Bohumin

Dzisiaj sesja z majówki, z pierwszego, słonecznego dnia. Wybraliśmy się do naszych sąsiadów, do Czech. Konkretnie do Bohumina. To malutkie, ale przyjemne miasteczko. Pospacerowaliśmy,  zjedliśmy czeski obiad (ser panierowany z frytkami ) no i zakupy, oczywiście.  Zgadnijcie, co sobie kupiłam???
Ubrałam się wygodnie; najwygodniejsze, elastyczne spodnie, mięciutkie butki, nowy sweterek od Mango i a'la motocyklową kurtkę. Gdy zapowiada się spacerowanie, wybieram  wygodne, sprawdzone buty. Te są z naturalnego zamszu i są mięciutkie jak kapcie.



























sweterek - Mango
kurtka - C&A
torebka - Mohito
buty - Kari
foto - Junior

CONVERSATION

22 komentarze:

  1. Dobrze, że założyłaś na wycieczkę takie wygodne buty. Widzę, że była bardzo udana. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze wyglądasz świetnie. Pozdrawiam serdecznie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygodne buty to postawa.Pogodę miałaś piekną na wycieczkę nie to co teraz, leje i leje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne to zdjęcie w białym kwieciu!:D
    Super stylka na wycieczkę! Wygodna, ale nie taka zwyczajna. Bluzka kwiatowa bardzo mi się podoba! No i takie buty by mi się przydały...:))
    Miłego weekendu Soniu:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wyglądasz, podoba mi się xd

    OdpowiedzUsuń
  6. AhHaha zdjęcie w białych kwiatach powoduje ze znikasz ! Jest rewelacyjne ! Fajny Swetrek

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie w kwiatach Soniu.
    Wygodne buty na takie wyjazdy to podstawa.
    Pozdrawiam cieplutko, bo u mnie leje i zimno, brr!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Soniu, świetne zakupy! tylko spodnie musisz skrócić :)
    Buziaki :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna stylizacja:) Top bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Smażony syr z frytkami i czosnkowa polewka to są frykasy!!!:) Nie wiem co kupiłaś ale domyślam się w jakich kolorach;) Podoba mi się ten zestaw, zwłaszcza zestawienie sweterka z motocyklową kurtałką:)

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak klasyka black&white i syr - jedno i drugie lubię:-)

    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekny zestaw, idealny na majowkowa wyprawe! Swietna bluzka, idealnie wtapiasz sie w niej w biale kwiatowe tlo:)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajny kwiatowy zestaw, momentami zlewasz się z kwiatami, tak wiosennie. Świetne fotki

    OdpowiedzUsuń
  14. zestaw na wycieczkę wręcz idealny, a tło z białych kwiatków idealnie wpasowało się w Twoją stylizację

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wyglądasz w tej kurtce :) taki strój na wypady najlepszy, wygoda przede wszystkim :) do tego elegancko, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zestaw idealny na spacery, a takie zamszowe butki, to ja uwielbiam, a ze dodatkowo z zamszu, to juz marzenie! Lubie takie wygodne mokasyny. Soniu, wygladsz bardzo elegancko i mlodo!! Pozdrawiam goraco i zycze milego weekendu:):)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie ! powinnaś częściej nosić ramoneskę !

    pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurtka jest super:) wygladasz swietnie
    Pozdrawiam serdecznie I zycze milego wieczoru xxx

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny Soniu look, co tu dużo pisać. Jak jesteśmy u naszych sąsiadów, to zawsze przywozimy knedliczki. Pozdrawiam Cie ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  21. buy rolex replica

    I all the time used to read paragraph in news papers but now as I am a user of net
    thus from now I am using net for posts, thanks to web.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja i ... idealny plener !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenia mojego bloga. Jeżeli spodobało Ci się u mnie, zapraszam do obserwowania. Dziękuję za komentarz:)
Jeżeli masz ochotę napisz do mnie na sdziech@op.pl, na pewno odpiszę :)