy Soniu!!! Krój sukienki też świetnie Ci pasuje. Trochę taki z lat 20-stych:))
    Super i już!
    Ja wystawiam tylko na allegro.. Takiej sensacyjnej sprzedaży jeszcze nie miałam:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaginął mój komentarz:( To jeszcze raz: Naprawdę mnie zaskoczyłaś Soniu, bo totalnie się przyzwyczaiłam do Twoich czarno-bieli! Czy będę kolejne zaskoczenia??? :):)

    OdpowiedzUsuń
  16. Soniu, dla mnie bomba!!! I Fason świetny dla Ciebie i kolorystycznie fajnie połączyłaś. A torba prześliczna. Marzę o takiej. Serdecznie Cię pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/.

    OdpowiedzUsuń
  17. no nareszcie dałaś nam kolorek !!! ten jest wymarzony dla Ciebie :) super !!!

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. w końcu kolor! super:d podoba mi się sukienka, świetnie w niej wyglądasz:) bardzo ładna torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy wpis oraz super blog :)

    Zapraszam do mnie :)
    http://www.naturalnekosmetyki-phytorelax.blogspot.com/

    Zapraszam również do nowo otwartej wyspy Phytorelax w C.H. Sarni Stok
    W naszej ofercie Naturalne Kosmetyki :)

    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piknie i w różowym kochanie :)))

    http://fashionbymegii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  21. W takim razie serdecznie zapraszamy do nas.
    W lipcu liczne promocje

    Lokalizacja podana na blogu
    Pozdrawiam

    www.naturalnekosmetyki-phytorelax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Sonia bardzo ładnie Ci w tym różu. Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie Ci w tym kolorku,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Faktycznie zaskoczyłaś tym różem:) Sukienka bardzo ładna, torebka także:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podobasz mi się o kolorach, ten pasuje do Ciebie świetnie...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenia mojego bloga. Jeżeli spodobało Ci się u mnie, zapraszam do obserwowania. Dziękuję za komentarz:)
Jeżeli masz ochotę napisz do mnie na sdziech@op.pl, na pewno odpiszę :)

SZABLON BY: PANNA VEJJS.